Barbár_ írta:
Tucsok írta:
hi geza
ha uzire gondolsz,akkor remelem ez a kerdes csak vicc volt.
geza ugye nem arra gondolsz hogy te akarsz uzit csinlani!
Végülis:
- Az összetétel (a recept) megvan
- Az anyagok elvileg beszerezhetők
- Papám szerveskémiát + szerves és szervetlen anyagok égetését tanítja a műszaki egyetemen.
Szerintem ő azért összetud rakni valamit amit azért bele lehet önteni nyugottan a gépbe...
És ő nem tudja honnan lehet ilyeneket beszerezni? Mondjuk az a polyeilénizé az ha jól tom szabályellenes a versenykiírás szerint, bár felőlem versenyezhetsz is vele, úgysem ezen fog múlni. Ha jól utánnaszámolsz, hogy mi mennyibe kerül, akkor nem biztos, hogy sokkal olcsóbb lesz a házi pancsolás!!! + hozzájön még, hogy egy csomó kacatot kell venned, mérőpoharak meg ilyenek. És akkor a pancsi pancsi idejét még nem számoltam bele...
Azzal viszont gondolom a papád is tisztában van egyeteni oktatóként, hogy a sztöchiometriai számítások, meg a modellmotorok működése az csak nagy vonalakban hasonlít. Ha egy motorban másodpercenként lezajlik 4-600 munkaciklus, akkor ott óhatatlanul sem ideálisak a körülmények. Pláne nem úgy hogy dúsan járatjuk, kenjük stb. Ha ez így lenne akkor az autómotorokba sem kéne lamdba szonda, légtömegmérő, folytószelep állásszög figyelése, motorhőmérséklet figyelése stb... és még ezekkel is csak nehezen tudják elérni a kívánt arányokat. Nálunk meg marad a dura hőmérő mint vizsgálati eszköz.
Vagy a 190 fokot mutató traxxas lemerült elemmel
Ha jól emlékszem az árakra a nitró literje 5000 Ft, a metilé 200-250 Ft 20 L-es tételben, az olaj meg 4500-5600 Ft/l között van. a drágább csak 2l-es kiszerelésben kapható... Megéri keverni? számolj.
Ha kevertél akkor viszont örömmel vennénk egy beszámolót, hogy hogy sikerült, mert éhesek vagyunk a tapasztalatokra!
Üdv:
Marczy