Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 14:23:11

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 60 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.10 20:11:50 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
andor87 írta:
Ja, és szerinted egy SAVAGE SS-be elég egy 7,5 kg-os Szervó?


Igen, elég. A gyári az 5 kg-s, de az ... talán épp határeset. De a 7.5 kg-s elegendő.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.10 20:56:02 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Lehet, hogy tevedek, majd jol megcafolnak. Csak a velemenyem es keveske tapasztalatomat irom.
Nitro.
25%-ot en azert picit soknal erzek. A gyartok altalaban 20%ot irnak, Picconal konkretan lehet, hogy nem. En szemely szerint 6-7%kal jarattam be ( :Ramses altal emlitett szivasom volt, de szerintem azert benaztam, utolag jottem ra sok mindenre, hogy hogyan kellett volna). Aztan attertem 16%ra, mig nagyg ugyanugy hasznalta a 6-7%ot es a ket auto kozott menet teljesitmenyben alig lattunk kulonbseget a 16% javara.
Szervo.
Az ero mellett a sebesseget sem art nezni. 0.25sec/60 fok-nal lassabb, mar lassu szerintem. 0.10sec az optimalis, jo erosen, de az ugye baszott draga.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXUZ90&P=7
En ot hasznalom 9.6kg/0.20sec es 40$. En idealis kompromisszumnak erzem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.10 21:19:42 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
kormanyszervonak fem fogaskerekes szervot tessek valasztani ha van ra keret, es eros szervot, terheles alatt nagyon megno a gorbe, mire elfordul a vas :-)

Egy erso szervonak nem kell elengedni a gazt, hogy bekanyarodj ott, ahol akarsz. A gyari Savage kormanyszervo hatareset. Szerintem alulrol.

Persze megteszi, en nem erre koltenek elsokent, hanem egy jo tavra!

udv,
Cs.,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.11 21:44:47 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.03.06 22:04:11
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
Akkor 25% -t miért árulnak autóba?
Az egyáltalán használható?
Ha igen akkor milyen autóba?
A 25%-al más hangja van a motornak, mint 10%-al?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.11 22:40:43 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
andor87 írta:
Akkor 25% -t miért árulnak autóba?
Az egyáltalán használható?
Ha igen akkor milyen autóba?
A 25%-al más hangja van a motornak, mint 10%-al?


Na nem megy tonkre azonnal a moci, csak elvben valamivel hamarabb. Autoba siman hasznalhato. Amennyire en tudom komoly, fontos versenyeken palyaversenyzok az operencian tul hasznalnak 40%ost is. Ha minden tized szamit, akkor megeri nekik. Aztan 3 verseny utan kidobjak a mocit. Nekik nem penz. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.12 09:26:14 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Minden, az autón végzett módosítás kompromisszumokon alapszik. Ez azt jelenti, hogyha valamit elveszel valahonnan, és valahova odateszed, akkor valamid jobb lesz, ugynakkor valami más meg rosszabb. De neked kell döntened, hogy megér-e egy bizonyos változás annyit.
Egy példa: első kerékösszetartásnál ha a kerekek széttartanak, akkor nő az egyenesfutás, és csökken a kanyarodási képesség. De most melyiket válasszam? Hát ha sok a kicsi, és nehezen bevehető kanyar, és kevés az egyenes a pályán, akkor nyilván arra kell "kihegyezni" az autó beállításait, hogy könebben kanyarodjon. Cserébe kevésbé lesz stabil egyenesben. És fordítva is igaz ez.
Visszakanyarodva a nitro-ra. Ha alacsonyabb nitro%-ú üzemanyaggal hajtod az autód, a motorod kevésbé lesz igénybevéve, ha magasabbal,a kkor nagyobb igénybevételnek teszed ki, ami magasabb teljesítményt nyújt ugyan, de kisebb élettartamot.
Általában mi 16%-ossal hajtjuk, és szerintem neked is megfelel az. Egy esetleges versenyen úgysem az fog dönteni, hogy 1 m-t 0.00001 sec-el gyorsabban, vagy lassabban teszel meg, hanem az ügyesség. Mondjuk ennek ellenére a profik 25%-ossalhajták, illetve az amcsik 30%-ossal (de nekik jóval olcsóbb az RC - nézz csak körbe pl a tower-en - illetve talán több pénzük is van erre úgy általában).

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.25 19:56:58 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.03.06 22:04:11
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
Ismeri valaki a Hűvösvölgyi NAGYréten lévő pályát? (onroad)
Mi a véleményetek róla?
Vannak mellette jó kis biciklis ugratók is.
Próbálta már valaki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.03.25 21:06:56 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Andor87

ez a topik nem errrol szol. orulok, hogy kitorolmo, erre visszairod. asszuitted veletlen baleset aldozata lett a hozzaszolasod , mi, en voltam. esetleg a palyak koze kellen irni, de errol a palyarol mar volt szo.

folytassuk itt azokkal a hozzaszolasokkal, amik ide valoak. koszi elore is

cs

andor87 írta:
Ismeri valaki a Hűvösvölgyi NAGYréten lévő pályát? (onroad)
Mi a véleményetek róla?
Vannak mellette jó kis biciklis ugratók is.
Próbálta már valaki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 11:41:22 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Homályos nekem itt valami a szervókkal: Miért kg-ban beszéltek róluk? dehulyevagyok dehulyevagyok Üdv:
Gaba_ :ongyilkos

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 11:43:37 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
És még a fékek, hogy túlmelegedhetnek-e mint az 1:1-eseknél :?: :?: :?:
Gaba_

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 13:32:31 
Offline
Játékmester
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.18 23:21:48
Hozzászólások: 542
Tartózkodási hely: Dunakeszi Auchan
gaba_ írta:
Homályos nekem itt valami a szervókkal: Miért kg-ban beszéltek róluk? dehulyevagyok dehulyevagyok Üdv:
Gaba_ :ongyilkos


Pontosabban kg/cm, azt jelenti, hogy a szervó kihajtásától 1 cm-re ilyen súlyt képes felemelni.pl:5 kg/cm az 5 kg-ot képes megmozgatni egy centis karral.
Igazából nem így mérik hanem mérlegen, de így a legegyszerűbb megérteni.


Zozo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 17:39:46 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2004.02.17 14:38:19
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Budaörs
Zozo írta:
gaba_ írta:
Homályos nekem itt valami a szervókkal: Miért kg-ban beszéltek róluk? dehulyevagyok dehulyevagyok Üdv:
Gaba_ :ongyilkos


Pontosabban kg/cm, azt jelenti, hogy a szervó kihajtásától 1 cm-re ilyen súlyt képes felemelni.pl:5 kg/cm az 5 kg-ot képes megmozgatni egy centis karral.
Igazából nem így mérik hanem mérlegen, de így a legegyszerűbb megérteni.


Zozo

Na mindenre csak erre nem gondoltam volna :lol:
A karok egységesen mind 1cm hosszúak?
Gaba_ :ongyilkos

_________________
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 17:48:37 
Offline
Játékmester
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.18 23:21:48
Hozzászólások: 542
Tartózkodási hely: Dunakeszi Auchan
Nem minden szervón más és Te állítod be a megfelelő hosszt.
A vitorláshajóhoz a szervókar pl. marha hosszú.


Zozo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.04 19:46:09 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 00:15:31
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Bp.XVI. (Söröző púltjához dőlve)
Az adott karon mérhető erőből a forgatónyomatékot lehetne kiszámolni és megadni, csak az valószínűleg nem lenne érthető és életszerű. :bizonyitek

_________________
Én vagyok Riska, akiről teheneket neveztek el...
T:06-70-299-5599
http://ingatlan.com/lak-tar


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.09 12:59:26 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.03.06 22:04:11
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
itt állok a SAVAGE SS-em előtt és nem tudom beindítani!
mit tegyek?
picco .26-os motor van benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.09 13:09:00 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Na ezt igy nagyon nehez megvalaszolni. Elsore az izzitot es a gyertyat neznem meg es ha az OK, akkor mennek tovabb. Tehat ha kiveszed a gyertyat, ranyomod az izzitot es izzik is, akkor kell tovabb gondolkozni.

Gondlom a karburatort nem allitottad meg el.

Egyszer szivtunk egy T-maxxal. Elvileg izzitott, de csak nem akart beindulni. Es csak a visszajelzo szerint izzitott, igazabol azonban csak neha. Es nem tudta elkapni. Ratettunk egy kulso izzitot es poccre indult.

andor87 írta:
itt állok a SAVAGE SS-em előtt és nem tudom beindítani!
mit tegyek?
picco .26-os motor van benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.09 13:10:30 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
andor87 írta:
itt állok a SAVAGE SS-em előtt és nem tudom beindítani!
mit tegyek?
picco .26-os motor van benne


Ha holnap kijonnel talira, az lenne a legegyszerubb. Ott be lenne roffentve biztosan.

Ha nem tudsz... Hat innen tavolrol nehez.
Kap naftat rendesen?
Ha igen nincs tul szivatva. (Ha rangatos, akkor erezheto rangataskor, nem szabad tul kemenynek lennie)
Ha tul szivattad gyertya ki, beranto rangat, minden naftat szabadits kiu belole. (Vagy tegyel rongyot a hegerfej tetejere, vagy fejjel lefele csinald, hogy ne legyen minden tiszta dzsuva)
Izzitas rendben van? Gyertya ki, es megnezed. Narancs szinuen kell izzania ha rateszed az izzitot.
Karburalas rendben van? A moci leirasa szerint lodd be, amit bejaratasra irnak. Ha nem irjak kulon, akkor fel fordulattal nyiss tobbet, mint amit normal uzemhez maximalisan ajanlanak.

Mas hirtelen nem jut eszembe. Ha latnam, hallanam egyszerubb lenne...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.09 13:59:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.03.06 22:04:11
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
mostmár elindult ,de minden kb:3 percben leáll!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.18 20:27:02 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.03.06 22:04:11
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Budapest
mostmár csak az a baj ,hogy csak 1 sebesség van!
Mit tegyek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.04.18 20:35:05 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
melyik? 2esbol indulsz, vagy nem valt fel 2.ba?

Valtoztattal valamin? masik gumi, vagy valami volt kozben cserelve?

Ha nem, akkor a valtod oldalan van egy kis ket lyukat takaro bigyo. Vedd elo a gyari konyvet, es nezd meg, melyik csavaron, mekkroa lepesben, es melyik iranyban kell allitani ,hogy elobb, vagy kesobb valtson fel a vas.

Ha nem megy ezek utan sem, akkor valami egyeb tortent a valtoddal.

Akkor szet kell szedni es megnezni, de szerintem a fenti allitas hozza majd a kello eredmenyt.

udv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 60 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség