Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.26 14:59:46

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:44:42 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Az én kocsimat nem lehet átalakítani 4wd-re.....ezt már sok helyen néztem az a fő baj h a motor keresztbe áll! amugy az h kifaroljon az indulásnál az csak betonon van terepen nekem bejön a 2 wd!
nekem most a HB-fele húz a szívem és annak a csonkja is ugyan oylan!
Én is ugyhallotam h offra jobb a rotray (forgó) de olyanom van! amugy a durám mostani motorja 1HP (LE) fölött van! ugyh max a spurt cserélem!
Ha meg finoman :twisted: gyorsítok akkor nem fog kipörögni betonon se
de ugyse betonon nyomom többnyire!

Várom még hozzászólásokat ajánlatokat! amugy megnéztem a hpi-t is amit irtatok de az nem erősebb mint a mostani!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:45:31 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Ramses írta:
Dodoge: kölcsönadom a .21-es motorom, kiprúéhatod.Meg sem bírnád tartani :) Inkább először kicsit stabilabbá kellene tenni azt a szekeret, utána kellene bele egy erősebb motor, nem? :)

:Ramses Ramses :Ramses


Szia Ramses!
Igazad van..... :oops: De hogyan csináljam meg 4WD-re??

Üdv: Dodge :integet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:45:52 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Ramses! nem lehet beletenni a savage motort a durába! mert nem egyezik a vége!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 14:49:45 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Dodge írta:
Ramses írta:
Dodoge: kölcsönadom a .21-es motorom, kiprúéhatod.Meg sem bírnád tartani :) Inkább először kicsit stabilabbá kellene tenni azt a szekeret, utána kellene bele egy erősebb motor, nem? :)

:Ramses Ramses :Ramses


Szia Ramses!
Igazad van..... :oops: De hogyan csináljam meg 4WD-re??

Üdv: Dodge :integet


Dodge kéne hozzá uj diffi 2 db (előre hátra) új alváz (hogy másképp rakhasd a motort ) vagy átfurós ezt....akkor ha a motort átrakod akkor kell a szervónak új hely a tanknak új hely.....

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:02:17 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Slip írta:
Az én kocsimat nem lehet átalakítani 4wd-re.....ezt már sok helyen néztem az a fő baj h a motor keresztbe áll! amugy az h kifaroljon az indulásnál az csak betonon van terepen nekem bejön a 2 wd!
nekem most a HB-fele húz a szívem és annak a csonkja is ugyan oylan!
Én is ugyhallotam h offra jobb a rotray (forgó) de olyanom van! amugy a durám mostani motorja 1HP (LE) fölött van! ugyh max a spurt cserélem!
Ha meg finoman :twisted: gyorsítok akkor nem fog kipörögni betonon se
de ugyse betonon nyomom többnyire!

Várom még hozzászólásokat ajánlatokat! amugy megnéztem a hpi-t is amit irtatok de az nem erősebb mint a mostani!


Íme egy lehetséges megoldás, ha a motor középen van:
Serpent hajtás
Asszem látszik itt, hogy hogy is van megoldva.
Lassú gyorsítás: akkor meg minek erősebb motor? :)
Forgó/csúszó karbi: teljesen mind1, hogyon/off road-ra, semmi köze ehhez. Ez egy dolog, hogy általában mi van, de a forgó/csúszó karbi nem szeintírás, hogy egyik csak on-ba, vagy off-ba való.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ramses 2004.03.12 16:33:54-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:03:51 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Dodge írta:
Ramses írta:
Dodoge: kölcsönadom a .21-es motorom, kiprúéhatod.Meg sem bírnád tartani :) Inkább először kicsit stabilabbá kellene tenni azt a szekeret, utána kellene bele egy erősebb motor, nem? :)

:Ramses Ramses :Ramses


Szia Ramses!
Igazad van..... :oops: De hogyan csináljam meg 4WD-re??

Üdv: Dodge :integet


A hajtást előrevinni: lásd előző hozzászólás. Az első hajtás: kell egy difiház előre is. Pl Francii igen frappánsan megoldott ezt a kérdést, ő egy 2WD-s Carson Flasher-t alakítodd 4WD-sre.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:05:53 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Slip írta:
Ramses! nem lehet beletenni a savage motort a durába! mert nem egyezik a vége!


Az lenne már a legkevesebb, elvinni egy szakihoz, és a végét leszúratni egy esztergán (főtengely). Mondjuk más kérdés, hogy szerintem meg nem is érdemes átalakítani, mert nagyon sok munka/energia/pénz. De akkor meg már motort sem érdemes bele tenni, de akkor meg már nagyon tuningolni sem érdemes....fene tudja mit érdemes akkor vele tenni :)

Mindenesetre sokkal nemlesz jobb, ha egy 2szerakkora/2szerolyanerős motort teszel bele.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:08:22 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Dodge sztem elég nehéz lenne beleoprálni a 4wd-t de ez a modellezés =)

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:11:36 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Ramses írta:
Slip írta:
Ramses! nem lehet beletenni a savage motort a durába! mert nem egyezik a vége!


Az lenne már a legkevesebb, elvinni egy szakihoz, és a végét leszúratni egy esztergán (főtengely). Mondjuk más kérdés, hogy szerintem meg nem is érdemes átalakítani, mert nagyon sok munka/energia/pénz. De akkor meg már motort sem érdemes bele tenni, de akkor meg már nagyon tuningolni sem érdemes....fene tudja mit érdemes akkor vele tenni :)

Mindenesetre sokkal nemlesz jobb, ha egy 2szerakkora/2szerolyanerős motort teszel bele.

:Ramses Ramses :Ramses



ahoz h 2x olyan erös legyen ahoz nem kell h 2x akkora is legyen! én most azt e megoldást keresem h legyen erősebb de max .18-as ezért tetszik az a HB motor! és ahogy nézem ott hűtés gondok se lennének!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:18:33 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Slip írta:
...tetszik az a HB motor! és ahogy nézem ott hűtés gondok se lennének!


És azt hogy döntöd el ránézésre? (Amúgy én is arra voksolnék, ha kellene voksolnom :)) ))

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 15:45:43 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
ha nagyok a hűtőbordák a motorhoz képest viszonyítva az vsz. azt tükrözi h jó a hűtés......nagyobb felület gyorsabban hül!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 16:32:06 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Slip írta:
ha nagyok a hűtőbordák a motorhoz képest viszonyítva az vsz. azt tükrözi h jó a hűtés......nagyobb felület gyorsabban hül!


Egy icipicit vitáznék ezzel. Természetesen elméleti síkon igaz, hogy a nagyobb borda, nagyobb hűtőfelületet, és ez által több hőt von el a motortól, nade kéremszépen. Az sem figyelmen kívül hagyható tényező, hogy a motor mennyire melexik. Ha nagyon melexik, akkor aztán tehesz rá kurvanagy bordát...:)
És itt akkor ki is térnék arra, hogy pl a nagyon-nagy borda sem olyan nagyon jó. Mivel ha a motor nem full-throllte-n van, akkor a borda túl sok hőt von el, ami azt eredményezi, hogy a motor nagyon lehűl, esetleg a gyertya is nagyon visszahülhet. Ez pedig - mint tudjuk - a motor leállásához (rosszabb esetben), vagy teljesítménycsökkenéshez (jobbik eset) vezet. Nagyon nehéz megtalálni az aranyközéputat....

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 17:15:11 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Sziasztok!
Ezekszerint nem érdemes nagyobb mocit beletenni! Na nem baj mert akkor jutt péz' a többi tuningra! :lol:

Üdv: Dodge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.18 11:42:57 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Azt hiszem itt merult fel a karburator tema. Pontosabban, hogy rotary, vagy slide. Na megtalatam vegre, ami alapjan irtam, hogy off-roadra rotary.
"Some notes on slide valve and rotary carburetors:
Rotary carbs offer a larger response in the middle of the power
band. This works well for off-road applications when throttle
response must be varied.
Slide Valve carbs provide greater response at the beginning and end
of the power band. This works well for on-road and racing
applications for fast take-offs and high speed."

Na azt szeretnem megtudni, hogy ez "marketing-vakitas", avagy van alapja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.18 12:06:00 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Szerintem ajánlás, kicsi marketinggel, kicsi igazsággal.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.18 15:26:15 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Ramses írta:
Szerintem ajánlás, kicsi marketinggel, kicsi igazsággal.

:Ramses Ramses :Ramses


azért biztos van különbség slide-és slide karburátor között is....
szóval mindenki azt használjon amit jól be tud állítani és neki szimpatikussab!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Savage-be motor de melyik?
HozzászólásElküldve: 2004.03.21 02:23:29 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
Sziasztok
Kerdeznem toletek melyik motort rakjam szerintetek a savagebe?Melyik jo?Kinek milyen tapasztalata van?A jelenlegi truckzilla motor nem valt be,mert gyakorlatilag ez a motor 1 ocskavas,ebben mas is megerositett mert eddig nem mertem magamnak sem bevallani.Szoval van 1 par amit neztem,be is linkelem mindjart.Vagy esetleg erdekelne dupla motoros megoldas is,ha egyaltan de ha jol emlekszem igen.Szoval az elso :

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXEPH8&P=0

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXEKX1&P=0

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXESC2&P=0

Ha valaki tud infokat vagy jobbat ossza meg velunk legyszi.
Koszonom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.21 07:07:00 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
szerintem a Wasp,de az utolsó sem rossz

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.21 08:53:47 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
1értelmű h a trinity 3.1 hp 30.000 feletti fordulat nagyon bika motor!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.21 13:15:57 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
szerintem a nyomaték a fontosabb,de ez tőled függ!!!

Slip írta:
1értelmű h a trinity 3.1 hp 30.000 feletti fordulat nagyon bika motor!

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 209 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség