Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 20:30:25

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LRP motorok
HozzászólásElküldve: 2008.08.12 21:26:56 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.30 18:10:17
Hozzászólások: 17
Sziasztok mindenkinek !
Mint még kezdő off-road-os, és csak részben a témához kapcsolódva de lene egy kérdésem hozzátok.
Mi a különbség igazából és ez felhasználási szempontból hogyan és hol nyilvánul meg a két LRP Z.28R spec3 pullstart (32802) és az LRP Z.28R spec3 truggy (32809) motor között. Természetesen nem a pullstartra gondolok.
Az adatlapjaikból az tiszta, hogy az egyik 3,89 a másik 3,95 lóerős és a 33500 helyet 38500-at tud fordulni. A különbség nem olyan nagy a kettő között, de nem értem, hogy miért a javasolják a saját honlapjukon az utolsót kimondottan truggy modellekhez.
Mi az amit nem látok vagy tudok a truggy és a monster összehasonlításban?

Előre is köszönöm.
LD

_________________
LD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LRP motorok
HozzászólásElküldve: 2008.08.12 21:35:04 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
lazard írta:
Sziasztok mindenkinek !
Mint még kezdő off-road-os, és csak részben a témához kapcsolódva de lene egy kérdésem hozzátok.
Mi a különbség igazából és ez felhasználási szempontból hogyan és hol nyilvánul meg a két LRP Z.28R spec3 pullstart (32802) és az LRP Z.28R spec3 truggy (32809) motor között. Természetesen nem a pullstartra gondolok.
Az adatlapjaikból az tiszta, hogy az egyik 3,89 a másik 3,95 lóerős és a 33500 helyet 38500-at tud fordulni. A különbség nem olyan nagy a kettő között, de nem értem, hogy miért a javasolják a saját honlapjukon az utolsót kimondottan truggy modellekhez.
Mi az amit nem látok vagy tudok a truggy és a monster összehasonlításban?

Előre is köszönöm.
LD


A truggy verziót nem tod monsterbe használni mert levan dugózva a háta.Csak startpadról inditható,ezért is tud nagyobbat forogni.
A másikra mehet pullstart és roto hátlap is,ezt lehet pl savageben használni.
Ezen kívül a két motor ugyan az.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LRP motorok
HozzászólásElküldve: 2008.08.12 22:23:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.03.30 18:10:17
Hozzászólások: 17
Köszönöm a felvilágosítást.
Így már tiszta a kép, valószínűleg ez dugózás a kissé módosított főtengely miatt is kellett, ami pedig gondolom a +5000 fordulathoz.
Még egy gyakorlati tapasztalatot igénylő kérdésem lenne.
Modellező infra hőmérők területén van-e valamilyen javasolható típus vagy márka? Tartósabb? Pontosabb? Úgy láttam, hogy az árakban nem igazán vagy nagy különbség.

Üdv.
LD

_________________
LD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.13 07:59:58 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
Dévidel egyetértek de azt kifelejtette hogy a truggy motor magasabb forulaton adja le a teljesítményt így pörgősebb is és többet fogrog végre is!
Üdv:Ádám

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.13 13:28:54 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.31 09:43:00
Hozzászólások: 54
Sziasztok!
Légyszi valaki irja már le aki ilyen motort használ hogy hova vannak állitva a csavarok mennyi fordulatra vannak nyitva , de ne a gyárit értéket mert az nem jo!!
A gyári ami az lrp oldalon van magas:3 alacsony 3,5
kompressziom van hidegen melegen is első rántásra indul de fullad SEGÍTSÉG:)
Köszi előre is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.15 10:29:06 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.01.12 09:45:26
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Bp, Budaörs, Telki
Sziasztok,

A következő problémával fordulnék hozzátok:
van egy a topic tartalmát is adó új LRP Z21R mocim amiröl levettem a berántót és rotostarthoz használható hátlapot tettem. A probléma viszont itt kezdődik. A szerencsétlen rotostart egyszerüen képtelen megforgatni a mocit. egyet fordul aztán megakad.
Az izzó/izzító jó, a rotostart is jó (LRP szintén), de a motor hiába.. az istennek sem akar indulni. Minden a gyári beállításban van (még új sosem járt).
Berántóval még nem probáltam indítani.
Van bármi javaslat hogy mi okozhatja a hibát?

Köszi

_________________
E-Revo BL, E-Maxx; Wheely King


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.15 10:42:47 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Hello
Ha jól olvasom, vadonatuj a motor, akkor nincs gáz, mert még annyira fesszes, hogy a felső holtponton nem tudja átlenditeni. a következöt javaslom: segitsd át a motort a Felső holtponton meglazitod a gyertyát és alul a lendkeréknél csavarhuzóval áttekered). majd rotostartal forgasd át a motort még mindig laza gyertyánál, és utána gyertyát visszahuzod, izzitasz inditasz.
üdv: Z'

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.15 11:00:40 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Szia!

Mielőtt bármit is teszel, nagyon fontos, hogy megnézd, jó irányba forgatja-e a motort a roto.
A továbbiakban pedig Z' által is leírt módszert támogatom.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.15 12:06:58 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15 14:55:12
Hozzászólások: 650
Tartózkodási hely: Budapest, XIX. ker
Butyok85 írta:
Sziasztok,

A szerencsétlen rotostart egyszerüen képtelen megforgatni a mocit. egyet fordul aztán megakad.


Helló!

Én a melegítést is kipróbálnám. Hőlégfúvóval vagy hajszárítóval felnyomod 80 fokra és simán fog menni. Nekem a vadi új K4.6-t így pöccrre sikerült beindítanom.

SzL

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.15 12:22:00 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.01.12 09:45:26
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Bp, Budaörs, Telki
sziasztok,

Köszi a tanácsokat meg fogom próbálni őket!

Üdv
Zs

_________________
E-Revo BL, E-Maxx; Wheely King


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24 07:13:02 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.01.12 09:45:26
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Bp, Budaörs, Telki
Üdvözletelm..

egy újabb problémával fordulnék hozzátok.:
A motor remekül pöfög alapjáraton viszont amint elkezdem húzni neki a gázt hajlamos leállni. Van hogy egyből van hogy egy kicsit felpörög de végül leáll.

van valami tapasztalat ezügyben?
köszi

_________________
E-Revo BL, E-Maxx; Wheely King


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24 09:12:20 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.20 18:25:36
Hozzászólások: 71
Tartózkodási hely: Veszprém
Hali!

Valszeg túl sokat kap próbálj meg zárni 1/8-adokat a fődúsítón amíg jó nem lesz.
üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.30 07:54:59 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.01.12 09:45:26
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Bp, Budaörs, Telki
Sziasztok,

Most hogy lehűlt az időjárás, milyen gyertyát ajánlotok ebbe a motorba? Illetve van-e olyan hőfok amikor már tényleg nem célszerű beindítani a járgányt?

Köszi

_________________
E-Revo BL, E-Maxx; Wheely King


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.02 14:32:41 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
dlaci21 írta:
sziasztok!

az lenne a kérdésem hogy ennél a motornál az normális dolog-e hogy ha a karburátoron ki-be tologatom a gázrudazatot akkor ilyen sercegő,sziszegő,szörcsögő hangja van a karbinak,vagy valahol ott,ezt mostanában vettem észre.lehet hogy valamelyik O gyűrű megadta magát?ha valakinek van valami véleménye,tapasztalata szívesen fogadom!

üdv.:laci


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.03 20:59:51 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
Godzilla írta:
dlaci21 írta:
sziasztok!

az lenne a kérdésem hogy ennél a motornál az normális dolog-e hogy ha a karburátoron ki-be tologatom a gázrudazatot akkor ilyen sercegő,sziszegő,szörcsögő hangja van a karbinak,vagy valahol ott,ezt mostanában vettem észre.lehet hogy valamelyik O gyűrű megadta magát?ha valakinek van valami véleménye,tapasztalata szívesen fogadom!

üdv.:laci


Nekem is szokott szürcsögni de nekem akkor mikor aftert nyomok a karbiba.csapatás után. csapatás közben nem tudom hoogy szürcsög e de akkor lényegtelen az a lényeg hogy mennyen.
mikor vetted észre állo helyzetben vagy csapatás közben?

_________________
Hobao pirate 10 buggy
STS d21e mocival eszméletlen:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.04 14:43:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.12 15:18:36
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Jász-Nagykun-Szolnok megye,Öcsöd
én tisztogatás után vettem észre,én is adtam neki after run-t,és utánna.de ha neked is szokta akkor nem lehet nagy baj.igazából azért kérdeztem ezt mert,olyat szokot csinálni a motor hogy melegen könnyen csak úgy megáll és nem tudom beindítani ameddig le nem hűl,és melegen ha indítanék visszabuborékozik az üzemanyag,de ez csak melegen fordul elő,és nem tudom hogy mitől lehet ez!!! :?

ha valakinek volt már ilyen és meglett a hiba oka kérem ossza meg velem!!!

Illés neked kösz a válaszodat!

üdv.:laci

_________________
LRP S8-BX Team kitt
Spektrum DX3S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.04 15:01:56 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.06.17 16:33:09
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
A melegen leállás az a kompresszió kevéssége miatt van. (ezt jól megfogalmaztam) vagyis elmegy a kompresszió a motorból amikor felmelegszik és azért áll le, én ezt így tudom. :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.04 18:12:28 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.01 15:27:39
Hozzászólások: 135
dlaci21 írta:
csak úgy megáll és nem tudom beindítani ameddig le nem hűl,és melegen ha indítanék visszabuborékozik az üzemanyag,de ez csak melegen fordul elő,és nem tudom hogy mitől lehet ez!!! :?

ha valakinek volt már ilyen és meglett a hiba oka kérem ossza meg velem!!!

Illés neked kösz a válaszodat!

üdv.:laci


Hali!

Nekem is volt ilyen jelenség. A probléma oka az volt hogy a karburátorban felforrt az üzemanyag és visszadolgozott vagyis levegős lett a rendszer.
Az ok túl szegényre volt állítva az alacsony fordulatú csavar.


Üdv Luc

_________________
" A kisfiút a felnőtt férfitól csak a játékaik ára különbözteti meg!"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.04 20:50:46 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
c_sonty írta:
A melegen leállás az a kompresszió kevéssége miatt van. (ezt jól megfogalmaztam) vagyis elmegy a kompresszió a motorból amikor felmelegszik és azért áll le, én ezt így tudom. :roll:


A kompreszió nem megy el csak a hőtágulás miatt könyeben átforog a motor ;)
olvass csak utána...

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.04 21:13:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.06.17 16:33:09
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Ádám46 írta:
c_sonty írta:
A melegen leállás az a kompresszió kevéssége miatt van. (ezt jól megfogalmaztam) vagyis elmegy a kompresszió a motorból amikor felmelegszik és azért áll le, én ezt így tudom. :roll:


A kompreszió nem megy el csak a hőtágulás miatt könyeben átforog a motor ;)
olvass csak utána...
Köszönöm a pontositást Ádám!
Ezért szeretem ezt a fórumot, mindig tanulok valamit!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség