Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.26 14:54:40

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 18:03:05 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Koszonom a gyors es kimerito valaszt. hurra

Filozom meg picit, de szerintem marad a TeamOrion. :roll:
Ahogy Towert neztem tudok majd benne is cserelni mindent ami kopik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 18:16:20 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
pajzi írta:
Filozom meg picit, de szerintem marad a TeamOrion. :roll:
Ahogy Towert neztem tudok majd benne is cserelni mindent ami kopik.

Igen, ez fontos (alkatrész).
Mondjuk én a helyedben azért dobnk a M&H-nak egy mail-t, most is beszéltem velük, és olyan áron adják amit akarok, hogy nem kell rendelnem a towerről. Mondjuk éppenséggel várni kell rá (újdonság), de inkább álljanak ők sorba a vámhivatalban :)

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 18:58:33 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 02:24:18
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Szekszárd-Budapest
Engem az érdekelne hogy a tuning hengerfejjel hogyan változik a motor teljesítménye! :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 19:41:53 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
ha a jobb hutes tuning, akkor igen :)

egyebkent semmit nem jelent, "csak" jobban hula motorod, tehat neki jobb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 19:42:16 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Apple írta:
Engem az érdekelne hogy a tuning hengerfejjel hogyan változik a motor teljesítménye! :?:


Semennyire. Az amit te tuning hengerfejnek nevezel, az valójában csak egy plusz hűtést ad a motornak. A teljesítményét közvetlenül nem nüveli.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 20:12:07 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Tudom, hogy mindenki hengerfejnek nevezi, de azert nem art tisztani, hogy ki mire gondol. Mert amirol ugye mi beszelunk, az hutoborda, hivatalosan a hengerfej "belul" van. Vagy nem? :)

Ramses írta:
Apple írta:
Engem az érdekelne hogy a tuning hengerfejjel hogyan változik a motor teljesítménye! :?:


Semennyire. Az amit te tuning hengerfejnek nevezel, az valójában csak egy plusz hűtést ad a motornak. A teljesítményét közvetlenül nem nüveli.

:Ramses Ramses :Ramses


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 21:41:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Ha úgy van esztergálva,hogy csökkentse a robbanóteret akkor bizony nő a teljesítmény!Akkor ez tuning hengerfej.Viszont ezt nem lehet a végtelenségig fokozni mert a holtpont elött túl hamar lesz öngyulladás és még gyengébb lessz mint volt.Na persze szét veri a motot is mert a dugó fölfelé haladna,mikor túl hamar berobban a keverék és a visszafelé haladásra próbálja kényszeríteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.09 22:58:54 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
norbu írta:
Ha úgy van esztergálva,hogy csökkentse a robbanóteret akkor bizony nő a teljesítmény!Akkor ez tuning hengerfej.Viszont ezt nem lehet a végtelenségig fokozni mert a holtpont elött túl hamar lesz öngyulladás és még gyengébb lessz mint volt.Na persze szét veri a motot is mert a dugó fölfelé haladna,mikor túl hamar berobban a keverék és a visszafelé haladásra próbálja kényszeríteni.


Így már ok. De a gyári, nagyobb hengerfej nem hoz teljesítménynövekedést. Madx házilag esztergálhatod le, de akkor inkább a hézagolókkal (hengerfej alátét) játsz.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.10 22:03:21 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 02:24:18
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Szekszárd-Budapest
Csacsi írta:
ha a jobb hutes tuning, akkor igen :)

egyebkent semmit nem jelent, "csak" jobban hula motorod, tehat neki jobb.

És ha jobb a hűtés az miért jó? Gondolom a gyári hengerfejnek is megvan a kellő hűtése...
Esetleg talán ha jobb a hűtése akkor lehet dúsabb keverékkel menni és akkor nő a teljesítmény????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.10 22:42:42 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
nem. kevesbe dus keverekkel menni (hiszen a nafta is huti a motort) azt lehet, hogyha jobb a hutobordad. kicsit jobban lehet huzni, de persze ezt en nem javaslom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.10 23:25:03 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Apple írta:
És ha jobb a hűtés az miért jó? Gondolom a gyári hengerfejnek is megvan a kellő hűtése...
Esetleg talán ha jobb a hűtése akkor lehet dúsabb keverékkel menni és akkor nő a teljesítmény????


Ha dúsabb, attól pont szarabbul megy, és kevésbé melegszik. Ha üzemanyagban szegény a keverék, akkor jobban megy, de jobban is melegszik.:)

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.10 23:27:31 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 02:24:18
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Szekszárd-Budapest
Csacsi írta:
nem. kevesbe dus keverekkel menni (hiszen a nafta is huti a motort) azt lehet, hogyha jobb a hutobordad. kicsit jobban lehet huzni, de persze ezt en nem javaslom.

tehát ha jól értem akkor a dús keverék hűti a motort a kevésbé dús keveréktől pedig melegebb lesz. És a nagyobb hűtőbordák csak arra jók hogy jobban tudom hajtani a verdát és nem melegszik annyira. Ha jól értettem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.10 23:29:59 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Apple írta:
Csacsi írta:
nem. kevesbe dus keverekkel menni (hiszen a nafta is huti a motort) azt lehet, hogyha jobb a hutobordad. kicsit jobban lehet huzni, de persze ezt en nem javaslom.

tehát ha jól értem akkor a dús keverék hűti a motort a kevésbé dús keveréktől pedig melegebb lesz. És a nagyobb hűtőbordák csak arra jók hogy jobban tudom hajtani a verdát és nem melegszik annyira. Ha jól értettem?

Általában egy meleg nyári napon a motork is sokkal jobban melegednek. A hűtés pedig sosem árt. És jól érted :)

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.11 20:21:22 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Igen csak foglalkoztat h a nyár elején megtuningolom a gépet egy új motorral! néztem párat ami beleférne vmi vélemény??

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXCLU2&P=0

ez az elsö az szól mellete h ilyen van benne csak kicsit kisseb és tuti belemennte semijen átaalakítás nélkül és olcsó! Ami ellene szól az az h nem hinném h nagyon nőne a teljesítméyn!

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXBN17&P=0

ez nagyon erős és jó motor is (szerintem) de nem sok egy kicsit a durához?? amugy elég baráti az ára!

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXFDJ3&P=0
olcsó és ramsesnek is hasonló van ugyh anyira rossz nem lehet..

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXDRC0&P=0
MAGA A GYÖNYÖR!! igaz nem nagyobb mint a mostani de 39500-at fordul! és 1.7 loerő ami azért elé jó....

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.11 22:03:12 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXDRJ3&P=0

még ez a motor szimpi! szerintetek??
ugye sok a durához a .21 szerintem nem birnák a fogaskerekek meg a kutyacsontok és a különbség nem túl nagy teljesítményre....

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.11 23:17:58 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Amire figyelj!
Amiket irtal motorok kozul par hatul kipufogos, a tobbseg oldalt. Ha minimalis atalakitassal akarod betenni, akkor olyat vegyel, amilyen most is van. Bar altalaban a hatso kipufogosak erosebbek, nyomatekosabbak (ha teved cafoljatok!). Es pl. MTbe is befer a hatul kipufogos, csak a hatso gatlokat kell atteni a torony masik oldalara. Vagy en pl. "kanyargosabb" leomlot szervalok majd hozza. (Van errol egy jo kis angol cikk, csak most nem talalom, ha meglesz belinkelem)
A fotengely sem mindegy, hogy milyen. Bar lehet cserelni, egyszerubb ha eleve olyat veszel, ami passzol a kocsiba (flywheel, clutch bell, meg a hossza altalaban). En harom fajtat lattam meddig. Van a long, onnan ismerheto fel szerintem, legkonnyebben, hogy nincs rajta vegig menet. Standard, ami kozep hosszu, es vegig menetes. Es aminek nem tudom a nevet, az a nagyon rovidke, vegig menetes.
A karbi sem mindegy. Vehetsz rotaryt (forgo) es slideot (csuszo). Rotary pl. ami Trinityn van (elore/hatra nyitod/zarod), slide ami az Ofnan (jobb/balra nyitod/zarod). Ha mast veszel amilyen most van, oda is kellenek atalakitasok. Hogy melyik a jobb azt passzolnam. Csak olvastam, hogy offroadra a rotaryt ajanlnak, am Ramses pl. nagyon nem szereti oket, es slideol.
Altalaban a .15 es .18 beepito meretei megegyeznek, de bogaraszd a leirasokat. Biztosra ugyse mehetsz, kis rizikot be kell vallalni. :wink:
Ha .21-et veszel tuti kell valami beepito kit (ilyet lattam MThez, de nem toweren), de szivas nagyon valoszinu, hogy lesz vele, amig minden passzol.
Tarsd meg szem elott, hogy pl. towertol, vagy mas forrasbol lehet-e hozza kesobb alkatreszeket rendelni (dugattyu, fotengely, persely).
Ami a megnovekedett erot es a gyari alkatreszek viszonyat illeti: MTnel irtak, hogy ha 1 lonal erosebb mocit hasznalok, akkor kellenek majd erosebb difi fogaskerekek, kutyacsont, kardan. Tehat valoszinu szettepi majd a dolgokat, ahogy multkor Kakaoonak az elso kardanjat. En egyelore nem rendeltem hozza, majd ha tornek, kopnak, akkor.

Ha tudsz varni es nem SOS, akkor en pl. remelem aprilisban hozzajutok a Wasp .18amhoz. Azt megnezheted majd eloben is. Vagy nagygnek is akkor tajt elvben lesz HPI T-15 (http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXFYN7&P=7), az is nagyon igeretesnek es jo arunak tunik.

Barmi tevedes lenne a fentiekben kerem a nalam rutinosabbakat cafoljanak! Ezen infokat en netrol bogarasztam, gyakorlati tapasztalatom nincs meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 12:55:43 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Szia Slip!

Szándékosan nem írtam még a kérdésedre választ, mert kicsit hosszú lenne, és nemigen volt időm, csak kutyafuttában, de most bepótlom.

DuraTrax .18 w/Carburetor
Kép
Személyes vélemény ugyan, de nekem nincs jó tapasztalatom a dura motorokról. Bár eddit mindössze két emberke kért meg, hogy bütyköljem neki, de...nem tudom. Szerintem nem olyan jók azok na. De ez személyes vélemény.

Ofna Force .21 P4 w/Pull Start
Kép
Ez szerintem prostituált nagy lenne az autódba, nem érdemes. A mostani is eléggé combos már ahhoz, hogy nehezen kontrollálhatóvá tegyed. És akkor még nem is beszéltem arról, hogy 2kerekes, egy erősebb motor ki sem pörögne, mert a kocsi egyből kifarolna.

Team Orion Wasp .18 Rotary Carburetor Pull Start
Kép
Bár ez már egy komolyabbnak számító darab, de ne felejtsd el, hogy ez egy generációval korábbi, mint az enyém (WASP .26). És ami még nem tetszik (NEKEM), hogy forgókarbis. Ki nem állhatom őket...de ez az én heppem csak.

Trinity Sirio AF .15 Standard Exhaust
Kép
Erről a motorról nemigen van infóm, csak az rcnitro-n (asszem) olvastam, hogy iszonyatos erő van benne, magas RPM, magas teljesítmény, de nagyon-nagyon korán meghal a motor, és már a 20-30 tank után kompresszióveszteséget tapasztaltak, de ami a legnagyobb baj volt vele, az a hűtés. Nem lehetett kellően vékonyítani, mert akkor felmelegedett, és leállt, valamint ha pedig vastagon járt, akkor meg egy normál motor teljesítményének felelt meg.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 12:56:44 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Ja, és még valamit. Az én véleményem az, hogy a te autód "tuningolását" ott kellene kezdeni, hogy 4WD-t csinálsz belőle, mert így is már karcsú a két hajtott kerék. :)

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:30:14 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Szia Slip!
Én is fogok (majd) új mocit belerakni! Lehet, hogy ugyan ilyet csak tuningosabbat de lehet hogy egy nagyobbat! Bár így is erős a gép de ha .21-es "dobogna" benne.......biztos lenyomná a Savage-eket! :nyelv

Üdv: Dodge :integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:38:54 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Dodoge: kölcsönadom a .21-es motorom, kiprúéhatod.Meg sem bírnád tartani :) Inkább először kicsit stabilabbá kellene tenni azt a szekeret, utána kellene bele egy erősebb motor, nem? :)

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség