Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.12 07:53:39

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MT-2 G3 motor beállítása
HozzászólásElküldve: 2008.12.21 22:22:25 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szervusztok!
Megvettem első robbanós autómat, egy MT2 G3-at.
Bejáratás megtörtént 2 tankkal, majd 6 tank negyed gázos gurulás.
Utána kezdtem kicsit vadulni, volt egy két 3/4 gáz, de nem hagytam kigyorsulni.(nem tervezem széthajtani, szóval kerülöm a max gázt késöbb is)
5-ös gyertya van benne(gyári hpi, tehát hideg)
8 celsius fokban állítgattam, de 110-120 fok alá nem tudtam lejebb vinni, még kasztni nélkül is. Szeretném valahol 90, és 110 között tartani félúton, azt ideálisnak találom.
Gyári beállításról indultam.
Alacsony fordulatit hiába zártam, csak hörgött, erőtlen volt alul, és le is állt.
Magas fordulatin zártam cirka másfél fordulatot, így még kis fordulaton elkezd szépen füstölni, magason pedig már erösen nyomja.(talán kicsit sokat is kap még, de jól harap)
Összeségében meg vagyok vele elégedve, de szeretném kicsit lejebb vinni a hőmérsékletet, olyan 100 fok köré, hogy ne legyen a felső határon. Ha melegedik az idő amúgy is jobban fog melegedni.
KÉRDÉSEM: Hogy tudom lejebb vinni a hőfokot?
1- Ha dúsítok rajta, túl sokat fog kapni, és az sem jó (tökéletlen égés, terheli a dugót, hörög,stb-stb)
2- alacsonyabb hőértékű gyertya, és újra karburálás?
Válaszotokat előre is köszönöm!
(sok topikot olvastam, de ezt még nem tudtam kimazsolázni)
Üdvözlettel: Peti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.12.21 22:56:11 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello, a G3.0 gyári beállítása azt mondja hogy az alacsony fordulatit csak akkor állítsd ha feltétlen szükséges, az alapértelmezés az hogy ne nyúlj hozzá. Állítsd vissza gyárira azaz egyezzen a karburátor testtel és csak a magasfordulatival játsz. Ha tényleg nagyon vigyázni akarsz a motorra akkor ne is használd télen a kocsid, mert a hidegre nagyon érzékenyek ezek a motorok. Ha nagyon sokat dúsítassz mint azt te is mondtad akkor nem fog harapni az autó. Használd nyugodtan 110-120°C fok között úgy is sokáig ki fogja húzni a motor. Ha tudod hogy nem fogod hetekig használni a motort használj after run olajat ezzel is kímélve a motort. Minden használatkor az utólsó cseppig járasd ki az üzemanyagot és utána mehet bele 3-4 csepp after run olaj majd félig becsavart gyertyánál 1-2 rántás és már is nyugodt szívvel rakhatod el pihenni a kocsit. Remélem tudtam segíteni.

Üdv: Memphis

_________________
I love flying in the air with the Balck Pearl!

Savage SS 4.6
Acoms Technisport Hayabusa 2.4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség