Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 17:04:54

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.12 12:39:21 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
csacsi de ha az a bigyo szintbe van akkor nem megy a motor
kicsit muszály volt tőle elvenni.
De mind1 lehet hogy én voltam a hibás

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.13 07:09:03 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
sala írta:
Ha még 5-ször megkérdezed, akkor is az lesz a válasz, hogy igen. Nem tudom hol és hogyan vette de UGYAN ILYEN MOTOR volt benne. Van egy másik srác akivel szinte egy időben vették és abban egy sima 4.1-es moci van.

sala
http://gportal.hu/portal/offroadpecs/


Bele lehet rakni, Én sem értem mire gerjedünk :oops: :P

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 140 celsius
HozzászólásElküldve: 2006.07.16 21:09:42 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Szasztok!

Ha valaki hozzám hasonlóan hajtotta már a nitrostar 4.6-ot 33-35 celsiusos külső hőmérséklet mellett, megköszönném ha közölne hőmérséklet adatokat. hurra

Mai napon RCOR pályán nemritkán mértem 140 fokokat, holott könyv szerint 135 fölé nem illik menni, hozzáteszem Modell és Hobbis Dávid szerint 180ig nincs para, megy az.

Karbi beállításomról annyit, két perc alapjárat alatt olajtócsát köp a rezó 8)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 140 celsius
HozzászólásElküldve: 2006.07.16 21:16:02 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
reechee írta:
Szasztok!

Ha valaki hozzám hasonlóan hajtotta már a nitrostar 4.6-ot 33-35 celsiusos külső hőmérséklet mellett, megköszönném ha közölne hőmérséklet adatokat. hurra

Mai napon RCOR pályán nemritkán mértem 140 fokokat, holott könyv szerint 135 fölé nem illik menni, hozzáteszem Modell és Hobbis Dávid szerint 180ig nincs para, megy az.

Karbi beállításomról annyit, két perc alapjárat alatt olajtócsát köp a rezó 8)



Aki 180 fokot mondott neked,az félrebeszél.
Nem szabad 140 ig sem....
Az hogy alapjáraton mit és mennyit "köp" az nem jelenti azt,hogy magas fordulaton is megfelelö mennyiségü üzemanyagot,azaz kenést kap.
Olvasgasd át a motorkarburálásrol szolo leirást.
Nyissál rajta.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.16 22:44:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Hello!
Mi is küzdöttünk ilyen hőmérsékleti viszonyok mellett a motorhőfokkal.
Milyen hőfokmérővel mérted?
Ha duratrax hőfokmérőd van akkor a pontosságáról csak annyit, hogy ugyanazon motort két ugyanolyan és ugyanúgy beállított dura hőfokmérővel többször megmértük és 20C* különbség volt a kettő között. A kasztni ablakok kivágása elől és hátul elég sokat segített.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 140 celsius
HozzászólásElküldve: 2006.07.17 06:51:54 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.07.11 08:31:53
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: pomáz
reechee írta:
Szasztok!

Ha valaki hozzám hasonlóan hajtotta már a nitrostar 4.6-ot 33-35 celsiusos külső hőmérséklet mellett, megköszönném ha közölne hőmérséklet adatokat. hurra

Mai napon RCOR pályán nemritkán mértem 140 fokokat, holott könyv szerint 135 fölé nem illik menni, hozzáteszem Modell és Hobbis Dávid szerint 180ig nincs para, megy az.

Karbi beállításomról annyit, két perc alapjárat alatt olajtócsát köp a rezó 8)



szevasz

mikor kint voltunk nem is mondtad, a HYPERT is beállítottuk a tiedét is be tudtuk volna
-amúgy KRISZTIÁN írta jól "nyitni a magas fordulati tűn"
-én nem akarok szidni senkit, DE olyantól kérj tanácsot aki maga is használ hasonló kaliberű autót, mert azok ismerik a vasat igazán, a jóindulat álltalában mindenkiben meg van, csak nem biztos ,hogy tud segíteni

F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 140 celsius
HozzászólásElküldve: 2006.07.17 07:19:21 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
fikás írta:
reechee írta:
Szasztok!

Ha valaki hozzám hasonlóan hajtotta már a nitrostar 4.6-ot 33-35 celsiusos külső hőmérséklet mellett, megköszönném ha közölne hőmérséklet adatokat. hurra

Mai napon RCOR pályán nemritkán mértem 140 fokokat, holott könyv szerint 135 fölé nem illik menni, hozzáteszem Modell és Hobbis Dávid szerint 180ig nincs para, megy az.

Karbi beállításomról annyit, két perc alapjárat alatt olajtócsát köp a rezó 8)



szevasz

mikor kint voltunk nem is mondtad, a HYPERT is beállítottuk a tiedét is be tudtuk volna
-amúgy KRISZTIÁN írta jól "nyitni a magas fordulati tűn"
-én nem akarok szidni senkit, DE olyantól kérj tanácsot aki maga is használ hasonló kaliberű autót, mert azok ismerik a vasat igazán, a jóindulat álltalában mindenkiben meg van, csak nem biztos ,hogy tud segíteni

F


Sziasztok és köszi a válaszokat.

Az a helyzet hogy aki ezt mondta, annak a hellfire-ben van ugyanez a motor, tehát használ ilyet, valamint több helyen olvastam hogy 35 fokban megszaladhat párszor a hőmérséklet.

Magasfordulatin való állításban legközelebb segítséged fogom kérni Fikás, akár az emlegetett másik helyszínen a parkolóházban, köszönöm előre is.

Egyébként azért nem paráztam mert pl.: TBMC alias Mark is mért egyszer-egyszer 165-öt és hasonlókat, pedig ők a híresen nem melegedő STS d28M-el mentek!

A másik amiért nem értem, hogy amikor belőtték a modell és hobbiban az emlegetett urak (nagynevű Anti és Dávid) akkor azt mondták hogy mindenhol azt és annyit kap a moci amit kell.

Ezekszerint meglehet azt csinálni hogy "lent" szegényebb, "fent" dúsabb keveréket kapjon a moci? (mert most alapjáraton valóban olajtócsagyár, Én azt hittem csak egy csavar van, a fődúsító, lámer vagyok :oops: )

Másik dolog pedig hogy egyszer-kétszer játszottam vele így, vajh nem lett baja? Menni megy mint az állat! :!:

Igazából egyenlőre ott tartok hogy nem is értem mire jók az erősebb motorok, nekem ez a három paci is szinte kihasználhatatlannak tűnik, úgy érzem bármilyen helyzetben a szükséges erőnél sokkal-sokkal többet ad.
(persze mindezt szigorúan egy hónap tudatában, szal no flame, zöldfülű vagyok)

Ha már itt telivagyunk jótanáccsal, difihézagolásban nem jártas valaki?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.17 07:44:16 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
A hellfire ben nem ugyanez a motor van.A duratrax hömérö nem pontos,De akkor sem szaladhat meg a hömérséklet 180 fokra.Ezek a motorok ezt nem birják.
Természetesen a te motorodon 3 állitásilehetöség van.
Ezért irtam hogy olvasgasd a karbulálos cikket,mert az segithet.De a legegyszerübb az lenne ha megkérnél egy "valoban" hozzáértöt,hogy segitsen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.17 08:31:04 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Krisz25 írta:
A hellfire ben nem ugyanez a motor van.A duratrax hömérö nem pontos,De akkor sem szaladhat meg a hömérséklet 180 fokra.Ezek a motorok ezt nem birják.
Természetesen a te motorodon 3 állitásilehetöség van.
Ezért irtam hogy olvasgasd a karbulálos cikket,mert az segithet.De a legegyszerübb az lenne ha megkérnél egy "valoban" hozzáértöt,hogy segitsen.


A nem pontos az mitjelent, többet vagy kevesebbet mér?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: megragadás
HozzászólásElküldve: 2006.07.18 20:42:36 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Új probléma jött elő :oops:

Ma este Fikással teszteltünk egy darabon, de már az elején érdekességbe ütköztünk.

A 4.6-os moci alig-alig akart megmozdulni.

Valamiféle olajjal mozgásra bírtuk a pull-al, de marha nehezen :sokaduma

Aztán elég könnyen beindult, és menni megy, de mint az állat, nem szenved erőhiányban egy másodpercre sem, és nem is melegedett 120 fölé. :)

Na ilyenkor mivan?

Fikás szerint valami "határoló gyűrű" főhetett meg a tetejében ha jólemléxem, vagy tömítés.

Ti mit mondtok mit csináljak?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: megragadás
HozzászólásElküldve: 2006.07.19 13:03:27 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
reechee írta:
Új probléma jött elő :oops:

Ma este Fikással teszteltünk egy darabon, de már az elején érdekességbe ütköztünk.

A 4.6-os moci alig-alig akart megmozdulni.

Valamiféle olajjal mozgásra bírtuk a pull-al, de marha nehezen :sokaduma

Aztán elég könnyen beindult, és menni megy, de mint az állat, nem szenved erőhiányban egy másodpercre sem, és nem is melegedett 120 fölé. :)

Na ilyenkor mivan?

Fikás szerint valami "határoló gyűrű" főhetett meg a tetejében ha jólemléxem, vagy tömítés.

Ti mit mondtok mit csináljak?


:roll:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.19 13:16:06 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
Mit szeretnél olvasni?
Szerintem ne várd hogy itt valaki is megjavitsa a motorodat interneten keresztül.
Azt a motort egy alapos tisztitás után szét kell szedni,mert az nem normális dolog,hogy egy 40000 es fordulatu motor megszorul.
Ott valami történt,ezt pedig nem lehet távgyogyitani.
Szétszedés után nagyvaloszinüséggel meglesz a hiba oka.
Addig viszont marad a találgatás.....
Ha segitségre van szükséged,akkor nagyon szivesen segitek,de ez neten keresztül nem megy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: megragadás
HozzászólásElküldve: 2006.07.20 08:36:07 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
reechee írta:
Új probléma jött elő :oops:

Ma este Fikással teszteltünk egy darabon, de már az elején érdekességbe ütköztünk.

A 4.6-os moci alig-alig akart megmozdulni.

Valamiféle olajjal mozgásra bírtuk a pull-al, de marha nehezen :sokaduma

Aztán elég könnyen beindult, és menni megy, de mint az állat, nem szenved erőhiányban egy másodpercre sem, és nem is melegedett 120 fölé. :)

Na ilyenkor mivan?

Fikás szerint valami "határoló gyűrű" főhetett meg a tetejében ha jólemléxem, vagy tömítés.

Ti mit mondtok mit csináljak?


Mindezek dacára tegnap este ment mint az állat, és szép széles füstfelhőt húzott maga után, tanácstalan vagyok de sebaj, Krisszel szétkapjuk szombaton. :twisted:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.07.23 09:38:42 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Krisz25 írta:
Mit szeretnél olvasni?
Szerintem ne várd hogy itt valaki is megjavitsa a motorodat interneten keresztül.
Azt a motort egy alapos tisztitás után szét kell szedni,mert az nem normális dolog,hogy egy 40000 es fordulatu motor megszorul.
Ott valami történt,ezt pedig nem lehet távgyogyitani.
Szétszedés után nagyvaloszinüséggel meglesz a hiba oka.
Addig viszont marad a találgatás.....
Ha segitségre van szükséged,akkor nagyon szivesen segitek,de ez neten keresztül nem megy.


Krisz FOREVER!!!! :P

Szétszedte, összerakta, és megy!!!!!!

Értetlenkedtünk de tökéletes :twisted:

Megy mint állat, nem melexik, teljesen fasza lett.

Most annyit tettem, hogy jól megolajozam, és úgy állítottam meg hogy a dugó az alsó holtponton legyen :roll:

Thanx to Krisz

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: :-D
HozzászólásElküldve: 2006.11.30 09:06:14 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Akadt egy pár kérdésem már megint :oops: úgyhogy felrántom a topikot a hátsó sorból :lol:

Krisz egy látogatásom alkalmával megjegyezte hogy a gázkar nálam rosszul van összerakva, de mivel ment a gép nem foglalkoztam vele.
(a rollbaron kívül futott, gyárilag meg belül fut)

Nemrég azonban szétszedtem, az L alakú műanyagot átfordítottam, és így a kézikönyvnek megfelelő állapot szerint a gázkar a rollbaron belül futhat.

És itt jön a kérdés. Ezzel a változtatással TELJESEN kinyit a karbi.
Szabad ezt? Padló gázon rettenet hangja van. Most esett le nekem hogy eddig emiatt csak kb 80%-ig nyitott ami doszt elég volt.

Sikerült meglepődnöm a saját autómon :lol: Így a padlógáz gyakorlatilag szükségtelen 8)

Tehát szerintetek maradjon így mert tudja a gép vagy azért állítsam be a távon hogy ne tudjam fullra nyitni csak kb 80%-ig?



A másik kérdés pedig hogy lehetőség van modellmotoroknál kompresszió mérésre?

A rendes 1:1-es autóknál ha jóltudom van erre gép. A gyertya helyére becsavarnak egy mérő eszközt és ráforgatnak az önindítóval. Ezt elvileg lehetne itt is. Lehet? Mennyi lehet itt a gyári kompresszió?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: :-D
HozzászólásElküldve: 2006.11.30 10:31:32 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Szia!

igen, maradjon igy. Hozzatennem, nem is tudom, hogyan tudtad bekarburalni a gepet jol, ha arra nem volt lehetoseged, hogy kioblitsd a motort egy full gazzal.

De maradjon igy, es igen, a tavon allitsd be a kiteres veget mondjuk a Te altalad is mondott 80%-ra. Amikor ugyes lesz a kezed, allithatod feljebb! :)

kompresszio merese: igen, letezik ilyen. Pont mint a nagyoknal, kis menetes szarral a vegen egy nagy mutatos meroora. Pajzi kollega beruhazott egyre, neki van, illetve vele hasznaltuk. Igazabol azonban nem nayon kell. A lendkereket ha megforgatod, erezheto, hogy hogyan all a kompresszio. Ha nem tudod mihez merd az erzest, akkor pedig azt javaslom, hogy a kiszedett motort fogd meg a lendkereknel fogva, es forditsd el. Ha a motor atfordul, akkor valoszinuleg a kompressziod mar gyenge. De ettol meg jo lehet, csak mar a vege fele jar.

ertheto amit irtam? remelem...!

udv,
csacsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: :-D
HozzászólásElküldve: 2006.11.30 10:49:42 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Csacsi írta:
Szia!

igen, maradjon igy. Hozzatennem, nem is tudom, hogyan tudtad bekarburalni a gepet jol, ha arra nem volt lehetoseged, hogy kioblitsd a motort egy full gazzal.

De maradjon igy, es igen, a tavon allitsd be a kiteres veget mondjuk a Te altalad is mondott 80%-ra. Amikor ugyes lesz a kezed, allithatod feljebb! :)

kompresszio merese: igen, letezik ilyen. Pont mint a nagyoknal, kis menetes szarral a vegen egy nagy mutatos meroora. Pajzi kollega beruhazott egyre, neki van, illetve vele hasznaltuk. Igazabol azonban nem nayon kell. A lendkereket ha megforgatod, erezheto, hogy hogyan all a kompresszio. Ha nem tudod mihez merd az erzest, akkor pedig azt javaslom, hogy a kiszedett motort fogd meg a lendkereknel fogva, es forditsd el. Ha a motor atfordul, akkor valoszinuleg a kompressziod mar gyenge. De ettol meg jo lehet, csak mar a vege fele jar.

ertheto amit irtam? remelem...!

udv,
csacsi


Kösz Csacsi!

Hát kézzel igen nehéz átfordítani.. (95 kiló vagyok és van sportmultam :twisted: )

10 litert ment el a motorom eddig, ezért lennék kíváncsi egy kompressziómérésre. Igaz hogy az elején volt ügyetlenkedés*, de az erejére most sem panaszkodom, elmebeteg módon megy a gép.

(*ügyetlenkedés = lentebb olvasható megragadós történet)

((így meg hogy ezt megcsináltam pláne, padlón iszonyat, bocsánat a kifejezésért de kúrvára megy, meglepődtem és hátraléptem az első rendes full gáznál; pedig előtte sem lehetett panasz))


Tudjuk hogy kb mennyinek kéne lennie a kompressziónak?
Átolvastam amit lehet de nemigen találtam ilyesmit.

Pajzi kolléga Budapesti?
Vállal ilyen mérést vajon?

Azért örülnék ha még 10 litert elmenne a mocim...

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: :-D
HozzászólásElküldve: 2006.11.30 11:01:55 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Pajzinak irj egy PÜt. Fugg a motorodtol, hogy mi a jo, de hasonlitasi alapom meg nekem nincs, hogy mihez kepest jo az ertek.

Pajzi az uj mtorjat megmerte, majd bejaratas utan, es ahhoz kepest nezegette kesobb az erteket.

Akkor nem kell aggodnod, jo lesz meg 10 literig minimum.

Dusan jarasd (ertem mindig a dusabbik oldalon), mint keves naftaval, ez onmagaban is jelenti azt, hogy sokaig jo pajtid legyen a motorod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.25 11:21:46 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.12.17 18:19:58
Hozzászólások: 280
Sziasztok!
A közepes csavaron mit lehet alítani mire jó az menyit csavarjak be hogy normális állapotba legyen.
Alacsony fordulatú csavaron zárjak, ha alapjáraton a kipufogóból köpködi ki az üzemanyagot?
Köszönöm szépen a segítséget!

_________________
Tel.:+36/30-687-8069
Led Lenser, Jetbeam, Eagletac, elemlámpák, vadászlámpák, prémium lámpák www.ledeck.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.25 16:44:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Ha köpködi az üzemanyagot akkor inkább a keverék lehet túl dús, vagy magasabb olajtartlamú az üzemanyag amit használsz. Nos ha ez egy új bejáratós motor akkor ez biztos nem fog ártani neki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 177 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség