Köszönöm az ötleteket. Mindenre nyitott vagyok (vagyunk).
Nagyon szívesen venném, ha mondjuk A-tól Z-ig valaki vagy valakik bevállalnák a pályakérdést. Teljes körű jogkörben gondolkozzatok. Amennyiben úgy érzi (tek), hogy lehet ezt hatékonyabban, olcsóbban és nem utolsó sorban minimum ugyanolyan minőségben levezényelni, akkor, adott a lehetőség.
Úgy gondolom az Egyesület és a tagok is örömmel vennének egy a jelenleginél jobb megoldást.
Vagyunk néhányan, akik elmúlt hat évben mindig befizették a pályadíjat, ennek ellenére versenyeken kívül még egy métert sem mentünk a pályán, és mindezek mellett minden munkavégzés alkalmával ott voltunk és tettük a dolgunkat.
Jelenleg az éves üzemeltetési költség a pályahasználati díjakból, reklámbevételeinkből (weblap) és egyéb általam kitalpalt támogatásokból áll össze.
Nem rossz ötlet az sem, hogy pályakarbantartás fejében lehessen használni a pályát. Ebben az esetben viszont a pályahasználatosok biztos, hogy nem fognak éves bérletet váltani. Az folyamatos karbantartási munkálatokra sem igazán fog összeállni a forintosított költségek ellenértéke.
Tehát, ha karbantartás fejében pályahasználatot szeretnél vagy szeretnétek, akkor meg kell oldanod, vagy oldanotok az folyamatos éves karbantartást. Ne feled, minden idény első futama előtti karbantartást az egyesület még sosem úszta meg 300 000 Ft-os költség alatt (faanyag, festék, szerszám, bobcat stb…)
Ne feledd esős időben, akár havi kétszer is kell füvet vágni, és nem csak a pályán, hanem körülötte is. Továbbá meg kell oldani, hogy közös munkavégzéskor illetve az „ingyen+ autókázáskor nyitva legyen a pálya.
Azt hiszem a nehezét az elődök már megoldották, felépítették és harmadik éve üzemeltetik ezt a remek pályát, melyet korábban kettő másik pálya is megelőzött.
Nektek már csak üzemeltetni kellene, akár teljesen mértékben társadalmi munka elve alapján (én nem tudom, hogy, de szívesen látnám, hogy nektek sikerül). Úgy gondolom ez egy jelentősen könnyebb feladat annál, mintha most kellene elkezdeni az építést.
Lehet, hogy csak én látom rosszul, de a tapasztalataim alapján, nagyon kevesen vannak, akik segítenek mikor sok a tennivaló. Példának említhetném a versenyek előtti és utáni pakolást, gyakorlatilag a mezőny 95%-nak eszébe sem jut segíteni, annak ellenére, hogy a díjátadón mindig előre megköszönöm a segítséget.
Korábban már többször előfordult, hogy napi díjas használatot vezettünk be, becsület kasszával, hisz azt nem várhatja el senki, hogy valaki mindig ott legyen beszedni a pénzt. A kasszába gyakorlatilag nulla forint került bele, ellenben órákig szedhettem a szemetet a napidíjasok után.
Remélem, csak én látom rossz szögből a dolgokat, és a valóság teljesen más képet fog mutatni.
Egy szónak is száz a vége, szívesen látnám, ha teljes körűen megoldanád vagy megoldanátok a pályakérdést. Úgy nyithatnátok és zárhatnátok, ahogy akartok, az elvárás csak annyi, hogy a pálya mindig minden esetben az elvárt minőséget hozza.
Beszéljünk róla, és ha bevállaljátok, én szurkolok, hogy sikerüljön.
Üdv:
Gyuri
_________________
|