Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 11:31:59

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2mm-es rés a karbiban
HozzászólásElküldve: 2008.05.22 16:09:56 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello, nagy probléma az ha a karburátorban az rés 2mm alá megy? Mert nekem csak úgy hajlandó alapjáraton forgás nélküli kerékkel megmaradni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 2mm-es rés a karbiban
HozzászólásElküldve: 2008.05.22 16:19:52 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
Memphis írta:
Hello, nagy probléma az ha a karburátorban az rés 2mm alá megy? Mert nekem csak úgy hajlandó alapjáraton forgás nélküli kerékkel megmaradni.
A manualban is csak max 1 mm-szerepel! Tehát NEM probléma!
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: -
HozzászólásElküldve: 2008.05.22 16:24:22 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Rendben köszönöm neked milyen kocsiban van a 4.6-osod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: a K4.6-os motor 3. tűje
HozzászólásElküldve: 2008.05.25 14:34:33 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello azt szeretném kérdezni hogy hogy kell beállítanom a K4.6 3. tűjét mert ugy van az alacsony a magas és az alapjárati csavar azok rendben vannak de mit kezdjek a 3.al?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27 20:14:22 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Közben megtaláltam a megoldást. Aki véletlenül nem találná vagy elhagyta a HPI Nitro Star K4.6-os motor kézikönyvét azoknak szól. Minden csavar gyári beállítása a karburátor testével egyvonalba van. A középfordulati csavart mindvégig ott is kell hagyni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: K4.6 és K4.6 HO
HozzászólásElküldve: 2008.06.02 19:01:01 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello azt szeretném kérdezni hogy mi a különbség a K4.6 és a K4.6 HO közt mert a HPI oldala szerint gyakorlatilag semmi a különbség köztük?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: K4.6 és K4.6 HO
HozzászólásElküldve: 2008.06.02 19:39:14 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Memphis írta:
Hello azt szeretném kérdezni hogy mi a különbség a K4.6 és a K4.6 HO közt mert a HPI oldala szerint gyakorlatilag semmi a különbség köztük?


A HO (high output) erősebb minimálisan. (2,9 a sima, 2,95 a HO)

A másik különbség hogy nem valami jól sikerült darab...
Inkább kerits F4.6-ot, az picit nyomatékosabb, tartósabb. (vagy STS28)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: K4.6 és K4.6 HO
HozzászólásElküldve: 2008.06.02 19:57:20 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
reechee írta:
Memphis írta:
Hello azt szeretném kérdezni hogy mi a különbség a K4.6 és a K4.6 HO közt mert a HPI oldala szerint gyakorlatilag semmi a különbség köztük?


A HO (high output) erősebb minimálisan. (2,9 a sima, 2,95 a HO)

A másik különbség hogy nem valami jól sikerült darab...
Inkább kerits F4.6-ot, az picit nyomatékosabb, tartósabb. (vagy STS28)


Hello nekem Savage SS 4.6osom van szal sima K4.6osom van:) nincs gond vele csak én nem értek még hozz áde majd megtanulom:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.02 22:31:32 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.12.17 18:19:58
Hozzászólások: 280
A HO nagyobbat pörög, mert truggyba való motor magasabb fordulaton adja le a 2.9lovat, mint a sima.

_________________
Tel.:+36/30-687-8069
Led Lenser, Jetbeam, Eagletac, elemlámpák, vadászlámpák, prémium lámpák www.ledeck.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.03 08:03:01 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Predator írta:
... 2.9lovat, mint ...


Ezt ugye csak képletesen értetted. Mármint a 2.9 lóerőt.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.03 08:18:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.12.17 18:19:58
Hozzászólások: 280
Persze egy 90kg motort (1:1) nem fog elvinni soha. :)

_________________
Tel.:+36/30-687-8069
Led Lenser, Jetbeam, Eagletac, elemlámpák, vadászlámpák, prémium lámpák www.ledeck.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.03 09:42:06 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Predator írta:
Persze egy 90kg motort (1:1) nem fog elvinni soha. :)


Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy az a 2.9 LE mindössze tájékoztató adat, tök semmi jelentősége nincs.
Egy ideje már nem is írják ki a motorok gyártói a lóerőt (ebben asszem az RB volt az éllovas), mivel hamis adat. Ezeknek a motoroknál teljesen más "jelentése" van a teljesítménynek, így hiába írja oda egy gyártó, hogy mekkora, az alapján nem lehet összehasonlítani. Más kérdés, hogy hogy mérték (mérték? nem hinném. Hasukra csaptak) meg a teljesítményt.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.03 09:44:42 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.12.17 18:19:58
Hozzászólások: 280
Én is ere gondoltam csak neked jobban sikerült megfogalmazni :)

_________________
Tel.:+36/30-687-8069
Led Lenser, Jetbeam, Eagletac, elemlámpák, vadászlámpák, prémium lámpák www.ledeck.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.04 18:03:10 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Ramses írta:
Predator írta:
Persze egy 90kg motort (1:1) nem fog elvinni soha. :)


Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy az a 2.9 LE mindössze tájékoztató adat, tök semmi jelentősége nincs.
Egy ideje már nem is írják ki a motorok gyártói a lóerőt (ebben asszem az RB volt az éllovas), mivel hamis adat. Ezeknek a motoroknál teljesen más "jelentése" van a teljesítménynek, így hiába írja oda egy gyártó, hogy mekkora, az alapján nem lehet összehasonlítani. Más kérdés, hogy hogy mérték (mérték? nem hinném. Hasukra csaptak) meg a teljesítményt.

:Ramses Ramses :Ramses


Ez számítógépes kalkuláció ha jól tudom...
(normál 1:1-es motorknál is úgy számolnak először)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: alapjárat és alacsony fordulati tű
HozzászólásElküldve: 2008.06.30 17:11:18 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello, olyan gondom lenne hogy az autó magas fordulaton húz rendesen, viszont alacsony fordulaton és induláskor megfullad a saját üzemanyagában és lefullad. Jó rendben zárogattam az alacsony fordulatin de sehogy se akar igazán húzni a kocsi és ha elengedem a gázt megy tovább az autó, jó persze alapjárat de bárhogy szabályzom az alapjáratot a kocsi nem marad egyhelyben. Mi lehet a probléma?

_________________
I love flying in the air with the Balck Pearl!

Savage SS 4.6
Acoms Technisport Hayabusa 2.4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.05 21:03:15 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám hogy valamiért dadog amikor
visszaengedem a gázt és csak gurul egy bizonyos sebeségel.
Nem tudom mi lehet a problem.

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.07 18:43:32 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
senki???

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.07 19:03:44 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Szia,
Az alapjárati üzemanyagszabályzón nyiss egy negyed fordulatot balra.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.08 18:18:33 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
Szia SYL!
Oké megprobálom ha lessz időm a héten!
Kösz!
Üdv:Ádám

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008.07.29 16:39:37 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.16 15:05:15
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XIV. ker.
Sziasztok
az lenne a kérdésem hogy k4.6-os mocin hogy kell megfordítani a karbit ?? :oops: :oops:

üdv : Zsolt

_________________
Hong-Nor X2CRT K4.6 HPI TF-40 2.4 Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség