Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 17:29:01

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TRX 3,3
HozzászólásElküldve: 2006.10.19 16:34:00 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.06.16 19:23:37
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: bp. 3.ker
hello
nem tudjátok véletlenül megmondani hogy hány lóerő ez a moci??
köszönöm:
ghostrider

_________________
HN X1 CR Pro O.S. VZB V-spec 21
Hitec Agreesor srx
www.akkuhaz.eu <---akuk ,elemek,lámpák stb.
Tamiya TT-01 /Futaba 2 PL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.19 16:54:14 
Offline
Egyhelyben pöfög&otilde;

Csatlakozott: 2006.07.27 15:57:12
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Bp. XIII.ker
Szia

Hát annyira pontosan :oops: nem tom de ojan 2 lóerő körül van


Üdv:Ákos

_________________
Hong Nor X1CR ProFTE / Ninja MR21 B01A
LRP Shark 18 FTE eladó
GrimRC SE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: TRX 3.3?
HozzászólásElküldve: 2009.04.20 16:50:57 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Sziasztok!

Van egy Revo-m és nézem, nézem a motorokat, hogy melyiket kéne beletenni, de megálltam ennél a motornál, hisz mégis csak a Revokhoz ezt adják alapból!

Íme a lérdésem:
Egy csomóan azt mondják, hogy nem jók a 3.3-mas TRX motorok, de szintén egy csomóan, meg azt mondják, hogy a 3.3ccm-hez képest nagyon erős és nagyon strapabíró, melyik az igaz, a jobban jellemző a motorra?

Olyanoknak a tapasztalatát várom, akik ilyen motort használnak, vagy használtak, hogy érdemes-e venni ilyet, vagy nem és miért, mi szól mellette és ellene (a motor mellett és ellen)!

Előre is köszönöm, a válaszaitokat,

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TRX 3.3?
HozzászólásElküldve: 2009.04.26 13:08:12 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Sziasztok!

Inmár, szinte biztos vagyok, a 3.3-mas motor megvásárlásában, csak az lenne a kérdésem, hogy ti milyen Roto Startot, ajánlotok hozzá, mert ugyebár három fajta is van, és nemtudom, hogy melyik kell hozz? :?
Ezt a hátlapot néztem ki hozzá:
http://global.ebay.com/RDLogics_Roto_St ... 11428/item
Ha tudtok jobbat, vagy olcsóbbat, akkor nyugottan írjátok meg, megköszönném!

...mert, ugye az mindegy, hogy milyen a hátlap, csak az roto start készülék nem mindegy, a benne lévő áttétel miatt, hogy mekkora fordulattal forgatja meg a motort?

Tudtok egy linket adni, amin lehet venni, olyan Roto Start-ot, ami jó ehez a hátlaphoz és a TRX 3.3-mas motorhoz?

Előre is köszönöm, a segítségeteket,

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TRX 3.3?
HozzászólásElküldve: 2009.04.29 22:24:02 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Hali!

Van egy kis gondom a Revóm TRX 3.3as mocijával. Kb 10 litert ehetett meg, ebből négyet nálam. Az utóbbi időben nagyon nehezen indul, ha be is indul akkor hidegen azonnal leáll, még ha felcsavarom az alapjáratot akkor is.
Ma volt, hogy 30 másodpercig forgattam az EZSTARTot mire beindult végre.

Próbáltam LRP 5,6, Rossi 7-es gyertyával is, állandóan leáll alapjáraton.
Hidegen is, melegen is.
Pályán körözve viszont tökéletes, gyönyörűen veszi a fordulatot, nagyon megy, van füst is rendesen. 120-130 fok fölé nem engedem...

De ha pl felborulok, vagy elengedem a gázt, akkor pár másodperc múlva megáll, és gyakran levegős is lesz az üzemanyagcső.

20%os JETS-et használok most.... Mi lehet a baj? Ma mindent visszatekertem gyári beállításra, semmi sem, változott.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TRX 3.3?
HozzászólásElküldve: 2009.05.05 22:02:49 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Mivel senki sem felelt, írom hol tartok. Hátha valakinek segít.

A motorom menet közben mindig is nagyon zajos volt, szinte csörgött! És állandóan leállt. Hol hidegen, hol melegen. A felújítás mellett döntöttem.

Ma megvettem a két főtengely csapágyat, szétszedtem a motort Kakaoo barátommal. Nem volt egyszerű kivenni a hüvelyt, majd utána leakasztani a hajtókart, de sikerült. A blokkot kicsit melegítve ment csak.

De az igazi gond ezután jött: a régi csapágyak kiszedése. A blokkot forró vízben felmelegítettük, majd kiütöttük a külső csapágyat. Az igazi szenvedés a belső kiszedése volt. Újra melegítés csavarhúzóval feszegetés+ésszel kalapálás a karbi nyílás felől..... De végül 1 óra szenvedés után kiesett.

Ezután kivettük az új SKF csapágyakat a mélyhűtőből és viszonylag könnyen betuszkoltuk a helyére. Óvatosan ütögetve....

A motor összerakás után indult, szépen járt, és NAGYON CSENDES VOLT! Semmi csörgés, semmi fura zaj.

És itt jön a kérdés: mindkét csapágy szigetelt. A külső fém, a belső műanyag. Kapnak így elég kenést? A gyári belső nyitott volt, a külső belseje is... Bírják vajon a 120-140 fokot majd a műanyag szigetelések?

Holnap kiderül....

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.05 22:50:12 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv!
A blokkot rezsón, vagy platnin kell felmelegíteni annyira, hogy a nyál elsercenjen rajta, akkor kiesik belőle a csapágy.
A belső nagycsapágy cseréjénél jó tudni, hogy oda C3 illesztésű, lehetőleg műanyagkosaras csapágy való. A kommersz csapágyak nem ilyenek.
A fémkosaras peremezett csapágyak széthullanak. Akkor már a szegecselt valamivel jobb.
A porvédőt ki kell szedni, a nyitott felének kell kifelé lenni.
A karterben soha nincs olyan magas hőmérséklet, amilyet írtál.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.05 23:05:15 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Köszönöm a gyors választ! Ez amúgy annak a REVÓnak a kompressziószegény motorja, amit 1 hete próbáltál az utcán beállítani.. Akkor a kuplungrugó szakadása miatt nem sikerült. Most pedig mielőtt újra elviszem hozzád, kicseréltem a csapágyakat újakra. Rezsó hiányában megszenvedtünk vele forró vízben, de sikerült! :)

A külső csapágy zárt fém szigetelésű SKF, a belső műanyag zárt SKF. Ezek szerint ezek jók lesznek bele? Nem voltak olcsó.. remélem nem hullanak szét! :) A gyári belső az nyitott volt. A zártnak jó lesz a kenése gyárilag?

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.08 21:45:04 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
RoB írta:
Nem voltak olcsó.. remélem nem hullanak szét! :) A gyári belső az nyitott volt. A zártnak jó lesz a kenése gyárilag?

Szia!
Reméljük!
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Rezó
HozzászólásElküldve: 2009.05.19 20:38:39 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Sziasztok!

A 21-es motorokhoz lévő rezók, ugye jók a TRX 3.3-mas motorhoz?
Ha nem, akkor esetleg feltudnátok sorolni egy pár fajtát, amik jók (márka, tipus)?

Mielöbbi válaszaitokat, és segítségeiteket, előre is köszönöm!

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hibák
HozzászólásElküldve: 2009.06.02 16:16:59 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Hát sziasztok!

Azt hallottam, hogy a TRX motorok, de főleg a 3.3-mas, kb 10 liter környékén, megadják magukat!

Milyen hibák szoktak felmerűlni ennél a motor tipunál?
Olyan hibákra gondolok, ami akkor is előjön, ha mindent rendesen cinálok, mert tipus hiba!


Előre is köszönöm a válaszotokat,

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21 20:33:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.12 09:07:51
Hozzászólások: 6
Sziasztok

Tudna valaki segíteni abban, hogy mennyi a furattávja a trx 3.3 hajtókarjának?
Ha esetleg lenne valakinek meg is venném. Viseltes is jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: trx 2,5
HozzászólásElküldve: 2010.01.21 14:36:38 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.12.26 11:10:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Sziasztok!

Bocsi hogy ide írom, de nem nyitok új topikot.
Szóval az a gondom, hogy trx 2,5 motorom önindítója megadta magát(fogaskerék eltört).
Leakarom cserélni az egész indító rendszert berántóra, vagy rotostart-ra.
Milyet ajánlanátok, ami jó hozzá méretbe.
köszi

üdv: MAt

_________________
-Hong Nor Violator 1:8 buggy- -TRAXXAS T-MAXX-


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség