Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 10:47:22

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 210 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.03 15:16:50 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.02 14:22:05
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Törökbálint / Bp. XVII.
reechee írta:
Hobbyra ugyanúgy jó.
Az hogy mit mondanak hány százalékos, az lemérhetetlen, új a biztos.
Felújítani akkor kell ha elfogy a kompresszió. (mint minden motort)
Neked kell eldönteni hogy melyik kell neked, hobbira a HPI K4.6 és F4.6 ugyanúgy jó.


köszönöm válaszod, de azt hiszem félre értettél.
elfogyott a k4.6-os motoromban a kompresszió és nem tudom mit tegyek: megvegyem az új dugó hüvelyt, vagy alig drágábban az említett (használt) STS .28-as motort rezóval.

_________________
Üdv. ˛h@PCy`

HPI E-Savage - ELADÓ
[repülő: Sky Lady]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.03 15:25:34 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
h@PCy írta:
reechee írta:
Hobbyra ugyanúgy jó.
Az hogy mit mondanak hány százalékos, az lemérhetetlen, új a biztos.
Felújítani akkor kell ha elfogy a kompresszió. (mint minden motort)
Neked kell eldönteni hogy melyik kell neked, hobbira a HPI K4.6 és F4.6 ugyanúgy jó.


köszönöm válaszod, de azt hiszem félre értettél.
elfogyott a k4.6-os motoromban a kompresszió és nem tudom mit tegyek: megvegyem az új dugó hüvelyt, vagy alig drágábban az említett (használt) STS .28-as motort rezóval.


És Én döntsek helyetted?
Szerintem vegyél egy OS Max GV30-at, fesd rózsaszínre a szobádat, a kutyádat meg irasd be egy autósiskolába :roll:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.03 15:46:13 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
h@PCy írta:
köszönöm válaszod, de azt hiszem félre értettél.
elfogyott a k4.6-os motoromban a kompresszió és nem tudom mit tegyek: megvegyem az új dugó hüvelyt, vagy alig drágábban az említett (használt) STS .28-as motort rezóval.
Helló!
Sztem vedd meg a felújító szettet! Az akkor már mégiscsak 1 új moci lessz. A használt moci meg kitudja mennyit ment?
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.03 15:46:25 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Kedves h@pcy.

Személyszerint nem veszek használt motort, csak akkor ha a motor egy megbízható, hozzáértő embernél volt.
Az a motor nem biztos, hogy 75%-os ezt nem lehet így megállapítani.
Én a helyedben vagy vennék egy új STS-t 30000Ft, vagy megvenném a felújító szettet.

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.03 15:51:30 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
bodobali írta:
h@PCy írta:
köszönöm válaszod, de azt hiszem félre értettél.
elfogyott a k4.6-os motoromban a kompresszió és nem tudom mit tegyek: megvegyem az új dugó hüvelyt, vagy alig drágábban az említett (használt) STS .28-as motort rezóval.
Helló!
Sztem vedd meg a felújító szettet! Az akkor már mégiscsak 1 új moci lessz. A használt moci meg kitudja mennyit ment?
Bali


Ezért lehetetlen dönteni helyette...

De amúgy lehet hogy megveszi a felújító szettet, és kiderül hogy hajtókaros is, meg nem ártana egy új gyertya, és meg van ütve a hengerfej teteje...

Egy új motor mindíg teljesen más.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.08 16:47:53 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
hi!

én csak annyit szólnék hozzá, hogy az sts 28-al nagyon jó tapasztalataim vannak. Egy team losi-ban használom és elképesztően megy a motor. De ha ismeretlen embertől veszel használt motort az bizony zsákbamacska!
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.09 13:40:12 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.09.24 19:21:38
Hozzászólások: 500
Sziasztok.
Megjelent az STS D28 Pro Truggy moci.
További info itt (angolul)
http://www.redrc.net/2007/10/sts-d28-pr ... #more-5966

_________________
Carson Specter Race Factor SH Engines
AM.40.735


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 09:48:44 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Na srácok a múlt hétvégén jól jártam az sts 28-as mocimmal.
Játszunk nagyban minden szép, erre egyszercsak nem reagál a gázadásra.

Autó még pont elgurult hozzám, és látom hogy a gázrúd lehúzta a karbi végéről a gyűrűt, és üresben a levegőben jár, nem a gumiharangot húzgálja :oops:

Fasza!
Kerestem bele egy csavart, majd visszaraktam, de újjabb hideg zuhany, nem jó oda a csavar mert az belelóg a savage tankjába, nem tudok így gázt adni.

Járt már valaki hasonlóképpen?
Van esetleg valakinek ilyen apró hernyócsavarja?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 10:07:48 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Szia!

Hat ezt hivjak karbantartasi hianyossagnak :)

persze van, de azt hiszem, egyszerubb, ha bemesz egy boltba es veszel par darabot. Jol meg kell huzni, nem fog tobbet kilazulni, azt nem nagyon ragasztjuk be!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 10:12:03 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Csacsi írta:
Szia!

Hat ezt hivjak karbantartasi hianyossagnak :)

persze van, de azt hiszem, egyszerubb, ha bemesz egy boltba es veszel par darabot. Jol meg kell huzni, nem fog tobbet kilazulni, azt nem nagyon ragasztjuk be!


Csacsi a régi motoromon ez sosem fordult elő, eszembe sem jutott meghúzni azt a csavart, lévén nem tudtam hogy ott van egyáltalán :lol:

A modellboltban persze nincs ahová járni szoktam, fabory lesz a sztori vége.

Szóval ez nem egy extrém eset.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 10:19:21 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
nálam ugyan ez történt tavaly az egyik versenyen, igaz .21 es sts mocinál
azóta csavarrögzítőzöm azt a hernyót :lol:

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 10:30:47 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
cosmo írta:
nálam ugyan ez történt tavaly az egyik versenyen, igaz .21 es sts mocinál
azóta csavarrögzítőzöm azt a hernyót :lol:


Azt fogom tenni Én is.

Van még valami amit előbb kifelejtettem.

Mikor ez az eset megesett, le akartam állítani a motort.
Befogtam a kipuffogót, de nem akart leállni a szemét.
Viszont úgy megszívta magát hogy utána mikor gyertya kis és rángatni kezdtem, mint a szökőkút okádta a naftát fent. Ennyire megszívva motort még nem láttam. Utána is nehez indult, majd eltéptem a pullstartert mire beindult szegény.

Remélem nem okoztam nagyobb galibát vele.
Ez a nagyonnagy kompresszió miatt lehet? Hogy nem állt le a rezo befogására?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.26 10:36:41 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
akar, meg valoszinuleg nagyobb gazallason is maradt a karbi. ugy meg nehez megfojtani egy motort, hogy porog. ezert is lett tele naftaval.

baja nem lesz, nyugi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.28 18:01:18 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.17 16:42:40
Hozzászólások: 410
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok!

Bocs, hogy ide nyúglődök, de az alábbi gondjaim merültek fel sts 28-assal kapcsolatban:
( átolvastam már minden beállítási és bejáratási leírást, topikot )
Felújítószett került a gépbe, ( csapágyakhoz nem nyóltam )de nekem az összerakás után már az furi volt, hogy a főtengelynek kb. 1-1,5mm hosszirányú mozgása van.
Miután felraktam a kuplungszettet a sallangokkal, meghúztam, akkor meg annyira szoros lett, hogy alig bírtam átforgatni.
Belül átnéztem, nem darált semmi, nem akadt semmi, ezért összeraktam és elindítottam.
Párszor eltéptem a berántót, de aztán sikerült és 1 tankot el is pöfögött.
Aztán alsó holtponton megállítva kihűlt, majd következő napokon újra indítás, de azóta nem tudok normális alapjáratot sem állítani, érezhetően trombitál, ha elveszem, nem indul, ha adok neki akkor sem indul, de az addig működő beállításokkal melegen is pöccre indult. Szétszedtem a karbit, kifújkodtam, de még most is csak egy úgynevezett nem egészséges en magas alapjárattal tudom járatni, mert ha bármit odébbtekerek, abban a pillanatban leáll. És csak a gáz kismértékű ráadásával indul újra. Most egyébként már lényegesebben könnyebben forog a motor, mint amikor összeraktam.
Ilyen magas fordulaton meg nem akarom gyepálni, nehogy elszálljon valami. Odáig még el sem jutottam, hogy menjek vele esetleg finoman.
Egyébként a Toweres gyertya van benne, és 16-os Mugen nitrót adok neki.
Az üza csöveket is kicseréltem már vastagabb belső átmérőjűre, hátha esetleg nem kap elég lét. Az alapjárat továbbra is eléggé hullámzik, amikor lejjebb veszem az egészséges hang felé. Természetesen most megint eltéptem a berántót, de ez már csak hab a tortán.

Na, ebben kérem a segítségeteket, hogy ilyenkor mi a teendő.
Mert már az agyeldobás kerülget!!
Előre is köszönöm a hozzáértő tanácsokat. :twisted: :twisted:

_________________
Üdv.:20/470-5202
Savage S25 SH PT2802A-P3
LRP Shark Truggy 1:18E
FG 4WD Zenoah 26
Team Durango DESC410R+HW
Team Durango DEX410+SP+Turn
Team Associated Factory 4X4 SCT+TO+CSTL
Team Associated B4,2+SP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.28 21:48:26 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Attitika!
Véleményem szerint szét kellene újra szedni a motort (tudom, az én nénikémet :-D )
Meg kellene nézni, hogy mi szorulhatott (amíg be nem kopott).
Én megnézném a csapágyak lógását, ehhez nem kell feltétlenül kivenni őket, csak a főtengelyt kell kivenni.
Lehet, hogy már nem a golyópályán fut a nagycsapágy.
Összeszerelésnél, ha a karterfedél még nincs fent, akkor szereld fel a lendítőkereket. Ügyelj arra, hogy a kúp felhúzásakor a főtengelyt a csapágyig folyamatosan nyomva tartsd.
Ha meghúztad az anyát, a tengely végére koppints rá egy kiskalapáccsal, ekkor előkerül az áhított csapágyhézag és nem fog sem szorulni, sem lötyögni.
Ha így csináltad, akkor bocsi a beleszólásért.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.29 07:42:54 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.09.27 22:31:40
Hozzászólások: 12
Szia.

Szerintem normális a kemény motor.
Minden STS gyúrós indítani.
Volt néhány, amit 0-rol indítottam, nálam a hajszárító vált be.
Tehát indítás előtt felmelegítem, és könnyen indul nem szorult.
Nekem az 5.tanknál is melegíteni kellet egy picit, mert megette a startpad gumigörgőjét.
Szerintem a lengedezés, az alacsony fordulati tű okozza.
Ezzel már sok gondom volt, folyton elállítódik és minden gázadásnál változott a motor járása.
Cseréld ki a tűn a gumi gyűrűt, nekem az segített.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.29 09:40:55 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Egyetértek Serfy véleményével az STS motorok szorosságával kapcsolatban.
Attitika, ha szervileg minden rendben van a motorban és csak az új persely "fogja" a motort, akkor nincs más, mint ebbe beletörődni.
Nagyon sok motor megfordult már a kezeim között, jónéhány STS is.
Ezeken belül is nagyságrendi különbségek vannak a szorosságot illetőleg, ami gyártástechnológiai okokra vezethető vissza.
A szorosabb példányok bejáratásához sok türelem és idő kell, de megéri, mert az eredmény egy dinamikus, nagy teljesítményű, hosszú életű erőforrás lesz.
A makacsabb, csikorgósan átforduló példányokat én először egyszerű motorolajjal kenegetem, természetesen gyertya nélkül.
Adok neki bőven a légtorkon keresztül, és kitartóan forgatgatom.
Az elején így is sokszor megakad a felső holtpontnál, ahonnan csak csavarhúzós pajszerolással hajlandó átfordulni.
Ilyenkor hasznos segítség a startpad, vagy a roto, de azok is megakadhatnak.
Utána alapos üzemanyagos átöblítés, és jöhet az indítás.
Kicsit könnyít a dolgon, ha a gyertyát visszalazítjuk egy negyed fordulattal, ezzel csökkentjük a kompressziót.
Beindulás után természetesen visszahúzom.
Az alapjárati ingadozást a szoros motor okozza, mivel működésénél fogva a kétütemű motoroknak kis fordulaton nincs nyomatékuk.
Tapasztalatom alapján, egy ilyen szorosabb motor 5-6 tank után kezd járóképes lenni és kb. másfél liter után érdemes a finombeállításokat erőltetni.
Könnyíthet a helyzeten az alacsonyabb (10%) nitrotartalmú üzemanyaggal való járatás az első pár tanknál.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.29 14:49:22 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.17 16:42:40
Hozzászólások: 410
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok!

Először is köszönöm a hozzáértő szólásokat, sok minden van benne számomra új dolog, amiket meg kell tennem, pl.:

SYL írta:

Meg kellene nézni, hogy mi szorulhatott (amíg be nem kopott).
Én megnézném a csapágyak lógását, ehhez nem kell feltétlenül kivenni őket, csak a főtengelyt kell kivenni.
Lehet, hogy már nem a golyópályán fut a nagycsapágy.
Összeszerelésnél, ha a karterfedél még nincs fent, akkor szereld fel a lendítőkereket. Ügyelj arra, hogy a kúp felhúzásakor a főtengelyt a csapágyig folyamatosan nyomva tartsd.
Ha meghúztad az anyát, a tengely végére koppints rá egy kiskalapáccsal, ekkor előkerül az áhított csapágyhézag és nem fog sem szorulni, sem lötyögni.
Ha így csináltad, akkor bocsi a beleszólásért.
Üdv: SYL


Természetesen nem így csináltam...

Aztán:

serfy írta:


Volt néhány, amit 0-rol indítottam, nálam a hajszárító vált be.
Tehát indítás előtt felmelegítem, és könnyen indul nem szorult.
Szerintem a lengedezés, az alacsony fordulati tű okozza.
Cseréld ki a tűn a gumi gyűrűt, nekem az segített.


Hősugárzóval melegítem én is minden alkalommal, szinte már kézzel megfoghatatlan a hengerfej, de a gumigyűrű cseréje még visszavan.

SYL írta:
Kicsit könnyít a dolgon, ha a gyertyát visszalazítjuk egy negyed fordulattal, ezzel csökkentjük a kompressziót.
Beindulás után természetesen visszahúzom.
Az alapjárati ingadozást a szoros motor okozza, mivel működésénél fogva a kétütemű motoroknak kis fordulaton nincs nyomatékuk.

Üdv: SYL


Na, erre gondoltam én is, ( gyertya ki ) csak egy hengerfejem már van menet nélkül, ezért nem alkalmaztam.
A nyomaték részével tisztában vagyok.

Most a mai indítás, járatás után még annyi a jelenség, hogy alacsonyabb alapjáraton néha beledurrog a kipufogóba egy egy ütem.
Na, itt el kellett gondolkoznom azon, hogy nem-e fordítva raktam be a dugót.... :x
Bár, gondolom úgy viszont nem indulna el.

Köszönöm még1x a korrekt válaszokat, asszem nekiállok SYL és Serfy gondolatmenetei alapján a vizsgálódásnak.
Ha nem jutok dűlőre, akkor SYL-t fogom ismét meglátogatni az üzletben és szaktudását muszáj lesz igénybe vennem.

Köszönettel mégegyszer.

_________________
Üdv.:20/470-5202
Savage S25 SH PT2802A-P3
LRP Shark Truggy 1:18E
FG 4WD Zenoah 26
Team Durango DESC410R+HW
Team Durango DEX410+SP+Turn
Team Associated Factory 4X4 SCT+TO+CSTL
Team Associated B4,2+SP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.30 05:20:07 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.09.27 22:31:40
Hozzászólások: 12
Sok sikert!

Syl az tuti.
Jó doki a kezében gyógyítóra találsz.
Tudja mit csinál, és megmondja a farkot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.30 16:57:55 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.17 16:42:40
Hozzászólások: 410
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hát igen.

Szétszedtem, de a henger csak a felső peremének vastagságáig jött fel és semmi pénzért nem akar kijönni a helyéről, pedig melegítettem is és fagyasztottam is.
A hajtókar ún. nútolt fele a berántó felé néz, szerintem az már fordítva van a helyén.
Az alsó végén egy kis ( pár tized ) bemaródás látható, ami hozzáért a blokkban lévő csatorna széléhez.
Ebből is gondolom, hogy a hajtókart meg kéne fordítani.
Egyébként a henger és dugó hibátlan állapotban van.
Nos, hát egyenlőre ennyi, tovább nem gyilkolom a hengert, inkább szakemberre bízom.

Addig is Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!

_________________
Üdv.:20/470-5202
Savage S25 SH PT2802A-P3
LRP Shark Truggy 1:18E
FG 4WD Zenoah 26
Team Durango DESC410R+HW
Team Durango DEX410+SP+Turn
Team Associated Factory 4X4 SCT+TO+CSTL
Team Associated B4,2+SP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 210 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség