Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 16:29:57

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 84 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.10 20:59:06 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.22 16:40:09
Hozzászólások: 748
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary, Earth
Nah,

Nagy nehezen beindítottam.

Sokat szenvedtem vele nem mondom, az LRP starter elég nehézkesen indítja be, de ez annak is köszönhető hogy gyárilag valami döbbenetes megszorulása van a dugattyúnak. A lendkereket még csavarhuzoval is csak kínkeservesen lehet áfordítani :!:

Nekem ugy sikerült végül, hogy kivettem a gyertyát és ugy forgattam egy kicsit a starterrel a motort, hát még ugy is elég nehezen...

Egy csepp üzit nyomtam a dugattyu kobakjára, na ettöl beröffent ;)

Na meg persze a folyamatos melegítés.. az mindenképpen kell.. hisz a persely még 70fokosan is iszonyatosan szűk.

Amugy elsöre szépen jár... elöször kicsit nem volt stabil az alapjárat, de aztán pár perc után ráált a dologra... és hát ma kijárt kb. 70-80 C fokon 1 egész tankot...

Majd holnap folytatom.... :integet

_________________
...american way of drive...
...american way of life...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.10 21:02:11 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.25 18:55:48
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Otthon
bocs az Offolásért:

gergwe jo volt a homerő???vagy nem pontos???
mostmár én is nagyon beakarom indítani azt a motoromat...de mindig közber jön vmi....most pl: nincs akkumhoz töltő(meg az akku sem az enyém igazaból)de remélem a versenyig minden jó lesz.... :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.13 11:03:02 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.22 16:40:09
Hozzászólások: 748
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary, Earth
Bejárattam :kuncog:

_________________
...american way of drive...
...american way of life...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.15 23:03:52 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.22 16:40:09
Hozzászólások: 748
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary, Earth
Eddigi tapasztalataim az O.S. Max-21 VZ-B V-Spec motorral kapcsolatban:

Rendkivül erős, pörgös motor, a két karbi fejjel teljesen másképp müködik.
Az a tipikus non-stop visitó motor. (44000 RPM a gyári adat :!: )

Kék (9mm)

Ezzel járattam be.

-hihetetlen Erő, nagy végsebbesség, jó gyorsulás
-feltűnöen magas fordulatszám
-átlagos fogyasztás
-hőmérséklet ideális



Piros (8mm)

Ezt ugy a 15. tank után próbáltam ki.

-érzékelhetően visszafogott teljesitmény, bár még igy igy is nagy a kraft
-átlagos fordulatszám
-kis fogysztás (én fél órát is eljátszottam egy tankkal!!!)
-hőmérséklet még nem tudom miért, de nagyon magas 150C°~ körül


Mindenkinek ajánlom aki versenyezni akar. Ez igazi minőség.

Üdvözlettel: gergew

_________________
...american way of drive...
...american way of life...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.19 19:17:36 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.04 13:55:12
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Budapest
Hi all !

Kitól és melyen úton módon lehetne OS buggy motort itthon venni ????
Ha valaki tud valami infót ossza meg velem.

_________________
Üdv.

Gyula akit nem zártak ki mint Tomi Tomit csak Stop And Go-t kapott.
Aki a mai napon (2005-10-06) tiszteletbeli VSZK tagi címet kapott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.19 19:28:52 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.22 16:40:09
Hozzászólások: 748
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary, Earth
Brain75 írta:
Hi all !

Kitól és melyen úton módon lehetne OS buggy motort itthon venni ????
Ha valaki tud valami infót ossza meg velem.


KEM írta:
Ha az OS megszállotja vagy nem rossz választás nálunk rendelésre kapható de nem ezen az áron.Az ár 65000,-Ft Mivel Cronoba is került beépítésre ilyen motor vannak tapasztalatok. A fogyasztása 9 perc 1 tank ez a motor fogyasztja a legkevesebbet a versenymotorok közül viszont erőben is kevesebbet ad. Ebben az árban tudok adni S7II motort is de most nyitó kedvezménnyel a 3X világbajnok motort is megveheted 80.000Ft-os áron. Az RB motorokhoz az alkatrészeket raktárról bíztosítjuk igy ha valami gond van nem kell várnod a probléma orvosolására.

_________________
...american way of drive...
...american way of life...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.05.19 19:51:19 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.04 13:55:12
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Budapest
gergew írta:
Brain75 írta:
Hi all !

Kitól és melyen úton módon lehetne OS buggy motort itthon venni ????
Ha valaki tud valami infót ossza meg velem.


KEM írta:
Ha az OS megszállotja vagy nem rossz választás nálunk rendelésre kapható de nem ezen az áron.Az ár 65000,-Ft Mivel Cronoba is került beépítésre ilyen motor vannak tapasztalatok. A fogyasztása 9 perc 1 tank ez a motor fogyasztja a legkevesebbet a versenymotorok közül viszont erőben is kevesebbet ad. Ebben az árban tudok adni S7II motort is de most nyitó kedvezménnyel a 3X világbajnok motort is megveheted 80.000Ft-os áron. Az RB motorokhoz az alkatrészeket raktárról bíztosítjuk igy ha valami gond van nem kell várnod a probléma orvosolására.



Köszike !!

_________________
Üdv.

Gyula akit nem zártak ki mint Tomi Tomit csak Stop And Go-t kapott.
Aki a mai napon (2005-10-06) tiszteletbeli VSZK tagi címet kapott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.26 20:20:25 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.12.31 12:21:43
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Budapest XXII-ker.
Nemtudom érdekel -e még de a Modell&Hobbyba is lehet már kapni. :)

_________________
"Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Ö szintjükre, és ott legyöznek a rutinjukkal!"
:integet

Mugen MBX5T PROSPEC Truggy & STS 28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: moci
HozzászólásElküldve: 2006.04.05 11:50:36 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.08.26 12:01:50
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Kunszentmárton - Mezőtúr - Kecskemét
sziaztok
a télen én is beruháztam egy O.S. MAX V-SPEC 21 be


még most járatom vagyis járatnám! alig akar átfordulni a dugó még kivett gyertyával is nagyon nagy küszködések árán megy!
beindítani még nem tudtam a starterem nem bírja a kiképzést!!
sztetek nagy baj lenne ha egy kis olajat vagy üzit öntenék kivett gyertyával a hengerfejbe?
tudnátok nekem segíteni ebben?
Kép

_________________
Hong Nor X1CR - O.S. 21 VZ-B V-Spec-T
Nanda NRB3-R Pro - Sirio .21 3L
Minizilla RulZZZ!!!
Nanda NRX-18 !!!

Futaba 3PM FM 40.685MHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.05 12:27:11 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.12.31 12:21:43
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Budapest XXII-ker.
szia ahogy már gergew is leírta neki sem ment könnyen . ő is csepegtetett naftát a mociba.amitől egyből beröffent. :roll:

_________________
"Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Ö szintjükre, és ott legyöznek a rutinjukkal!"
:integet

Mugen MBX5T PROSPEC Truggy & STS 28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.05 12:27:47 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.12.31 12:21:43
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Budapest XXII-ker.
gergew írta:
Nah,

Nagy nehezen beindítottam.

Sokat szenvedtem vele nem mondom, az LRP starter elég nehézkesen indítja be, de ez annak is köszönhető hogy gyárilag valami döbbenetes megszorulása van a dugattyúnak. A lendkereket még csavarhuzoval is csak kínkeservesen lehet áfordítani :!:

Nekem ugy sikerült végül, hogy kivettem a gyertyát és ugy forgattam egy kicsit a starterrel a motort, hát még ugy is elég nehezen...

Egy csepp üzit nyomtam a dugattyu kobakjára, na ettöl beröffent ;)

Na meg persze a folyamatos melegítés.. az mindenképpen kell.. hisz a persely még 70fokosan is iszonyatosan szűk.

Amugy elsöre szépen jár... elöször kicsit nem volt stabil az alapjárat, de aztán pár perc után ráált a dologra... és hát ma kijárt kb. 70-80 C fokon 1 egész tankot...

Majd holnap folytatom.... :integet


itt van :roll:

_________________
"Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Ö szintjükre, és ott legyöznek a rutinjukkal!"
:integet

Mugen MBX5T PROSPEC Truggy & STS 28


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.26 18:51:11 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.10.24 20:27:07
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Salgótarján
az os max 21 vzb v spec hány felömlős????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.28 11:39:17 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.21 22:36:21
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Cork, írország
Még mindig három.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24 18:54:33 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
Sziasztok!!!!

Én holnap készülök venni egy o.s max 21.-es mocit és azt szeretném kérdezni ,hogy akkor most melyik venturi lenne lenne hozzá a legjobb?(9mm vagy 8mm).

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24 19:56:59 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
focusos írta:
Sziasztok!!!!

Én holnap készülök venni egy o.s max 21.-es mocit és azt szeretném kérdezni ,hogy akkor most melyik venturi lenne lenne hozzá a legjobb?(9mm vagy 8mm).


Attól függ, hogy mit akarsz. De nem lehet, hogy adják is hozzá mindkettőt?

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.24 19:58:37 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
Ramses írta:
focusos írta:
Sziasztok!!!!

Én holnap készülök venni egy o.s max 21.-es mocit és azt szeretném kérdezni ,hogy akkor most melyik venturi lenne lenne hozzá a legjobb?(9mm vagy 8mm).


Attól függ, hogy mit akarsz. De nem lehet, hogy adják is hozzá mindkettőt?

:Ramses Ramses :Ramses



Hy!!!!

Én ugy tudom, hogy mind a kettőt adják hozzá a pirosat is meg a kéket is.

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25 07:25:11 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.04.20 14:12:44
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: nyíregyháza
Hy

Elvileg a kékkel (9mm) hosszab lesz a vége, a pirossal (8mm) jobban gyorsul, aktivabban reagál a gázokra!

Te döntöd el mit szeretnél.

_________________
MUGEN MBX5T PROSPEC, O.S. .28 XZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.25 17:02:33 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
Te melyikel használod?

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03 13:25:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Üdv!

Én a Nyíregyházi versenyre próbából beletettem a pirosat.
Előtte mindíg a kékkel használtam.
A pirossal nem igazán tudtam egészen precízen belőni a motort, mert nem
éreztem ígazán a viselkedését. Arra a napra kölcsön rádióval mentem,
szokatlan gázkar, és gázkar rugó, stb. Meg aztán nem is igazán volt
megfelelő hely a jó karburálásra. Ezen kívül most tértem át 16% nitróról
25%-ra. Meg ugye rögtön bele is került a piros venturi.
Szóval a tavaji helyzethez képest egy teljesen új motort éreztem a pályán. Ja....a tavaji 3 alu pofás kuplung helyett egy non slip-et kapott.
Szóval mindene másképp működött.
95 foktól nem lett melegebb a motor, de kicsit sokat is kaphatott, mert
amikor tudtam csőgázt húzni (1 körben 2-szer 2 mp-re lehetett) akkor
egy erősebb füstfelhőt puffantott a motor és nem is lódult meg annyira
mint vártam. Alulról felfelé sem volt annyira meggyőző.
Bár tegyük hozzá hogy tavaj októberben volt utóljára a kezemben
robbanós autó.
Még tesztelni fogom párszor aztán kiderül. A mi pályánk sem túl
nagy, úgyhogy alkalmasabb lehet a piros mint a kék.
Viszont a tankolást sikeresen meg tudtam oldani 7,5 percre minden gond
nélkül. Ez pont 3 tankolást jelentett a 30 perces döntőben. Ez viszont
nagyon tetszett, meg lehetett vele spórolni vagy 10-15mp-et.

Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03 13:53:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
gyurici írta:
Üdv!

Én a Nyíregyházi versenyre próbából beletettem a pirosat.
Előtte mindíg a kékkel használtam.
A pirossal nem igazán tudtam egészen precízen belőni a motort, mert nem
éreztem ígazán a viselkedését. Arra a napra kölcsön rádióval mentem,
szokatlan gázkar, és gázkar rugó, stb. Meg aztán nem is igazán volt
megfelelő hely a jó karburálásra. Ezen kívül most tértem át 16% nitróról
25%-ra.
Meg ugye rögtön bele is került a piros venturi.
Szóval a tavaji helyzethez képest egy teljesen új motort éreztem a pályán. Ja....a tavaji 3 alu pofás kuplung helyett egy non slip-et kapott.
Szóval mindene másképp működött.
95 foktól nem lett melegebb a motor, de kicsit sokat is kaphatott, mert
amikor tudtam csőgázt húzni (1 körben 2-szer 2 mp-re lehetett) akkor
egy erősebb füstfelhőt puffantott a motor és nem is lódult meg annyira
mint vártam. Alulról felfelé sem volt annyira meggyőző.
Bár tegyük hozzá hogy tavaj októberben volt utóljára a kezemben
robbanós autó.
Még tesztelni fogom párszor aztán kiderül. A mi pályánk sem túl
nagy, úgyhogy alkalmasabb lehet a piros mint a kék.
Viszont a tankolást sikeresen meg tudtam oldani 7,5 percre minden gond
nélkül. Ez pont 3 tankolást jelentett a 30 perces döntőben. Ez viszont
nagyon tetszett, meg lehetett vele spórolni vagy 10-15mp-et.

Gyurici
Szia Gyurici!
Azt ugye tudod, hogy a 25% nitróhoz az égéstérfedél alá vastagabb hézagoló kell.(Attól függően, hogy gyárilag mennyi alátét van benne)
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 84 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség