Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 19:43:24

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: STS D21E motor
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 13:03:30 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
Sziasztok!

Azért nyitottam meg ezt a topicot hogy mindenki akinek valamilyen STS mototrja van az ide leírja a véleményét, tapasztalatjait mert majd szeretnék venni egyet és nem tudom hogy mgevegyem vagy nem.


Üdv.: kutti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sts
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 15:37:34 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Nekem D21B van.Szerintem jó motor,elég sokmindent kibírt nálam.Nem egy versenyló,de azért nem kell szégyenkeznie.Domináns hangja van.A bejáratás nem egyszerű,mert veszettül szorul új állapotában.Elég türelemmel és megfelelő kenőanyag mennyiséggel hálás motor.Az "E" szerintem csak annyiban különbözik hogy az csak 3 felömlős.Ha hobby célra használod akkor ez nem szempont.

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 15:58:06 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
Hát igen én csak hobbi célra szeretném majd venni és amúgy hogyan értetted hogy új állapotban szorul a motor? 16 %-ossal fogom majd nyomatni, az jó?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: D21E
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 16:14:09 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Úgy értettem hogy nagyon passzos az illesztése.Én pl SYL tanácsának megfelelően egy darabig csak olajban forgattam a motort nem üzemanyagban.Utánna előmelegítve a hengert a gyári nagyon dús beállítással padon elpöfögtettem vele olyan 5dl.Utánna alapgázon bóklászva még 2dl-t.Majd fokozatosan növeltem a teljesítményt és karburáltam a motort.Biztosan jó a 16%-os üzi.Én saját keverésű 10%-al nyomom dús olajzással.Nekem ezzel is jól megy.

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 16:25:52 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
De ugye az nem tesz kárt hogyha én üziben forgatom át és azzal kezdem a bejáratást? Elég két tankot elpöfögni vele alapjáraton? Könnyű volt bekarburálni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 16:30:05 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Karburálás kéz függő.Ha kened-vágod a karburálást akkor nem lesz gond.Magát nem fogja ez sem beállítani,tehát kellesz hozzá.Szerintem nem baj,ha üzivel forgatod,de a két tank lehet kevés lesz.

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 16:48:58 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
Nekem azt mondták hogy nagyon könnyű beállítani, és akkor elég lesz a 3 tank? Ugye ezena karbin csak egy fődúsító egy alapjárati csavar és egy alacsony fordulati van rajta, ugye?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 16:57:39 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Ha azt mondták akkor biztosan úgy van... :lol:

Igen 3 tűs a karburátora,ez az egyszerűbb változat

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 17:02:16 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
Na mindegy köszi szépen a segítséget, SYL-től fogom majd venni ők úgyis mindent elmondanak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 17:27:12 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
Sziasztok

Csak annyit szeretnék hozzá füzni hogy nekem d21e tipus van.
Decemberbe vettem a sylnél. 1:10 buggyba raktam bele elképesztö hogy milyen ereje van A szorulásra csak annyit mondanék hogy az elsö átforgatást nem birtam még rongyal sem ezért átitattam mindenét müszerolajjal és utánna sikerült nagynehezen átforgatni.
Gyárilag roto hátlappal vettem ezért hogy bebirjam inditani feltettem a berántot hát egy kuttyanásig birtam megrántani.Gondoltam ettöl nem fog beindulni majd visszatettem a hátlapot és elövettem a furot meg az olajat majd szépen lassan pár percig forgattam.ezután egy pöccre indult nem volt vele baj. most márt berántoval 2 rántás és pöfög akár milyen idö van.
jobban jársz ha te is olajba forgatod de legjobb after run olajjal csak nekem akkor nem volt.A karburálás 15 perc volt.és azota se kellett hozzá nyulni.
Nem bántam meg hogy megvettem az elözö motorom egy hobao 2.5 volt, de közelébe sincs a karburálással kapcsolatba mivel az 4 tüs volt.Dus keverékkel használom kb 2,5 litert pöfögtem el és még mindig hihetetlen hogy mekkora a kompresszioja.
Balambeer kolegának igaza van hogy csak 3 felömlös de lehet bele kapni 5 felömlös hüvelyt is, meg persze kompletten minden alkatrész kaphato hozzá ezért is vettem meg. 110 130 fok körül muzsikál szépen.
Bátran tudom ajánlani mindenkinek.
Én 15 % helis üzivel használom, ég és föld a külömbség mert elötte 10% használtam. Nem birok ugy elindulni vele hogy ne kaparjon az eleje,HIHETETLEN EREJE VAN. rc tuningon minden egyes alkatrész megtalálhato hozzá.Versenybe is nyugott szivvel rajthoz mernék vele állni.
Fogyasztása nagyon minimáli bö 15 percet rugatom magas fordulaton 1 decis tankal.És a meglepö hogy a nyomatékával nem csavarja szét a kardánt pedig sokan mondták hogy baj lesz vele.Nem fogod megbánni ha megveszed azt garantálom. 100 fok felett is második rántásra indul.
Az elözö motoromat meg kellett várni hogy teljesen lehüljön mert addig nem volt hajlando beinduli. :-D
Ha valami problémád volna vagy esetleg a karburálással gondod lenne irj nyugottan. Fontos : bejáratás közben ne csavargasd egyik csavart se majd bejáratás után. Gyárilag be van löve.
Remélem neked is beválik ez a motor sok sikert :-D
Sok sikert Illés

_________________
Hobao pirate 10 buggy
STS d21e mocival eszméletlen:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 18:38:54 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
És az after run olajat hogyan kell használni? Mennyit kell majd bele csöpögtetni? Először megpróbálhatom üzivel és hogyha azzal nem jó akkor nem lesz baj hogyha bele rakom az olajat hogyha van benne üzi is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 20:13:34 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Az After Run olaj nem kenőolaj, konzerválásra való, a kenőképessége kevés.
Ilyen erővel napolajjal is lehetne próbálkozni, végülis olaj az is :)
Erre a célra kifejezetten a vastag, sűrű olajok a megfelelőek, a híg olajok nem.
Ha nincs más, vegyél a patikában 1 dl tiszta ricinusolajat és azt használd.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 11:14:47 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.07.30 16:52:33
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Bolyai János Általános Iskola
SYL írta:
Sziasztok!
Az After Run olaj nem kenőolaj, konzerválásra való, a kenőképessége kevés.
Ilyen erővel napolajjal is lehetne próbálkozni, végülis olaj az is :)
Erre a célra kifejezetten a vastag, sűrű olajok a megfelelőek, a híg olajok nem.
Ha nincs más, vegyél a patikában 1 dl tiszta ricinusolajat és azt használd.
Üdv: SYL



Szia SYL!

Én majd nálatok fogom venni a motort és majd ti be tudnátok itatni ilyen ricinus olajjal? Meg köszönném. :)

Üdv.: kutti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 20:42:51 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
Lényegtelen hogy milyen olajjal dolgozik az ember csak ne szárazon forgassa a mocit.
Egyik olaj se tesz kárt semelyik alkatrészben de azért törekedjünk a finom olaj használatára.Az olaj kárt nem tesz a fém alkatrészekben.

_________________
Hobao pirate 10 buggy
STS d21e mocival eszméletlen:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 20:46:47 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Jobb ha syl-re hagyja az első bevetését a motornak.Az a legjobb ha ott van és tanul,figyel.Nem szégyen kérdezni az "öreg" motorosoktól.Syl már úgyis megszokta a kezdők kérédseit ezért áll mindig égnek a haja... :lol:

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.10 08:23:46 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
A mocinak a gyári beállitása ha kell valakinek.

A födusito belsö állástol 4 fordulatra van.
Az alacsony fordulati belsö állástol 6 fordulatra van.
Remélem tudtam segiteni
üdv

_________________
Hobao pirate 10 buggy
STS d21e mocival eszméletlen:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.10 15:00:45 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.12 15:18:36
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Jász-Nagykun-Szolnok megye,Öcsöd
Köszönet a Illésnek a gyári beállításokért!!!! ;)

_________________
LRP S8-BX Team kitt
Spektrum DX3S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: D21B
HozzászólásElküldve: 2009.07.10 15:45:50 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.06.12 16:52:31
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Üdv!

Nekem a D21B-n (ismétlem:B-n)
fő tű: 3 egész 3negyed kifelé
alacsony: 5 és fél kifelé volt a gyári érték.

_________________
Kialakulóban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.10 16:00:32 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.12 15:18:36
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Jász-Nagykun-Szolnok megye,Öcsöd
neked is köszönjük balambeer!!! :)

(jó tudni ezeket az értékeket!)

üdv.:dlaci

_________________
LRP S8-BX Team kitt
Spektrum DX3S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: stsd21b és sts28s
HozzászólásElküldve: 2009.08.18 19:18:16 
Offline
Losi Pro Driver

Csatlakozott: 2009.03.08 12:37:10
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Vác
sziasztok nekem volt mindakettő 21 és28 sts motorom röviden a 21gyes 10liter után a fötengely csapja ahogy a hajtokar csatlakozi tőbe letört és a 28 4liternél ugyanezt müvelte pedig minden okévolt hömérséklet és jolis füstölt.szoval nekem nemigazán jötbe ezek a motorok!ha valakinek van infoja szivesen veszem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség