arkyboy írta:
hali!
most veszek uj cuccost a mocimba(huvely,dugo,fotengely,csapszeg,hajtokar,csapágy)
És mivelén hazsnáltam vettem az eredetit tehát nemén voltam az aki bejáratta igy kérdeznémhogy hogyan járassam be??
jah és durába menyi a rotostart?(torq 16)
Olyan bejáratási modszert irjatok ami tutibevált mert nemakkarom h most is ilyen gyorsan szétmenjen!
ez is annak koszonheto h az elozo gazdi TURELMETLEN volt a bejáratásnál....
Hali
Alapbol ket modszer van (Amirol en tudok). En mar alkalmaztam mindkettot, talan az elsot konnyebb betartani.
1: Joo dus allitas a karbinak (A mar bejaratott autozashoz ajanlott max.-nal fel fordulattal tobb). Az autot felrakod valami bakkra, konyvre, mind1, lenyeg, hogy ne legyen lent a kereke a foldon. 2 tankot elpofogtetsz vele alapjaraton. Kozben omleni fog a kipufogobol az olaj, ez normalis, elofodul, hogy az elejen leall, ahogy leveszed az izzitot, akkor hagyd rajta egy darabig. A hengerfenek kb. 60 fok korul kene lennie kb. Ja a kipufogobol ontsd ki az olajat a tank szunetekben. A ket tank utan a 3-4 tanknal PICIT szegenyithetsz a kevereken es lassan, max. fel gazas gyorsitasokkal menj vele. Kozben figyeld a homersekletet, 100 fok fole ne nagyon menjen. Ujabb nehany tank kis szegenyitessel, egyre batrabb autozassal, homerozessel (110 fok).
2: Dus beallitassal inditas. 2 perc melegedes utan, max fel gazas autozas. 4 tankon keresztul. A homerseklet nagyon kritikus pont itt! MINDIG 90-100 korul legyen. Utana kis szegenyites, lightos autozas nehany tankon at.
Minden tankolasnal hagyd lehulni a mocit, mindket esetben! Kb. 6-8 tank utan lehet a mocit bejaratottnak nevezni.
Tobbiek irjatok ha nem tetszik valami! Nehogy bunbak legyek.
![:integet](./images/smilies/action-smiley-030.gif)