Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.22 00:07:24

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 36 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.16 19:00:53 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 02:24:18
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Szekszárd-Budapest
És hogyan lehet ezt elkerülni, hogy a saját motorunkból így elszálljon a kompresszió?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.16 19:55:26 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Vigyázva, odafigyelve tobb ideig tart, mig elkopik a moci, de sajnos ez elkerulhetetlen, csak ido kerdese.

Hogy kesleltesd, ahhoz jo bejaratas, egeszseges uzemanyag minden szempontbol, megfelelo uzemi homerseklet, kimelo uzemmod, tisztitas, torodes. Ha ez mind megvolt, akkor kesobb adja meg magat a moci, de a termeszetes kopas ugyis bekovetkezik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.16 20:21:21 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 09:20:55
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Apple írta:
És hogyan lehet ezt elkerülni, hogy a saját motorunkból így elszálljon a kompresszió?


Ugy hogy nem használod :lol: sajnos más megoldásról még én sem hallotam!

_________________
Üdv: Slip
Duratax Max ST Pro: Max-Sized™ 85cc Fuel Tank, Torq™16 ABC Engine, Fiberite™Disc Brake, Rapid-Tune™ Oil Shocks, Rapid-Tune™ Turnbuckles, 3-Shoe Clutch, Rigi-Frame™ T-6 Aluminum Chassis


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.06.24 09:41:55 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.01.22 22:49:52
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Budapest, XVI.ker.
Az a legnagyobb gond, hogy egy motor kopást sokunk nehezen vesz észre, nincs műszerünk amivel ki lehetne egyértelműen mutatni.
Ha vmiért nem indul a motor és lagymatag az üzem, állandóan leáll>> hajlamos az ember egyből a kopásra gyanakodni. Én épp most ebbe a csapdába estem bele. Mielőtt szétszednéd, fontos hogy az üzemi feltételek megléte kifogástalan legyen>>

légszűrő tisztasága (:!:)
üzemanyag ellátottság (:!:)
indulási hőmérséklet (:!:)
karburátor, alapjárati tüske, fődúsító és az alapjárati csavar egysüttes szinkronizálása a menetkörülményekhez (:!:)
üzemanyag minősége (:!:)
izzítógyertya jósága, tömítettsége (:!)

Ha ezek minden tekintetben helyesnek tűnnek, akkor jön a szerelési munka. De ezt is azzal érdemes kezdeni, hogy a gyertyát kivesszük, szemrevételezzük, kipróbáljuk, jól megtörölgetjük + a férőhelyét is megtisztítjuk és úgy csavarjuk vissz, majd kellő nyomatékkal meghúzzuk.
Második lépés mindenképpen a hengerfej csavarok legyenek, mert nálam is a 4 csavarból az egyik laza volt (!)...

Ha ez se segített, akkor beszélhetünk kopásproblémáról...
:roll:

_________________
KépTraxxas REVO www.solarklimacad.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09 11:00:27 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.16 17:34:06
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Nem találtam neki jobb helyet, tehát itt kérdezném meg: Ha már szabad kézzel némi erő befektetéssel át tudom forgatni a lendekereket, az már utal valami kompresszió hiányra?
OFF: Nem tudjátok hogy lehet a beletört inbuszkulcs véget kiszedni a csavarból (a hengerfejnél tört bele)?

Thamas


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09 11:04:39 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Hi!

Igen, az kompresszióhiányra utal.

A csavarodat pedig szerintem leginkább kifúrni lehet, mivel gondolom más módon hozzáférni nem lehet (gondolok itt olyan fogóra, vagy valamire, amivel a csavar ha kicsi roncsolódás árán, de ki lehetne szedni). Ciki egyébként...

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13 12:26:02 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.16 17:34:06
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Debrecen
Szia!

Köszi a gyors váalszt. A kompresszió hiány adódhat abból, hogy a csavar egy kicsit meglazult vagy hihetőbb az, hogy pár homokszem műve?

Thamas


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13 12:31:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Hát a csavar meglazulás egyértelmüen ezt okozza hiszen "kifúj" a motor. De szedd szét, nézd meg nagyitóval erős fénynél és már látni is fogod hogy van e egyébb hiba a persely belső falán-
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13 12:53:17 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Thamas írta:
Szia!

Köszi a gyors váalszt. A kompresszió hiány adódhat abból, hogy a csavar egy kicsit meglazult vagy hihetőbb az, hogy pár homokszem műve?

Thamas


Most mi találjuk ki, hogy mitől lehet? Attól is lehet - ilyen alapon -, hogy nincs benen dugattúy :) Egyébként term. lehet a csavar lazulástól, bár ezt józan paraszti ésszel magad is beláthattad volna.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.03 16:37:01 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Sajna 2 év, és Kb 20liter után kezdi megadni magát a mocim.(első)

Nyár elején egy brutálisan poros helyen csapattam és 1 (egy) tank után telítődött a légszűrőm, valamint átengedett egy kis port...
De tényleg, én még ilyen port sosem láttam a kocsi után...egy nagy gáz, és eltünt az autó fényes nappal...

Szépen ketyeg, csak egyre nehezebben karburálható, meg alapjáraton néha leálldogál... :)
Valahol olvastam itt a fórumon, hogy kompresszió javítás céljából kikapta a motorból valaki a hengerfej hézagoló gyűrűk egyikét. Ez nálam 0,2 mm mínusz az égéstérből!
Azt tudom, hogy nitrótartalom véltozásnál szoktak ilyet művelni, de ha nem változtatok semmin, (nitrotartalom, gyetya, áttétel) javúl némileg a helyzetem?
Üresen cibálva a berántót némileg jobb a helyzet kérdés, hogy mit fog művelni üzem közben...?

A válaszokat előre is Köszönöm Szépen!

Üdv: Peti :integet

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.03 16:45:22 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Szia!

0,1-0,2mm hézagoló kell 16%-os üzihez, 0,2mm 25%-os , 0,3-0,4 33% és 45%-hoz.

Biztos segíteni fog ha kiveszel belőle. Azzal sajnos nem fogsz tudni mit tenni, hogy alacsony fordulaton átfog engedni a dugó a nyomásból. Magas fordulaton, már tömít az olaj meg közeg ellenállás.

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.04 12:24:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

Tehát alapjáraton ugyanúgy leálldogál majd...
Sebaj, amíg lehet hajtom...

Köszönöm a választ!!! :)

Üdv: Peti

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.04 20:06:11 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Peet írta:
Szia!

Tehát alapjáraton ugyanúgy leálldogál majd...
Sebaj, amíg lehet hajtom...

Köszönöm a választ!!! :)

Üdv: Peti


A lehető legerősebb üzemanyagot rakd bele és egy picit vastagabb gyertyát.
(az RB csinál 45%-os anyagot, nem is drága)

Ha lehet tegyél rá erősebb kuplungrugót hogy később nyisson és emelj az alapjáraton jócskán.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kétütemű probléma
HozzászólásElküldve: 2011.07.06 10:06:22 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.15 10:26:52
Hozzászólások: 29
Sziasztok!

Nemrég vettem egy Fg Autót 22cc benzines motorral. Amikor megvettem 3. rántásra pöccre indúlt. minden ok volt csak próba után
autó erősen füstőlt. mivel karburálás volt az első gondolat ezen álítottunk kisseb negyobb sikerrel., de mire tovább állítottuk volna a következő alkalommal be sem indúlt. a Hengerfej levehető és picit kinyomta a kaját, úgyhogy kap egy 0.5 alulemezt. Utánna próba!
Csak az aggaszt h a rezókönyök meg a cső tele volt olajal...
A németek elküldék a gyári karbibeállítást úgyhogy az megoldva.

Lehet a dugó-gyűrű páros adta meg magát?

Szerintetek mi lehet a gondja?

köszöm előre is

_________________
SPRINT 2 DRIFT
BAJA 5B 2.0
FG On Road
MAVERICK BLACKOUT MT 30cc
Cessna 182


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.07 12:17:55 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

Valószínű telenyomták olajjal mikor kipróbáltad, hogy jó legyen a kompresszió! Amíg az benne volt jól indult, járt is.
Mikor leállítottad már nem indult olyan jól, mert már nem volt benne olaj...azért is füstölt nagyon az elején...

Ez csak egy feltételezés...

Üdv: Peti

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.07 12:20:56 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Tele olajjal, nem indúl "pöccre" !

Ellenben, a hideg motornak nagyobb a kompressziója mint a melegnek. Ez segíthet az első indításkor.

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 36 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség