Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.02 08:44:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.27 13:18:53 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.14 09:47:01
Hozzászólások: 45
Üdv!
Köszi a választ.
Azt tudtam ,hogy még nincs teljesen jól bekarburálva, csak azt nem h ez a gyertya vesztét okozhatja. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.27 19:29:37 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.14 09:47:01
Hozzászólások: 45
Üdv!
Ma kivittem a gépem egy "komolyabb" autózásra. Ment is a járgány kb 3-4percet, majd egyszer csak elszállt a gázszervóm. Se gáz se fék...
Azt tudni kell, hogy a szervó új és hasonló probléma miatt lett lecserélve az elődje. Mi lehet a probléma? Egyáltalán nem reagál gázadásra. Totál süket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.11.25 17:22:40 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.12 22:33:11
Hozzászólások: 12
Sziasztok!

Szemezek egy ansmann virus buggyval, úgy tudom abban force .21-es motor van.
Lenne egy pár kédésem, mert robbanós járgányom még nem volt.
Ha jól néztem 21-es méretű motorokhoz R3-5-ig hőértékű gyertyát ajánlják, ebbe a pár fokban ami most van, már a 3-as kell?
A karburálásnál a nagyfordulatnál az a jó ha ki tud jól pörögni, de füstöt végig látni kell?
A másik csavar meg úgy jó ha veszi a fordulatot alapjárattól, itt is támpont a füst, addig lehet zárni mig füst van, de még "tiszta" a hangja?
Olyan lehet, hogy szépen füstöl, de még túl melegszik?
A vízcseppes hőmérséklet saccolásnál ha elpárolog, de nem sisteregve, az a megfelelő?
Ha egy hétre rakom el, már érdemesebb afterrun olajjal konzerválni?

Köszönettel Petya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.11.25 23:41:02 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Elméletben jó a logikád, hideg időben alacsonyabb hőértékű (vastagabb) gyertya szükséges. Ettől függetlenül 10 celsius alatt nem túl jó használni ezeket a motorokat.

0 fok körül már a műanyagok is máshogy viselkednek, felkeményedik mind és törik mint a ropi ha úgy alakul a játék.

Füstölnie mindíg kell, a hőmérsékletet mindíg ellenőrizni kell, vegyél hőmérőt, a mennyi nyál hogyan sistereg az szubjektív dolog. Egy hétre nem kell after run.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.11.26 09:39:32 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
reechee írta:
hideg időben alacsonyabb hőértékű (vastagabb) gyertya szükséges.

Sziasztok,

Ez így nem teljesen pontos, helyesbítenék:
"hideg időben vékonyabb spirálú melegebb hőértékű gyertya szükséges"

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.11.26 13:06:00 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Az alacsonyabb hőértékű a vékonyabb? :oops:

Akkor elnézést. Számozásban mindenesetre kissebb :)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: difi
HozzászólásElküldve: 2012.02.02 15:01:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.10.01 14:03:38
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: London, UK
Sziasztok,

nekem van egy Khyoso Inferno 7.5 buggy, es erdekelne hogy milyen es
mennyi olaj szukseges a difikbe.

udv Sanyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.09.05 10:54:45 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.13 18:11:43
Hozzászólások: 29
Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne hogy van egy HOBAO H 2111T Mach 21 8 port Turbo motorom, most hétvégén az elég nagy melegbe hajtottuk, elég rendesen, és egy nagyobb menet után rámérve 140 fokos volt!

Karburálás menet szempontjából jó volt szerintem, szépen járt, és hatalmas füstje volt csőgáznál, szóval elég dús a keverék, úgy érzem.
HPI 16%-os üzemanyaggal, és OS P5-ös gyertyával hajtottam ami ha jól vettem ki a táblázatból a legmelegebb környezeti hőmérséklethez ajánlott:
( http://www.osengines.com/accys/glowplugs.html )

Mit tehetnék az érdekében hogy csökkenjen a hőmérséklete a motornak?
Lehet hogy a hengerfejen lerakódott olajos portól romlott a hűtés?
Dúsítsak még a keveréken?

Köszönöm szépen a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.10.25 06:35:45 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20 10:52:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Fejér megye
sziasztok valakinek megkénne nézni a motoromat trx3.3 revo és amotorjának amikor bemelegszik hülye hagyja van és folyik a nafta

_________________
Kép Kép
RC mánikus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 169 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség