Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 23:54:05

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.18 17:12:38 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.05.12 04:57:55
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Már azt hittem, hogy csak nekem vannak indítási gondjaim a Z.28-as motorral.Kezd a beráncigálással telelenni a hócipőm.Főleg melegen.Segítsetek!!!A rotostartos átalakítást javasoljátok avagy nem?Ha igen ki tud benne segíteni?

Laci


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 13:59:58 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
wickedml írta:
Sziasztok!

Már azt hittem, hogy csak nekem vannak indítási gondjaim a Z.28-as motorral.Kezd a beráncigálással telelenni a hócipőm.Főleg melegen.Segítsetek!!!A rotostartos átalakítást javasoljátok avagy nem?Ha igen ki tud benne segíteni?

Laci


Nekem mindig indul szinte elsőre is.... az viszont igaz, hogy melegen kicsit nehezebb berántani, DE nem is árt ha két menet között tart az ember 5 perc szünetet.... :-D

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 15:11:48 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.05.12 04:57:55
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

Ez igaz,de verseny közben leállt autó újraindítása már értékes időbe kerülhet.
zsolt írta:
wickedml írta:
Sziasztok!

Már azt hittem, hogy csak nekem vannak indítási gondjaim a Z.28-as motorral.Kezd a beráncigálással telelenni a hócipőm.Főleg melegen.Segítsetek!!!A rotostartos átalakítást javasoljátok avagy nem?Ha igen ki tud benne segíteni?

Laci


Nekem mindig indul szinte elsőre is.... az viszont igaz, hogy melegen kicsit nehezebb berántani, DE nem is árt ha két menet között tart az ember 5 perc szünetet.... :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 18:14:14 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Milyen karbid van? Kompozit, vagy alu? Mert általában a melegen indítás egyik gyakori okozója az, hogy a motorba jutó levegő-üzemanyag keverék elpárolog, mivel baromi meleg a karbi, és a berángatásnál csak egy párat fordul a motor, ami nem biztosít elegendő el nem párolgott keveréket a motornak.
Ha berántós, akkor vegyél rá kompozit anyagú karbit, ami nem melegszik fel (annyira), és - ha ettől van - meg fog szűnni a melegindítási problémád.
Amúgy a pullstarter egy elég elb...ott egy dolog, csak ha más lehetőség nincs (pl Savage, azt nem lehet padról indítani).

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.20 08:41:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.05.12 04:57:55
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Budapest
Ezért szeretném átalakítani a motort rotostartos hátlapra,de tudomásom szerint nem kapható hozzá.(még)....

Ramses írta:
Milyen karbid van? Kompozit, vagy alu? Mert általában a melegen indítás egyik gyakori okozója az, hogy a motorba jutó levegő-üzemanyag keverék elpárolog, mivel baromi meleg a karbi, és a berángatásnál csak egy párat fordul a motor, ami nem biztosít elegendő el nem párolgott keveréket a motornak.
Ha berántós, akkor vegyél rá kompozit anyagú karbit, ami nem melegszik fel (annyira), és - ha ettől van - meg fog szűnni a melegindítási problémád.
Amúgy a pullstarter egy elég elb...ott egy dolog, csak ha más lehetőség nincs (pl Savage, azt nem lehet padról indítani).

:Ramses Ramses :Ramses


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.20 09:11:04 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
átalakítható Lacus annó megcsinálta így.pontos információkat tőle tudsz kérni az átalakításról müködésről.
Amúgy Ramses pontosan meghatározta szerintem a probléma forrását...az enyémen aluból van a karbi.

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.20 11:21:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.05.12 04:57:55
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem kapni fog egy új karbit és egy új hátlapot.A kettő közösen már bizti jó lesz :-D
Az igazság az,hogy az utóbbi napokban csúnyán berágtam a ráncigálás miatt!!!
Lacus gyerek elérhatőségét vágja valaki?


zsolt írta:
átalakítható Lacus annó megcsinálta így.pontos információkat tőle tudsz kérni az átalakításról müködésről.
Amúgy Ramses pontosan meghatározta szerintem a probléma forrását...az enyémen aluból van a karbi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.21 17:12:09 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.05 18:00:09
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budaörs
ddd írta:
Csacsi írta:
hol olvastal 2,5-es gyari beallitast??

az nagyon keves!

3,5, 3,5 !!

maris jo lesz! illetve jonak kell lennie!


Igen időközben erre én is rájöttem, de a melegedést sajna nem oldotta meg.


Létezhet szerintetek az, hogy a 10% Protech Heli üzemanyag miatt melegedik, dadog, nem veszi jól a túrát (szerintem elég dús a keverék). Ha emlékeim nem csalnak, akkor a heli ill. az autós üzi között az olaj tartalom a különbség (heli több olaj ezért metanol kevesebb).
Nagyon háklis ez a moci a különböző üzikre?


K...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.21 20:47:49 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
abszolut okozhatja.

lehet, hogy egy kicsit sok benne az olaj.

majdnem biztos vagyok benne, hogy ettol van ha amugy karburalas okes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.21 20:58:17 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.05.16 14:21:12
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Budapest X.ker
Mi a magyarázat arra, hogy a túl sok olaj melegít? Mert sok olaj=jobb kenés, jobb kenés=kevesebb súrlódás, kevesebb súrlódás=kisebb melegedés! vagy nem? :oops:

_________________
SAVAGE28 Hemicuda (msn: spongyabob@vipmail.hu)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.21 23:17:27 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.13 18:06:05
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapext XII.ker.
Szia !

A melegedés oka: más olaj. A heli motorok 12-14ezer környékén járnak, míg az autók némelyike 35ezer fölé is megy. Emiatt más olaj kell a két üzemanyagba (nem véletlenül van megkülönböztetve!!!).
Nekem eszembe sem jutna keverni a két üzemanyagot, pedig van ez is, az is.

_________________
Üdv:

P.

Hirobo Sceadu Evo 50
Graupner Micro Star 400
Hype Zircon Racing Buggy 40.xxx MHz :)
XRay M18 - Mamba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.22 09:45:23 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.05 18:00:09
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budaörs
Háj

Most darabokra van szedve a verda, úgyhogy most nem tudom kipróbálni autós üzivel de asszem akkor valami 5-10% körüli cuccossal kezdek. Esetleg ötlet - tapasztalatok, hogy milyen márkát válasszak.

Köszi

K...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.22 09:49:40 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
ddd írta:
Háj

Most darabokra van szedve a verda, úgyhogy most nem tudom kipróbálni autós üzivel de asszem akkor valami 5-10% körüli cuccossal kezdek. Esetleg ötlet - tapasztalatok, hogy milyen márkát válasszak.

Köszi

K...


En az RB naftakat nyugodt szivvel ajanlom. Postan megkapod 1-2 nap alatt, igaz dragabb picit, mint mas markak. http://gw.novo-iram.hu/rb/

Hasznaltam meg hosszu ideig Tornadot a Modell&Hobbytol, nekem nem volt vele bajom. (Az "+oil"-os valtozatott vedd, mert jobb a bekesseg)

Zozonal (Kyosho World, Auschan) pedig van "kevert" "malna szorp". Sokan eskudnek ra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.27 12:34:47 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
Hali!
Lenne egy kérdésem,mégpedig az hogy a m&h-nál kapható LRP Z28 rotostarthátlapra felszerelhető-e a savage 25 rotostartja?
Köszi a segitséget :oops: [/code]

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.27 15:52:41 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.10.26 09:55:17
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Veresegyház
Mit jelent az LRP Z28R-nél a spec2 kiterjesztés?

_________________
Raptor 50v2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.27 16:23:19 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
csak annyit, hogy az a 2. kiadas (verzio) abbol a motorbol. valamit faragtak rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.27 16:44:38 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Csá!

A nagyobb olajtartalom arányaiban alacsonyabb alacsonyabb
metiltartalmat jelent. Ezért, hogy vegye a túrát, rá kell nagyon zárni.
Akko' meg melegszik, hiába van ott az olaj.
(Nekem helin a többlet olaj, nagyobb hőt adott ki.
Kivéve a ricinust, azzal jött lejjeb a hőmérséklet, de kicsit
gyangült a gép.)


Egyébként én mindenféle helis anyaggal használom az autót (a legszarabb
High Powerrel is) , és jócskán 30litykó fölött ment már a cucc.

Hő bajam pillanatnyilag nincsenek is. (Hozzáteszem, most 0-5 fok van.
Majd 20-40 fokban kell rá figyelni.)

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.28 00:05:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.01.25 16:26:32
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest 12.-20.ker bárhol
Hi mindnek!

Vettem a fáradságot és végig olvastam a topicot,
hát azt kell mondanom: Köszi!!! :-D
A 10Kg-s monstrumhoz /Savage alap!/ szintén ezt a mocit
/LRP Z.28/ használom Traxxas 20%-al.
Hát nem melegszik az istenadta, mint az állat? :-D
Mindig utána kell nyitni, miután beindult, de még ez
sem szokott mindig segíteni. Amúgy amikor megvettem
én is daráltam a spurokat, de amióta fém kerekeket
használok rajta nincs vele gond. A difikre érdemes
még odafigyelni, főleg a hátsóra!
Amit pedig a berántójával tapasztaltam, hogy ekkora ratyi,
alulméretezett szerkentyűt, még nem láttam, ha éppen nem
csúszik a szabadonfutó, tuti elszakad a kötél...
Ez a része öszinte csalódás volt, a többi csak megfelelő nafta
és beállítás kérdése.
Összeségében csípem az erőművet, csak még kisérleteznem
kell kicsit vele..

Üdv
Balázs

_________________
Savage CE /Chicken Edition/
HN Ultra onroad/
GWS C-47 Skytrain /darabos
HPI MT2 .21 Big Blokk edition :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.28 09:02:59 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Gondoltam én is leírom a tapasztalatomat az LRP 28 spec 2-vel kapcsolatban.
A moci elösször is brtutál erős, Savage alap áttétellel (49/15) sokan használják rosszul, nagyon dúsan, mert úgy érzik "megy" a motor! Az alap áttétellel (megfelelően bekarburálva) a motor használhatalan, folymatosan a levegőben tartja az autó elejét. Bár van aki azt szereti.
15l és 2 verseny tapasztalataiból azt mondhatom hogy a helyes áttétel 20%-os üzivel 47/18. Így az autó még robbanékony marad de csak ritkán emeli fel az elejét. Viszont a végsebességgel vigyázni kell, 80km/h fölé megy!
+ 5 kg súllyal el tudom képzelni hogy melegszik, és nagyon fogy a hajtáslánc. A műanyag spúr jó foghézag, és csavarrögzítőzött motor mellett szinte örök darab. Lehet hogy a + 5 kg ezt is elintézi.
Nekem a melegedéssel soha nem volt problémám, illetve annyi hogy sokszor nem akart 100 fok fölé menni.
Melegen nagy gáz adással indul!
Szerintem nem a berántó maga a gyenge hanem a zsinór, de gondolom erre már mindenkinek megvan a jól bevált zsinórja. Ha rendszeresen cseréled nem lehet vele gond. Üziből a 20%-os tornádót használom, a 20%-os nitró a jó égést, a magasabb olaj a megfelelő kenést biztosítja.
Szóval én ajánlani tudom ezt a mocit, de nem első motornak, arra tökéletes a gyári.

Thief

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.01 12:07:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.01.23 21:38:05
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest XXII. ker
Gyülölöm a kézi berántokat. Én az első nap pontos szerkesztéssel felfurtam rá egy hpi rotohátlapot azota is hibátlanul müködik így.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség