Sziasztok.
A hétvégén megrendezésre került a Magyar Bajnokság VI. fordulója amelyen a truggy-ban egy Novarossi P3-as motorját használtam.
Mivel már nem volt rendes motorom a Debreceni futom után eldöntöttem, hogy a Pécsi futamra beszerzek egy újat. De mivel nem akartam túl sok pénzt áldozni erre, de mégis kellett egy minőségi motor, bementem a Modell Hungáriába és megvásároltam a Novarossi P3-át.
Tudtam, hogy ez a legegyszerűbb motorjuk, de bíztam benne mivel, hogy még is csak egy drágább márka talán ez is jó lesz nekem.
Péntek délután kezdtem el bejáratni, először 2 tankot padon majd úgy 5 tankot szépen gurulgatva a pályán. Az elején rendkívül nehezen akart melegedni így a hengerfejre raktam is egy kisebb réteg szigetelést, amíg fel nem melegedett legalább 80-90 fokra.
Így körözgettem és minden tank után zártam egy keveset mind alul mind fölül.
Másnap szombaton már elkezdtem neki húzogatni és komolyabbakat zárogatni.
Már szombat délután feltűnt, hogy milyen jól fogyaszt a motor.
Többször volt olyan, hogy 9 perc után kijöttem és még 1/4 –ig van a tank.
Az első időmérőn az összesített 3-dik helyen végeztem.
Így a középdöntőt is jó helyről kezdhettem, majd első ként zárhattam.
A motoron éreztem, hogy szépen lassan azért elkezdett bejáródni, mivel egyre dinamikusabb lett.
A döntőben is hasonló viselkedett a gép, és végére 2,5 liter környékére tényleg azt mondhatom, hogy bekopott.
Az utolsó 10 percen már sokkal nagyobb végfordulatot produkált, de a fordulatszám utána ugyanúgy szépen vissza is esett.
A döntőben a motor hibátlanul bírta a 7:30-as szakaszokat truggyval.
Mivel az autó is, és a motor is kiválóan működött végül az első helyen futottam be.
Úgy vélem ez a motor rendkívül jó áron ad nekünk, nagyszerű teljesítményt.
Még truggy-ban is szépen megállta a helyét így úgy vélem buggyban egy átlag versenyzőnek, ideális gépezet.