Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 10:22:15

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 84 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03 14:30:13 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Gyárilag adtak hozzá egy plusz alátétet, azt beraktam a hengerfej
alá.

Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03 16:57:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
gyurici írta:
Gyárilag adtak hozzá egy plusz alátétet, azt beraktam a hengerfej
alá.

Gyurici
Akkor marad a karburálás, mert a tapasztalataim alapján nagy külömbség van a 16% és a 25% os között dinamikában. Sokkal pörgősebb, nyomatékosabbnak kéne lenni mint a 16%-os nál.
Sok sikert!
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.27 19:43:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Sziasztok!

Ma bedobtam egy OS 21 VZB V-Spec-t a Hyper 8 Pro-ba.
(Kék ventúrival.)

Az M&H udvarisan megajánlotta, hogy egy szakival átsimítattják a motort
beindítás előtt, éltem is a lehetőséggel.

A beindítás simán ment, (némi hőlégfúvózást követően) a bejáratás 50-
60 fokon eseménytelenül megtörtént. Eddig átment rajta kb egy liter, így
érdemi tapasztalatom max annyi van, hogy finoman reagált minden
karburációra. (Még rotyog mint a disznó...)

Ha van további tapasztalatom írok.

Üdv: Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.28 17:51:28 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Hi!

Ma tovább járattam a mocit. Egyelőre a Matyiföldi reptéren
finomítottam a beállítást.

90 fok fölé még nem sikerült feltekernem a sima 16%-os Hyper
üzemanyaggal, pedig rendeztünk Hyper 8, Raptor 50 helikopter
gyorsulási versenyt is... :):):)

Szóval egyelőre teljesen pozitív a kép. Ha pályára is kijutok vele, írok.

Cső!

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18 20:04:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Urak, gyertya ügyben mi a tapasztalat?
25%-on, alátéttel, a gyári P3-ast használja más is?

A mai nagyven fokban olyan érzésem volt, hogy meleg neki ez a gyertya.

P6, P7-et tesztelte valaki?

Kösz!

Cső!

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.07 10:03:24 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
Sziasztok
Rendelkezik már vlaki ezzel a motorral? http://www.osengines.com/engines/osmg2074.html

Valami tapasztalt róla esetleg?

Üdv.

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.07 20:28:40 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.04.20 14:12:44
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: nyíregyháza
focusos írta:
Sziasztok
Rendelkezik már vlaki ezzel a motorral? http://www.osengines.com/engines/osmg2074.html

Valami tapasztalt róla esetleg?

Üdv.


:lol: :lol:
Ez a kérdés engem is izgat :!:

_________________
MUGEN MBX5T PROSPEC, O.S. .28 XZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.25 18:47:54 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Sziasztok

Van egy Os Vzb mocim vadi új a bejáratáson már túl vagyok.
(3 tank alapjárat,utánna 20%gáz/tank,40%gáz így tovább)

Tehát be van járatva rendesen odafigyeltem rá, volt már egyépként ilyen motorom, de azzal nem volt semmi gond.
Tehát az a problémám, hogy hidegen nem akar beindulni a moci csak nagyon nehezen.Legalább 20-30mp tekertetés a padon.Ez mitöl lehet??
Ha beindul, és melegszik picit, utánna semmi gond melegen pöcc,de ha visszahül akkor megint kakukk.

OS P3 gyertyát használok, ugyebár ezt adják is hozzá, de mivel köztudott hogy ez meleg gyertya ezért vettem bele egy os7-est is.Ezzel sem oldottam meg a problémát, ugyan az a tünet.
Minden cső stb. rendben van (ugyebár melegen tökéletes) tehát nemtudom hidegen mi baja lehet??
Mugen 16% Üzemanyagot használok +olajjal kb 15% van benne.
(természetesen fel van töltve az izzitó stb...)
Padon már szétszívja az agyát alig bírja tekerni,de ekkor sem indul.
Néha röffen egyet és kész ennyi.Aztán ha nagynehezen elindul akkor már nincs baj.
Valakinek valami ötlet???

Köszi
csaó.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.14 19:15:31 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.12.26 18:26:02
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Jászberény
Hát srácok.Brutális a Os vzb spec motor. olyan szinten hogy a kuplungharangról tőből leszakította a fogasrészt.nem eldarálta a fogakat hanem leszakította. bejáratáson túl van .de még mindig erősödni fog. Kérdés hogy a piros beömlővel durvább lesz e...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.14 20:00:18 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
ifjtothlac írta:
Hát srácok.Brutális a Os vzb spec motor. olyan szinten hogy a kuplungharangról tőből leszakította a fogasrészt.nem eldarálta a fogakat hanem leszakította. bejáratáson túl van .de még mindig erősödni fog. Kérdés hogy a piros beömlővel durvább lesz e...


ez nem normális(/reális), ott vmit elmatekoztál az összerakásnál....

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 17:01:50 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Sziasztok

A plussz hengerfejalátétet hány % nitrónál kell alátenni?
És valósábban mi a szerepe,az égéstér megnővelésén kivűl?
Azaz a több nitróhoz miért is kell az alátét?

Köszi
csaó.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 18:54:16 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
A hengerfej alátétek az ABC motorok alkatrészei, szinte mindegyikben 2db van.
Nem plusz alátétet kell berakni, hanem 25%-nál alacsonyabb nitro tartalom esetén a bentlévőkből kell kivenni.
A most kapható motorok döntő többsége gyárilag 25%-ra van hangolva. Alacsonyabb nitro tartalom (16%, 10%) esetén kell kivenni annyit, amennyit a gyártó előír az adott motor esetén.
Érdekességként egy 3,5 köbcentis motor esetén a hengerfurat átmérője kb. 16mm, tehát egy 0.1mm-es alátét kivétele esetén a robbanótér csökkenés köbcentiben: V=r2PIx0.01=0.8cmx0.8cmx3.14x0.01cm=~0.02cm3
Itt egy gyári STS tálázat: http://www.stsrc.com.tw/download/21%2B% ... 20v3.2.pdf
2. oldal lap alján lévő táblázat "total thickness of head shim"

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 19:24:10 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Pont a lényeget nem írtam le. :-D
Mivel ugyanaz az izzítógyertya ugyanúgy izzít 10% és 25%-nál is ezért, evvel a kis hengerűrtartalom csökkentéssel/növeléssel tudod beállítani a felső holtponton létrejövő sűrítési végnyomást az adott nitrotartalmú üzemanyag megfelelő időpontban való berobbanásához. Ezért működik a kopott motoroknál is, ha kiveszed az alátétet, növeled a kompressziót, ettől kicsit feléled a motor.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 20:16:45 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Szia sala!

Ez idáig tiszta sor,de akkor miért adnak az os Vzb mocihoz + hengerfejalátétet.?
Alapbol van egy a gyárilag összeszerelt motorban is ami ezüst szinü,és adnak hozzá egy bronz szinüt is külön csomoagolásban??
Na ennek a miértjére keresem a választ. :-D

csaó.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 22:35:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.12.26 18:26:02
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Jászberény
ez a plussz alátétes dolog engem is érdekelne. a kuplungharang cserélye után nincs már ilyen leszakításos gondom.lehet gyenge volt a kuplungharang:)

egy kérdés miért van az h a dugó a felső holtponton kibaszott nehezen fordul át? még a startpad sem tudja átfordítani kivett gyertyával sem.hiába az előmelegítés :cry: valakinek ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 22:38:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.12.26 18:26:02
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Jászberény
cseréje pontos jé :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.16 23:04:58 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.04.13 14:30:38
Hozzászólások: 287
Tartózkodási hely: Röjtökmuzsaj
Runner írta:
Szia sala!

Ez idáig tiszta sor,de akkor miért adnak az os Vzb mocihoz + hengerfejalátétet.?
Alapbol van egy a gyárilag összeszerelt motorban is ami ezüst szinü,és adnak hozzá egy bronz szinüt is külön csomoagolásban??
Na ennek a miértjére keresem a választ. :-D

csaó.
Üdv!
Nem mind1, hogy milyen nitrotartalmú üzemanyagot kap a moci, ugyanis magasabb (25% vagy több) nitrotartalmú üzemanyag esetén vastagabb hengerfejalátétre van szügség!
Bali

_________________
Bodobali
Hong Nor Violator
http://kepek.rcoffroad.hu/public/xxxxx.jpg
Hong Nor X1CRT Pro STS 28 GRP Grip


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.17 09:56:25 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Pontosan ahogy bodobali írta, ha mondjuk 30%-os nitroval akarod széthajtani a motorod akkor a plusz alátétet is be kell rakni. Szerintem ezt én is érthetően leírtam, igaz csak a nitro% csökkentés irányába.
Egyébként megnéztem egy csomó oldalt, fórumot és semmi konkrétumot nem találtam a témáról. Annyit írtak pár helyen, hogy "25% felett kell berakni a plusz alátétet".
A gyári support is teljesen kihagyja ezt a dolgot. :(

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.06 17:05:29 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.14 17:01:13
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Lajosmizse
Sziasztok, most akkor 25 %-osnál még nem kell a plusz alátét ?
Mi történik akkor ha nem rakok ?

("25% felett kell berakni a plusz alátétet" )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.12 07:29:23 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.12.16 21:54:10
Hozzászólások: 102
OS amerikai vagy japán?

Shigeo Ogawa alapította (OS), de egyéb japán vonatkozást nem találtam. Weblapjukat nézve http://www.osengines.com inkább amerikainak tűnik.

_________________
HPI Hellfire Lrp Z28R
Kyosho Madforce Brushless
Kyosho Inferno GT
Ofna Titan Deluxe Lrp ZR30
Tamiya TB-02
Hirobo XRB Lama


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 84 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség