Beidéezem ide is, hátha valakinek egyszer jól jön:
1. Motor leáll (ha ment)
2. Fődúsítót (a továbbiakban csak dúsító, mert csak 1 van) teljesen betekerném
3. Kifele tekernék rajta mondjuk először 3 teljes fordulatot
4. Beindítanám a motort
5. Mennék kicsit vele, hogy melegedjen is
6. Megfigyelném, hogy nem melegszik-e fel nagyon. Ha igen, akkor nyitnék egy 1/4-et (és így tovább, ha még mindig melexik)
7. Ha egy határozott gáznál bedadodg, vagy közepes fordulatnál ledadog, akkor addig zárnék rajta 1/4-eket, amíg nagyjából jó nem lenne, DE közben folyamatosan ellenőrizném, nem melegszik-e túl
Nagyon fontos, hogy egy átlagos időben megjegyzezd, hogy hány forulat körül volt ideális a motor működése, ugyanis legközelebb ha eltekergeted, akkor innen indulhatsz, és innentől kezdve végezhetsz finomhangolásokat.
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is