fikás írta:
reechee írta:
Szasztok!
Ha valaki hozzám hasonlóan hajtotta már a nitrostar 4.6-ot 33-35 celsiusos külső hőmérséklet mellett, megköszönném ha közölne hőmérséklet adatokat.
Mai napon RCOR pályán nemritkán mértem 140 fokokat, holott könyv szerint 135 fölé nem illik menni, hozzáteszem Modell és Hobbis Dávid szerint 180ig nincs para, megy az.
Karbi beállításomról annyit, két perc alapjárat alatt olajtócsát köp a rezó
szevasz
mikor kint voltunk nem is mondtad, a HYPERT is beállítottuk a tiedét is be tudtuk volna
-amúgy KRISZTIÁN írta jól "nyitni a magas fordulati tűn"
-én nem akarok szidni senkit, DE olyantól kérj tanácsot aki maga is használ hasonló kaliberű autót, mert azok ismerik a vasat igazán, a jóindulat álltalában mindenkiben meg van, csak nem biztos ,hogy tud segíteni
F
Sziasztok és köszi a válaszokat.
Az a helyzet hogy aki ezt mondta, annak a hellfire-ben van ugyanez a motor, tehát használ ilyet, valamint több helyen olvastam hogy 35 fokban megszaladhat párszor a hőmérséklet.
Magasfordulatin való állításban legközelebb segítséged fogom kérni Fikás, akár az emlegetett másik helyszínen a parkolóházban, köszönöm előre is.
Egyébként azért nem paráztam mert pl.: TBMC alias Mark is mért egyszer-egyszer 165-öt és hasonlókat, pedig ők a híresen nem melegedő STS d28M-el mentek!
A másik amiért nem értem, hogy amikor belőtték a modell és hobbiban az emlegetett urak (nagynevű Anti és Dávid) akkor azt mondták hogy mindenhol azt és annyit kap a moci amit kell.
Ezekszerint meglehet azt csinálni hogy "lent" szegényebb, "fent" dúsabb keveréket kapjon a moci? (mert most alapjáraton valóban olajtócsagyár, Én azt hittem csak egy csavar van, a fődúsító, lámer vagyok
)
Másik dolog pedig hogy egyszer-kétszer játszottam vele így, vajh nem lett baja? Menni megy mint az állat!
Igazából egyenlőre ott tartok hogy nem is értem mire jók az erősebb motorok, nekem ez a három paci is szinte kihasználhatatlannak tűnik, úgy érzem bármilyen helyzetben a szükséges erőnél sokkal-sokkal többet ad.
(persze mindezt szigorúan egy hónap tudatában, szal no flame, zöldfülű vagyok)
Ha már itt telivagyunk jótanáccsal, difihézagolásban nem jártas valaki?