Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 19:19:25

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LRP ZR.21 Spec 4 Nitro motor
HozzászólásElküldve: 2018.04.14 19:16:03 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.14 21:45:43
Hozzászólások: 94
Sziasztok

Ujonnan vasaroltam a cimben emlitett LRP ZR.21 Spec 4es nitro motort es a beallitasa koruli kalvariarol irnek. A motort egy 1:8 as buggy-be epitettem be es 16% os HPI uzivel tortent a bejaratas es a beallitas is. Bejaratasban masfel tankot pofogtem el vele egy padra felhelyezve gyari alap beallitasokkal. Ezutan egy masik napon kerult sor a beallitasra. Elso korben csak finoman fel-fel gazokat huztam neki terelgettem ide oda ahogy a nagykonyvben megvan irva. Frocskolte az olajt es szippantotta az uzit,elkezdtem zarni a magas foprdulatit kis lepesekben es minden zaras utan felgyorsitottam hosszabb egyenesen a modellt.Kb fel fordulatnyi zaras utan a hosszab egyenesek vegen mar mindinkabb fulladt az auto mint aminek keves az uzemanyag.( Ezt furcsallottam nagyon,hogy alig zartam es maris keves az uzi. Kicsit tovabb zartam rajta ekkor meg hamarabb az egyenesben elkezdett fullakolni.Eloszor ugye szepen felvette a tempot majd elfogyott az uzi es fuldokolt.Ekkor vissza feldusitottam a magasjarati tut,hogy a hosszu egyenes vegere se fogyjon el az uzi.Mindekozben a motor hofok 60-70C foknak nem tudodtt feljebb menni. Ezutan elkezdtem zarni az alacsonyfordulatin kis leptekben es minden allitas utan egy egy kor.Ugy csinaltam,hogy minden zaras utan egy kis kiporgetes utan leallitottam az autot kb 4-5mp-re es ezutan full gazt adtam,hogy figyeljem mikor veszi szepen a startot. Ahogy zartam az alacsonyfordulatin mindig jobb jobb lett. Azutan egyszer csak mar gyanusan sok zaras utan ami azt jelenti,hogy kb 2-2,5 teljes forulat utan gondoltam megnezem menyit lehet meg zarni,hogy meg egy negyedet tudtam zarni es kopp.Ezutan a kopp-tol visszanyitottam negyed fordulattol egy kicsit tobbet es ugy hagytam. Igy ebben a formaban szepen felveszi a turat kb 5mp alapjarat utan es a hosszu egyenes vegen sem fullad.Alapjarat jo nem all le. Motor hofok 70-80C max feljebb nem ment. Ami nagyon nem szimpatikus benne,hogy a motort inditas utan alig tudom felporgetni hogy ne alljon le.Nagyon nagyon finoman adom ra a gazt es fustol is rendesen es le is all. Ha zarok a magasfordulatin egy keveset akkor mar a hosszu egyenes vegere nem kap uzit igy az bevan allitva.Alacsonyfordulati teljes zarastol kb fel fordulat nyitva.Ha meg nyitok rajta akkor mar nehezebben startol. Mi a velemenyetek errol az egeszrol? Valamit nem jol csinaltam?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LRP ZR.21 Spec 4 Nitro motor
HozzászólásElküldve: 2018.04.14 19:29:21 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.14 21:45:43
Hozzászólások: 94
chokapick írta:
Sziasztok

Ujonnan vasaroltam a cimben emlitett LRP ZR.21 Spec 4es nitro motort es a beallitasa koruli kalvariarol irnek. A motort egy 1:8 as buggy-ba epitettem be es 16% os HPI uzivel tortent a bejaratas es a beallitas is. Bejaratasban masfel tankot pofogtem el vele egy padra felhelyezve gyari alap beallitasokkal. Ezutan egy masik napon kerult sor a beallitasra. Elso korben csak finoman fel-fel gazokat huztam neki terelgettem ide oda ahogy a nagykonyvben megvan irva. Frocskolte az olajat es szippantotta az uzit,elkezdtem zarni a magas foprdulatit kis lepesekben es minden zaras utan felgyorsitottam hosszabb egyenesen a modellt.Kb fel fordulatnyi zaras utan a hosszab egyenesek vegen mar mindinkabb fulladt az auto mint aminek keves az uzemanyag.( Ezt furcsallottam nagyon,hogy alig zartam es maris keves az uzi. Kicsit tovabb zartam rajta ekkor meg hamarabb az egyenesben elkezdett fullakolni.Eloszor ugye szepen felvette a tempot majd elfogyott az uzi es fuldokolt.Ekkor vissza feldusitottam a magasjarati tut,hogy a hosszu egyenes vegere se fogyjon el az uzi.Mindekozben a motor hofok 60-70C foknal nem tudodtt feljebb menni. Ezutan elkezdtem zarni az alacsonyfordulatin kis leptekben es minden allitas utan egy egy kor.Ugy csinaltam,hogy minden zaras utan egy kis kiporgetes utan leallitottam az autot kb 4-5mp-re es ezutan full gazt adtam,hogy figyeljem mikor veszi szepen a startot. Ahogy zartam az alacsonyfordulatin mindig jobb jobb lett. Azutan egyszer csak mar gyanusan sok zaras utan ami azt jelenti,hogy kb 2-2,5 teljes forulat utan gondoltam megnezem menyit lehet meg zarni,hogy meg egy negyedet tudtam zarni es kopp.Ezutan a kopp-tol visszanyitottam negyed fordulattol egy kicsit tobbet es ugy hagytam. Igy ebben a formaban szepen felveszi a turat kb 5mp alapjarat utan es a hosszu egyenes vegen sem fullad.Alapjarat jo nem all le. Motor hofok 70-80C max feljebb nem ment. Ami nagyon nem szimpatikus benne,hogy a motort inditas utan alig tudom felporgetni hogy ne alljon le.Nagyon nagyon finoman adom ra a gazt es fustol is rendesen es le is all. Ha zarok a magasfordulatin egy keveset akkor mar a hosszu egyenes vegere nem kap uzit igy az bevan allitva.Alacsonyfordulati teljes zarastol kb fel fordulat nyitva.Ha meg nyitok rajta akkor mar nehezebben startol. Mi a velemenyetek errol az egeszrol? Valamit nem jol csinaltam?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség