Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 09:59:07

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MOTOR JÁRATÁS, BEÁLLÍTÁS
HozzászólásElküldve: 2012.10.27 07:39:48 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.06.06 11:33:20
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: 2310
Szia
Látom irtál, hozzászólnék hátha segíthetek. Elég közel áll hozzám a robbanós buggy, mivel versenyzek 2-3 éve!

- min 70-80fokC ra melegítsd elő mindig, bejáratás után is, meg fogja hálálni élettartamban és addig örülj amíg szorul.
?% nitróval járatod? Én 20-25% ot és jófajtát javaslok (RB,TeamSaxo), könyebb a kalibrálás, jobb a hűtés-fogyasztás.
- Azzal járasd amivel használni is fogod. Nem kell dúsabb pl 16% nitro. Ha megvetted nem gond csinálhatod azért.
- Sose hagyd, hogy üres tank miatt álljon le!!!!! (viszont mielőtt összepakolsz járaSd ki a tankbóL lényeg hogy a mociból az üzi fogyjon ki, de ALAPJÁRATON, úgy álljon le., így nem melegszik el, gyertya is meghálálja.
- Aztán after-run hátulról és kipu felöl, de ne a gyertya,légszűrő felől és ne egy hét múlva (aznap).
- Inkább 1,5-2,5L litert kell egy 3,5cm3 mocit járatni, de nem zárni kell rajta , HANEM NYITNI FELÜL, padon való járatás után, mielőtt leteszed 4wd re!!!
- Új gyertya kell járatás után, régi kuka!
- Alu- fóliával tekerd körbe a mocit járatáskor, hogy ne hüljön le könnyen. Főleg most hogy nincs már meleg, de nyáron is. Igy nem dúsul be és nem áll majd le, nem hül vissza a dús járatás során.
- Inkább beton platzon oda vissza, addig sem koszoódik a légszűrő, egyszerübb a járatás is, autó sem kopik (pl tesco mögött).


LEIROM HÁTHA SOKAKNAK SEGÍTEK VELE:
0. Alu fólia szorosan gumival moci köré! min80fokC előmelegítés (hőlégfúvó vagy gázmelegítő (hengerfejet, motortömböt , alvázat, de vigyázni a légszűrőre, karbira), teletank, legelőször tankon át felfujni a karbiba az üzit kipu cső felől miközben a gázt kinyitod pillanatra teljesen.
1.Alul se zárd esetleg gyárihoz kicsit (max 1/4 et jobbra zárj vagy balra nyiss), Ált.ban nyitunk ha letesszük.
2.Alapjáraton majd emelj, de csak hogy stabil legyen. Ha tul magas akkor is rosszul megy, nem indul, stb..
FONTOS:
3.Addig nyissflül (magasjárati fő tün balra) amíg teljes gázadásra sem tud kipörögni, csak picit. Közben apapjáraton emelj ha le akar állni., hogy stabilan járjon.

Mindig fullgázig gyorsits, határozottan, de ne hirtelen még. Aztan had essen vissza magától a fordulat (ne ful fékkel) és megfordulsz, aztán ujra ugyanezt ismételd 3-4 tankig. 2 tankonként hagyd visszahülni.
Lényeg : Amint fullgázra fel/ki akar pörögni azonnal nyiss rá picit és a hőm. se legyen 80-100fokC alatt vagy felett!!! Vigyázz az üzi ilyenkor gyorsan fogy, mindig nézd és tölcs rá (3-5perc).
Igy ca 1Litert járasd keréken. De leg 1,5-2 liter menjen bele mielőtt rázársz felül majd alul is (ca 100-120fok) , hogy jót autozz vele a pályán.

Egyéb:
Légszűrőt max fél literig hagyd az autón offroadnál, néha ha nagyon porol akkor hamarabb is cserélni kell. Ez a lelke és a jó üzi egy motornak.

Venturiból a gyárival járasd arra vonatkoznak a tű beállítások. Utána min.7-max.7,5mm t javaslok. De ha cserélsz akkor ujra kell kalibrálni a mocit.

Csak üzemmelegen kalibrálj, állíts a bejáratott mocin.
Kalibráláskor pályán álltalában csak felül nyiss/zárj és mindig azzal kezd. Addig zárj amíg ki nem tud tisztán pörögni
( akkor jó, ha vissza nyitsz ilyenkor rajta ca 1/8-1/4 ford.ot (balra) és nem tud ilyenkor kipörögni rendesen fullgázon a célegyenes végén, természetesen ha túl hosszú az áttételed akkor sem fog, ezt a pályához kell jól megvállasztani)
Az alsó ford.i tűt ritkán kell piszkálni egy jó motornál.
(Csak extrém időjárás változáskor, venturi cserénél, és ha csak muszály.)
Az alpjárat a lehető leg alasonyabb legyen, ahol még nem áll le.


Irj hogy hogy sikerült, illetve ha a bejáratást követő verseny-kalibráláshoz érsz. Remélem segíthettem, hogy egy stabil, gyors motorod legyen.

írj ha ? van, PÜ ben elérsz.
üdv. P

_________________
---- Email: tlrpeti@gmail.com -------- Mobil: 06309198767 ----------
TLR 8ight 3.0
TLR 8ight 2.0 EU
TLR TEN-SCTE 2.0
LOSI JRX-S Type R
RB Concept 21. , SANWA M12
AKA, Proline, Xceed, Savöx, HI-TEC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség