Sziasztok
Mint tudjatok beruhaztam eme mocira, amikor kifingott a 15FE. Mar nalam van egy ideje, gondoltam picit firkalok ide a (rossz) tapasztalataimrol. Ja a forgo karbis valtozatrol beszelek.
A mocit NAGYON gondosan igyekeztem bejaratni, kb. 10 tankig tartott a dolog (2 alapjarat, 2 pici gazos, 2 kozep gazos ...). Aztan eljott az eles hasznalat ideje. Kezdodott a dolog azzal, hogy nem tudtam rendesen beallitani. Nagy csalodasomra egyetlen fodusito van rajta, es pont. A picit nagyobb belso meretet leszamitva ugyanaz a karbi, mint ami a 15FEnek volt. A moci allandoan melegedett, illetve pontositok ha dusan jarattam, akkor nem volt meleg, de ereztem rajta, hogy nem is megy jol. Szegenyitve meggyozobb volt a dolog, de akkor meg melegedett. A karbit probaltam szigetelni, mas rezoval jaratni a mocit, de semmit nem valtozott a helyzet. Kis fordulaton sosem volt benne eleg nyomatek + ha alapjaratnal full gazt fuztam, mindegy mit allitottam kb. 1 mp-re mindig ledadogott, es utana indult meg. Ezeken mar kezdtem magam tultenni, akkor jott az, hogy a beranto megadta magat. Kb. egy honap alatt.
Ujra osszerakva ismet csak egy hetet birt. Aztan slussz poenkent multkor elhagytam a karbibol az "alapjarat utkozo" csavart. Anti felkeszitett a legrosszabra, hogy szetment a menet a karbiban azert esett ki, es igaza lett.
Biz istem alig tekergettem, es nem gyilkoltam...
Tehat egyelore ennyi. Teszek meg vele egy probat Zsolt regi Duratraxx karbijaval, de mar nem sokat varok tole.
Ezt most nem fikazasnak szantam, csak a tapasztalataimat irtam le. Lehet, hogy a csuszo karbis verzio egeszen mashogy muzsikalna, sot az is lehet, hogy csak en vagyok ritka szerencsetlen, de egyelore nagyon csalodott vagyok.