Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.16 06:15:55

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: savage
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 19:06:52 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.11.18 10:49:04
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Újpest Tó utca 7
Sziasztok.

Nekem az lenne a kérdésem hogy, a spúrnak a tengelye a (hajtástengely) görbe. Ez menyire befolyásolja a spúr valamint a kuplungharang kopását??
És még az lenne hogy vettem ma rá egy acél spúrt, eddig 49-essel nyomtam és most egy 47-et vettem ha növelem a kuplungharang fogszámát 2vel akkor marad uyan az a menttulajdonsága???

Üdv.: :-D Aprilia199 :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 19:54:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Minél nagyobb a spúr annál lassabb, de erőteljesebb, ha kisebbet teszel fel, akkor a sebesség nő és az ereje csökken a verdának. Kuplungharangnál ez pont fordítva van, minél nagyobb a fogszáma annál gyorsabb, de kisebb az ereje, és minél kisebb annál lassabb és erőteljesebb, tehát ha növeled a kuplungharang fogszámát azzal csak még jobban gyorsítod és gyengíted a kocsit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 19:57:59 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.11.18 10:49:04
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Újpest Tó utca 7
st írta:
Minél nagyobb a spúr annál lassabb, de erőteljesebb, ha kisebbet teszel fel, akkor a sebesség nő és az ereje csökken a verdának. Kuplungharangnál ez pont fordítva van, minél nagyobb a fogszáma annál gyorsabb, de kisebb az ereje, és minél kisebb annál lassabb és erőteljesebb, tehát ha növeled a kuplungharang fogszámát azzal csak még jobban gyorsítod és gyengíted a kocsit.


Hello
Szóval akkor csökkentenem kell a fogszámot????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 20:12:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Igen, de hogy mennyivel azt nem tudom. Szerintem ez a ha kettővel kisebb a spur, akkor legyen kettővel kisebb a kuplungharang is logika nem nyerő, de ezt nem tudom pontosan :-D
Itt tudsz egy kicsit számolgatni: http://scriptasylum.com/rc_speed/top_speed.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 20:46:25 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.11.18 10:49:04
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Újpest Tó utca 7
st írta:
Igen, de hogy mennyivel azt nem tudom. Szerintem ez a ha kettővel kisebb a spur, akkor legyen kettővel kisebb a kuplungharang is logika nem nyerő, de ezt nem tudom pontosan :-D
Itt tudsz egy kicsit számolgatni: http://scriptasylum.com/rc_speed/top_speed.html


Hello
Kösz szépen a segítséget.

U.I: A első kérdésre a hajtás körbülésre válasz?? vagy segítség??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.29 13:59:52 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
A hajtás görbülsével kapcsolatos kérdésed írd be ide viewtopic.php?t=3569&highlight=hpi+savage is és lehet gyorsabban kapsz választ, mint itt. Erről nem tudok semmit mondani sajna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.09.20 18:43:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.11.07 17:51:42
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Szigethalom
Sziasztok, az lenne a problémám hogy a savage inditás után megy rendesen, de ahogy megállok leáll az autó, és nem is indul el, csak akkor ha már a motor szinte teljesen kihül.
Hiába állítok a fődusíton, akkor is ezt csinálja...
Szerintetek mi lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.09.20 19:43:24 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04 08:05:00
Hozzászólások: 45
molnar.m írta:
Sziasztok, az lenne a problémám hogy a savage inditás után megy rendesen, de ahogy megállok leáll az autó, és nem is indul el, csak akkor ha már a motor szinte teljesen kihül.
Hiába állítok a fődusíton, akkor is ezt csinálja...
Szerintetek mi lehet?


Szia!

Sajnos valószínűleg kopott a motor. Kézzel könnyen át tudod fordítani a lendkeréknél?

_________________
Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.09.20 20:07:38 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.11.07 17:51:42
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Szigethalom
hongnorfan írta:
molnar.m írta:
Sziasztok, az lenne a problémám hogy a savage inditás után megy rendesen, de ahogy megállok leáll az autó, és nem is indul el, csak akkor ha már a motor szinte teljesen kihül.
Hiába állítok a fődusíton, akkor is ezt csinálja...
Szerintetek mi lehet?


Szia!

Sajnos valószínűleg kopott a motor. Kézzel könnyen át tudod fordítani a lendkeréknél?


Hát át tudom fordítani de nem a leg könnyebben, de ezt a kocsit nem rég vettem, és amikor elmentem kipróbálni akkor semmi baja nem volt, cső gázra is jól reagált, meg ha visszaengedtük a gázt akor is szépen ment alapjáraton, és mindig könnyen,gyorsan beindult, de most...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség