Sziasztok!
A bokri hétvége befejeztével a Tuned Line motorom átlépte
a 19. litert is, továbbra is kizárólag versenytempóban.
(A verseny kicsit több mint 2,5 liter volt, előtte még volt
vele némi molyolás a HK pályán is. Így kicsit több, mint 19L-nél tart.)
Egyetlen startprocedúra közben állt meg egyszer a motor,
akkor is egy már szénné használt gyertya miatt.
(Szó szerint szénné használt, szerintem pécs előtt raktam be.)
Egyébként az összes szabadedzést és döntőt nyögés, bizonytalankodás
nélkül ugrotta. (A teljesítményével sem volt gond.
A szombati időmérők után 2. a vasárnapi után 0,1 másodperccel
a 3. helyen voltam, szóval a motor szépen ment, végül
egy idióta elgumizás miatt csak 5. lettem.
(Kopott, felemás (!) gumival indultam, ami a 6. kör végére
tükörsima lett.))
120 fok fölött egyszer sem ment a moci, pedig a döntőt 34 fokban
vívtuk.
Hajlok egy felújításra, de eddig hibátlanul működik, nem áll meg, nem
gyengül el, hidegen továbbra sem tudom átfordítani. Ott a felújító készlet a
dobozban csak úgy érzem, hogy maga, a közel 20 liter ténye miatt nem
érdemes hozzányúlni, amíg hibátlan...
A másik autóban futó Sport változat szintén remekelt, probléma,
gyengélkedés nélkül ment végig a versenyen, szintén 110-120
fok között. Az egyenesben nem volt észrevehető teljesítménykülömbség.
Szóval eddig hibátlanul ketyerésznek, egyedül az aranyfejes
hengerfeje kezd egy kicsit lekopni, mert kapja a gázégőtől a
melegítést.
Áron
_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!!
:):)
HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T