Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 08:46:51

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gyertya kérdés
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 06:19:37 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 20:16:19
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Pécs
Üdv lenne egy kérdésem van egy 27-es Toki mocim 4l van benne és már a harmadik gyertya ment benne tönkre ez mitől lehet esetleg tudtok valamilyen gyertya típust ajánlani??? Válaszokat előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 07:01:02 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Szia

talán rossz hőértékű gyertyát használsz ? :roll:

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 07:04:04 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 20:16:19
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Pécs
5-ös meg 6-os gyertyát használok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 11:23:46 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Vagy esetleg rosszul van bekalibrálva a moci és az gyilkolja a gyertyáidat? Mert ez is előfordulhat, meg láttam is ilyet!

üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 15:07:21 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
powerfly írta:
5-ös meg 6-os gyertyát használok

Üdv,
milyen gyártmányú a gyertya, mert a hőérték számozások nem egységesek.
Milyen nitro tartalmú az üzemanyag?
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 18:51:45 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 20:16:19
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Pécs
LRP ÉS NOSRAM gyertyák voltak 16%-os üzivel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.30 20:57:10 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Ha teheted, hívj fel dél körül/vagy később/ a boltban (322-5099), lenne még pár kérdésem.
Esetleg ha pesti vagy, hozd be a kocsit adóval-vevővel, megtankolva.
Megnézem a motorodat és a porlasztó beállításodat.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Gyertya
HozzászólásElküldve: 2009.07.07 16:05:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.10.20 20:59:55
Hozzászólások: 10
Sziasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy:

Van egy GS buggy-m amit úgy cseréltem.A motor meglehetősen elhanyagolt volt és kezd már úgy járni ahogy az elő van írva.DE:
Cserélnem kellett benne gyertyát mert azzal ami bent volt eredetileg,nem tudtam beállítani.Amit most beleraktam azzal pedig csak úgy megy ha álandóan rajta van az izzító.Ez a gyertya egy 21-es motorból való: R5 van ráírva, a motor amibe beleraktam az számomra ismeretlen.A motoron a következő felirat és szám van: XTM 24.7.

Ha valaki tudna segíteni megköszönném.Elsősorban az érdekelne,hogy a motor milyen gyártmány,mekkora motor és milyen gyertyát vegyek bele mert az eredeti gyertyán nincs már meg a típusszám.

Előre is köszi.

Üdv:lipi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gyertya kérdés
HozzászólásElküldve: 2010.04.13 21:18:57 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.11 16:56:50
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Wales
Hello!
Nekem egy wenom 3.5ccm monster truck-om van, kb. 4 tank ment el eddig és 2 gyertya.Az első gyertyával (ami a gyári, név nélküli R3 típus volt) 3 tankot ment el nem húztam neki csak óvatosan ahogy bejáratásnál illik. Aztán a platina leéget és ki is dobtam,majd vettem bele egy Navarossi 4-eset. Ezzel olyan 3.5 órát bírta.Mert mikor kivittem a partra, mentem vele óvatosan(max. fél gáz) és elszakadt a szál! :( Olyan tizenöt percet állhatott a motor mert a ház mögött állítgattam aztán mikor szépen ment gondoltam kiviszem.a levegő hőmérséklet 18C tehát nem volt hideg sem.A motort 16%nitróval etetem.Füstölni jól füstöl anyag is jön a kipufogóból(figyelek rá hogy gazdagon menjen)és indítás után várok vele hogy elérje az üzemi hőfokot. Tehát ha valaki tud választ a problémára,hogy miért fogynak a gyertyák vagy mi lehet a baj,kérem válaszoljon. Találka kilőve mert külföldön élek. Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 12:53:01 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Szia.
A motor típusát írd meg légyszives,mert így nem sokat tudunk neked segíteni.
Szerény véleményem szerint egy noname motorod van és egyszerűen eszi a gyertyákat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gyertya kérdés
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 15:05:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.11 16:56:50
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Wales
Hello!
Először is köszi a választ.A motornak neve nincs csak a következő szám: VX-18.Remélem ez segít valamit.Ha már válaszolsz meg kérdezném hogy ha a motor jól füstöl,akkor miért van az hogy emelnem kell az alapjáraton (a rádió kontrolon) mert különben a motor kis idő után leáll ha nem megyek vele.Amikor csak járatom indítás után bemelegítés céljából,leveszem az izzítót és akkor csinálja ezt.Pedig nekem amúgy is magasnak tűnik az alapjárat.Persze hozzá tartozik, hogy kezdő vagyok! Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 18:43:30 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.12.09 09:27:43
Hozzászólások: 99
Szia!

Lehet.hogy már túl sokat kap, és azért áll le.
AZ hogy rendesen füstöl nem azt jelenti h jónak kell lennie az alapjáratnak is.
Egy kicsit tekerj befele az alapjárati csavaron.
Vagy ez is gyertya gond,attól is lehet hogy folyamatosan leáll.
Egyébként a rossz motor beállitás is okozhat gyertyahalálokat,sőt....
Szerintem ott lesz a probléma.
Nagyon régen nekem is volt ilyen no name motorom, igazából ez vertex,vmi
hong-kongi cucc,de bajom nem volt vele.
Szerintem szimplán csak karbulálási probléma.

_________________
Kyoso Fazer nitrózabáló

The life starting at 180km/h, and lasts until a spoiled bend.

Futaba 2pl 2.4ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 19:44:43 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Igen ez lehet.
Szerintem alul sokat kap egy kicsit ha leállogat.
Szerintem is karburálási probléma lesz.
Javaslon neked a következő cikk elolvasását:http://www.rcoffroad.hu/cikkek/motor-beallitas.php
Ez sokat segíthet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 19:45:55 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Ja és azt elfelejtettem,hogy ne a távon állítsd az alapjáratot,hanem a motoron!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gyertya kérdés
HozzászólásElküldve: 2010.04.14 21:20:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.11 16:56:50
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Wales
Köszi a tippeket.Tudjátok az a baj,hogy a beállítások amiket Zoli100 írt azt én kinyomtattam és azzal a kezemben kezdtem az első indítást is.
Szóval most azt fogom csinálni hogy nekifutok még egyszer az elejétől és megpróbálom újra karburálni a motort.Tudom hogy még amatőr vagyok talán kicsit türelmetlen is de majd csak összejön.Már csak azt nem tudom hogy hol voltak a gyári beállítások a csavaroknál.Sajna csak a fődúsítót jelöltem meg.Gondolom mivel nincs neve a motornak,ezért ötletetek sincs hogyan tudnám vissza állítani a tűket.Azért várom a további tanácsokat ötleteket,és köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.06.13 20:42:47 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
:-D hali azt szeretném tudni medig jo 1 gyertya ?nekem 3.5 liter ment mire tönkre ment az jo? r6 volt a hpi tropymban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.14 06:08:12 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.12.09 09:27:43
Hozzászólások: 99
Akár 10perc alatt is tönkretehetsz egyet, ha nem megfelelő a motor beállitás, valamint a gyertya hőértéke.
De a megfelelően megválasztott gyertya nálam litereket elmegy.
a 3.5liter az elég jó.

_________________
Kyoso Fazer nitrózabáló

The life starting at 180km/h, and lasts until a spoiled bend.

Futaba 2pl 2.4ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: leálló motor
HozzászólásElküldve: 2010.06.17 18:18:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.13 17:56:59
Hozzászólások: 6
Helló én egy olyan témába kérnék segítséget ami tán nem is ide tartozik.van egy repülőm amiben van egy ENYA 15-IV motor.
szépen indul jár kis és nagy fordulaton is de amint a gépet meg mozdítom előre vagy hátra döntöm már meg is áll a motor.Miért? Én úgy tudom a motor üzemanyagának túlnyomása van és bármien helyzetbe fordul a gép a motornak menni kéne Vagy nem?
Megköszönném ha valaki segítene.
E-mail címem:pimpa1974@citromail.hu

Köszönöm előre is. :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.28 20:57:12 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.24 21:13:22
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Baranya
Mikor megvettem a használt T-Maxx 3.3-t a TRX 3.3-as motor megevett 7 gyertyát rövid idő alatt.
Az egyik délután 2-t,majd következő alkalommal 2-t,majd 3-at. :cry: Ebből volt ami nem volt megfelelő értékű.Használtam 3-4-5-ös gyertyákat plussz valami universalt (ezeket kaptam hozzá).Kicsit nagy volt a kocsinak a fogyasztása is.
Az utolsó gyertyával amit beleraktam meg is állt a motor.Dugó,hajtókar törött. :x
Az "új" autóval nem játszottam még talán össz-vissz 3 órát mikor ez előfordult.
Azóta vettem egy új TRX 3.3-as mocit.Utánajártam kellőképpen a dolgoknak.Bejárattam,ahogy a leírásában kéri az írás.
20%-os HPI-vel megyek,ezzel is járattam.LRP Platinum/Iridium R6-os gyertyával használom.A 3.3 köbcentihez és a 20%-os nitrohoz ezt ajánlja a cég.A jól bejáratott új moci ebből a gyertyából már nem eszik sokat és a fogyasztásom is nagyon jó lett. :-D
Az észrevételem az volt,ha a motor már igen kopott + nem helyes a gyertya hőfoka + netán a karburálás se az igazi, akkor elég szépen fogyassza a gyertyákat.

Gondoltam elmondom a kis tanuló történetem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség