Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 11:44:26

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 210 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sts .28
HozzászólásElküldve: 2005.04.08 10:27:28 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
hi!
jelentem megérkezett nekem is a tuning mocim
taiwani gyártmány, ideje letesztelni majd a nem ismert motorokat is :lol:
bejáratás jövőhéten
Kép

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.08 16:51:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Jó lenne már látni mit tud :lol:

_________________
FG Baja buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.08 17:54:51 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
http://home.gigigaga.com/dino73/28test1.wmv
http://www.stsrc.com.tw/engines/D28M.fi ... 20test.wmv

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.08 18:07:19 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Van erő az látszik eljen:

_________________
FG Baja buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.22 14:56:32 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
es mar volt topikja...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.22 14:57:11 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Dodge irta:

ziasztok!
Azért nyitottam ezt a topikot mert tudtommal egyre több emberkének van STS mocija. Már páran írkáltak a fórumba, hogy az STS-nek mik a beállításai, de jó lenne egy helyre gyűjteni őket (szerintem). Meg, ha valaki ilyen mocin töri a fejét annak bizonyára szívesen sengítenek az STS tulajdonosok. Very Happy

Szóval. Nekem ilyen D28M mocim van és valami hihetetlen. Az optimális beállítása: 3-as vagy 5-ös gyertya. Felső: 1,5-2 ford az alsó: 4ford. Ez Cosmo leírása alapján van, de teszteltem és működik. Very Happy Az is bizonyítja az erejét, hogy egy OFNA monsterrel meg lehet csinálni a "lángos" kereket. És ezt megcsinálni egy 6kg-os 0,5m-es nyomtávú monsterrel a motor részéről nem semmi. A kerék egyébként 500g. Laughing
Very Happy Tehát csak ajánlani tudom minden autótulajnak ezt a motort! Very Happy

Üdv: Dodge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.22 20:46:18 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Nekem két ilyen mocim is van,Cosmonak is én éllítottam be.A 1,5 fordulat kevés,mert túl melegszik.(én szóltam)

_________________
FG Baja buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.22 21:23:29 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
norbu írta:
Nekem két ilyen mocim is van,Cosmonak is én éllítottam be.A 1,5 fordulat kevés,mert túl melegszik.(én szóltam)


Hali!
2 fordulatnál meg dadog a moci. :roll: Ja meg nekem nem 5-ös gyertyám van hanem 3-as! Azért az számít. De azért figyelni fogom a hőmöt.

Ui: Bocsi azt nem tudtam, hogy már volt ilyen topik. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.25 18:06:37 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Sziasztok!
Tegnap nagyon érdekes dolog történt. Beindítottam a mocimat és a kocsi nem előre hanem HÁTRA kezdett elindúlni. Reverse modul nincs benne (nem is lehet belerakni). Ez, hogy lehet? Fizikailag és mechanikailag lehetetlen, hogy a moci visszafelé kezdjen pörögni. Lehetetlen mégis megcsinálta. És ezt nem kitaláltam. Két szemly is tudja bizonyítani. Most szétszedtem a mocit. Semmi karc, semmi korom, pedig már elment pár lityót. Olyan mindha most jött volna ki a gyárból. A szabadonfutó (ami itt a mociban van) hibátlan, berántó is ibátlan. A tömítések nincsenek elszakadva de orrán száján folyik ki az üzemanyag. A hengerfejben lévő menet (amibe a gyertyát tekerjük) legalsó kis pereméből ki van törve/szakadva egy kis rész. Érdekességképpen az nincs benne a mociba. Pedig akkora darab, hogy látni lehet. Nem akadozik semmi, minden szépen csillog benne (mindha új volna). Bár a dugattyú tetején van egy érdekes lerakódás: egy szürkés színű lerakódás amit körömmel nem lehet lekaparni. Tegnap is szétszedtem a mocit és akkor még nem vol t benne. Viszont ma azt találtam benne. Fogalmam sincs, hogy mi lehet az! :roll: Visszatérve az elejéhez: a mocinak szépen volt alapárata, nem zörgött, nem kattogot. Amikor húztam neki egy kis gázt, -hogy na most elindulok- a kocsi hátrafelé kezdett elindúli. Ha húztam neki a gázt szépen vette a fordulatot. Miért történt ez? Egyáltalán lehetséges-e (bár lehetséges mert megtörtént)?!!!!?

Előre is köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.25 20:58:59 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
Dodge, azt hittem értessz hozzá.:-)
A magas nitrotartalom miatt előfordulhat az, hogy visszarúg a motor, és ha pont akkor veszed le az indítást róla akkor elindul visszafelé.
Autóknál ez elég ritka dolog, de a repcsiknél mindennapos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.25 21:13:35 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Janika.Hu írta:
Dodge, azt hittem értessz hozzá.:-)
A magas nitrotartalom miatt előfordulhat az, hogy visszarúg a motor, és ha pont akkor veszed le az indítást róla akkor elindul visszafelé.
Autóknál ez elég ritka dolog, de a repcsiknél mindennapos.


;)
Hát 3 éve csinálom (tudom nem hosszú idő) de ezalatt még sose volt ilyen. Most csak 16%-osat használok. Hogy fordítva indúlt be ez nem egyszer előfordult. Egymás után kb. 3-szor. Utána már nem szórakoztam vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 00:14:19 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.01.07 22:21:37
Hozzászólások: 242
Tartózkodási hely: Szolnok-Makkoshotyka
Dodge írta:
Sziasztok!
Tegnap nagyon érdekes dolog történt. Beindítottam a mocimat és a kocsi nem előre hanem HÁTRA kezdett elindúlni. Reverse modul nincs benne (nem is lehet belerakni). Ez, hogy lehet? Fizikailag és mechanikailag lehetetlen, hogy a moci visszafelé kezdjen pörögni. Lehetetlen mégis megcsinálta. És ezt nem kitaláltam. Két szemly is tudja bizonyítani. Most szétszedtem a mocit. Semmi karc, semmi korom, pedig már elment pár lityót. Olyan mindha most jött volna ki a gyárból. A szabadonfutó (ami itt a mociban van) hibátlan, berántó is ibátlan. A tömítések nincsenek elszakadva de orrán száján folyik ki az üzemanyag. A hengerfejben lévő menet (amibe a gyertyát tekerjük) legalsó kis pereméből ki van törve/szakadva egy kis rész. Érdekességképpen az nincs benne a mociba. Pedig akkora darab, hogy látni lehet. Nem akadozik semmi, minden szépen csillog benne (mindha új volna). Bár a dugattyú tetején van egy érdekes lerakódás: egy szürkés színű lerakódás amit körömmel nem lehet lekaparni. Tegnap is szétszedtem a mocit és akkor még nem vol t benne. Viszont ma azt találtam benne. Fogalmam sincs, hogy mi lehet az! :roll: Visszatérve az elejéhez: a mocinak szépen volt alapárata, nem zörgött, nem kattogot. Amikor húztam neki egy kis gázt, -hogy na most elindulok- a kocsi hátrafelé kezdett elindúli. Ha húztam neki a gázt szépen vette a fordulatot. Miért történt ez? Egyáltalán lehetséges-e (bár lehetséges mert megtörtént)?!!!!?

Előre is köszi a segítséget!

Szia!

Ezek 2-ütemű résvezérlésü motorok aminek a belső felépítése közel szimetrikus előnyük a benzinesekkel szemben hogy nem kell hozzájuk elektromos szikragyújtás mert a működtetéshez használt üzemanyag gyulladdáspontja alacsony és elég egy folyamatosan izzó szál ami az égéshez kellő hőfokot biztosítja. A te motorod (és mindenki másé) minden további nélkül alkalmas a fordított irányú üzemelésre közel azonos teljesítménnyel. Probléma csak az erőátviteli egység részeinél lehetséges a nem megfelelő menetirány miatt (magyarul letekeredik a kupplung) Úgyhogy a motorod belsejében semmilyen hibát nem fogsz találni ebből adódóan. Az a szürke valami a dugattyúd tetején nem más mint a hiányzó hengerfejdarab beleolvadva a dugattyúba amit összerakás előtt el kell távolítanod nehogy fölszakatjon és összekarcolja a motorod egyéb részeit. Nem tudom hogyan indítod az autód de ha startpaddal akkor nérd meg a polaritást nincs-e fordítva, ha valamilyen rotostartszerűséggel akkor azt én is megnézném mert ilyet még nem is hallottam hogy valakinek 3-szor egymás után így sikerüljön.

Üdv.

_________________
Baja 5B SS
Spektrum Dx3 T:70/370-47-52


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 09:17:44 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
mizo írta:
Dodge írta:
Sziasztok!
Tegnap nagyon érdekes dolog történt. Beindítottam a mocimat és a kocsi nem előre hanem HÁTRA kezdett elindúlni. Reverse modul nincs benne (nem is lehet belerakni). Ez, hogy lehet? Fizikailag és mechanikailag lehetetlen, hogy a moci visszafelé kezdjen pörögni. Lehetetlen mégis megcsinálta. És ezt nem kitaláltam. Két szemly is tudja bizonyítani. Most szétszedtem a mocit. Semmi karc, semmi korom, pedig már elment pár lityót. Olyan mindha most jött volna ki a gyárból. A szabadonfutó (ami itt a mociban van) hibátlan, berántó is ibátlan. A tömítések nincsenek elszakadva de orrán száján folyik ki az üzemanyag. A hengerfejben lévő menet (amibe a gyertyát tekerjük) legalsó kis pereméből ki van törve/szakadva egy kis rész. Érdekességképpen az nincs benne a mociba. Pedig akkora darab, hogy látni lehet. Nem akadozik semmi, minden szépen csillog benne (mindha új volna). Bár a dugattyú tetején van egy érdekes lerakódás: egy szürkés színű lerakódás amit körömmel nem lehet lekaparni. Tegnap is szétszedtem a mocit és akkor még nem vol t benne. Viszont ma azt találtam benne. Fogalmam sincs, hogy mi lehet az! :roll: Visszatérve az elejéhez: a mocinak szépen volt alapárata, nem zörgött, nem kattogot. Amikor húztam neki egy kis gázt, -hogy na most elindulok- a kocsi hátrafelé kezdett elindúli. Ha húztam neki a gázt szépen vette a fordulatot. Miért történt ez? Egyáltalán lehetséges-e (bár lehetséges mert megtörtént)?!!!!?

Előre is köszi a segítséget!

Szia!

Ezek 2-ütemű résvezérlésü motorok aminek a belső felépítése közel szimetrikus előnyük a benzinesekkel szemben hogy nem kell hozzájuk elektromos szikragyújtás mert a működtetéshez használt üzemanyag gyulladdáspontja alacsony és elég egy folyamatosan izzó szál ami az égéshez kellő hőfokot biztosítja. A te motorod (és mindenki másé) minden további nélkül alkalmas a fordított irányú üzemelésre közel azonos teljesítménnyel. Probléma csak az erőátviteli egység részeinél lehetséges a nem megfelelő menetirány miatt (magyarul letekeredik a kupplung) Úgyhogy a motorod belsejében semmilyen hibát nem fogsz találni ebből adódóan. Az a szürke valami a dugattyúd tetején nem más mint a hiányzó hengerfejdarab beleolvadva a dugattyúba amit összerakás előtt el kell távolítanod nehogy fölszakatjon és összekarcolja a motorod egyéb részeit. Nem tudom hogyan indítod az autód de ha startpaddal akkor nérd meg a polaritást nincs-e fordítva, ha valamilyen rotostartszerűséggel akkor azt én is megnézném mert ilyet még nem is hallottam hogy valakinek 3-szor egymás után így sikerüljön.

Üdv.


Hali!
Köszi a segítséget. Pullal indítom. Startpadot nem lehet alátenni mert ez egy monster. ;) Egy haveromnak is sikerült fordítva beindítania a mociját de 3-szor egymásután nem. :lol: Nemtom, hogy mi van a dugattyú tetején de semmivel nem lehet leszedni. Mindha beleivódott volna a fémbe. :shock: Na, öszerkom a mocit és utána írok, hogy mi a helyzet. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 09:33:03 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 00:15:31
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Bp.XVI. (Söröző púltjához dőlve)
Kisérletezz egy magasabb hőértékű izzitógyertyával, szerintemmeg fog szünni a gond...

_________________
Én vagyok Riska, akiről teheneket neveztek el...
T:06-70-299-5599
http://ingatlan.com/lak-tar


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 10:20:29 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Riska írta:
Kisérletezz egy magasabb hőértékű izzitógyertyával, szerintemmeg fog szünni a gond...


Ezt hogy érted? :oops: Most 8-as gyertyát használok.

Amúgy összeraktam a mocit. Összeszerelés közben észrevettem egy szép hosszú repedést a blokkon, a szívótoroknál. Csak belülről látszik ez a hosszú hajszálrepedés. A berántóm meg reccsent egyet és nem húzza vissza a zsinórt. Azon gondolkozom, hogy vagy szétverem egy 50kg-os kalapáccsal vagy felgyújtom. :lol: Eddig nem volt ilyen gond az STS-sel (pedig kettő van belőle). A másik moci hibátlanul működik (lekopogom). 35°C-ban is úgy megy mint a kisdiszó. :twisted: Lehet, hogy gyárihibás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 10:30:15 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 00:15:31
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Bp.XVI. (Söröző púltjához dőlve)
Nem tudom, hogy az a gyertyatipus meddig van számozva, de ha most nyolcas, akkor mondjuk egy tizessel lehetne próbálni, esetleg gyengébb üzivel...
De ha repedás van a blokkon, akkor ott lehet, hogy sziv be levegőt... Először azt kellene doktorolni...

_________________
Én vagyok Riska, akiről teheneket neveztek el...
T:06-70-299-5599
http://ingatlan.com/lak-tar


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 10:34:46 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Riska írta:
Nem tudom, hogy az a gyertyatipus meddig van számozva, de ha most nyolcas, akkor mondjuk egy tizessel lehetne próbálni, esetleg gyengébb üzivel...
De ha repedás van a blokkon, akkor ott lehet, hogy sziv be levegőt... Először azt kellene doktorolni...


Ez a legmagasabb számozás ennél a gyertyánál (úgy tudom). 16%-os üzit használok. Ez szerintem nem "erős" üzi. A repedés belül van a blokkon! Kívülről nem látható. Fars levegőt nem tud beszívni.

A berántóm "hál' Istennek" szétugrott (mert olyan simán ment az összeszerelés....gyanús is volt) :lol: . Hogyan tudom összerakni? A rugót már szépen feltekertem. Az sts berántóján van egy matrica és alatta van egy lyuk. Onnan szerintem lehetne "navigálni" a rugót és így össze tudnám tenni. Le lehet azt szedni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 10:46:12 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Ja, ha nem volt elég az egyik motor halála akkor most vettem észre, hogy a másik motoromnak egy kicsit előrébb jött a kpl.harangja ami belevágott a tankba. megorulok Ha még egy kicsit előrébb jön akkor széttéppi a tankot és kb. 1 dl üzi fröccsen rá a 140°C-os mocira. Vajon mi történt volna? :lol: Lehet, hog kivágom a gépet a francba! :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 11:17:04 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Hali!
Na, megoldódtak a gondok. :lol: A mocim nem halt meg. Szerencsére. :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27 11:29:44 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Ja, és köszönöm szépen Mindenkinek a segítséget! ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 210 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség