Ramses írta:
Annyival egészíteném ki Gergő hozzászólását, hogy azért nem akárki ő. Nem nyalizás, de én asszem mindenki, aki magyar kicsit büszke lehet rá.
A hazai versenyeket már nem is említem (1-2 helyezések). A kinti versenyeken elért eredmények viszont magukért beszélnek. Gyári versenyzőket szorongatott meg (akiknek más dolguk sincs, mint egész nap tesztelni/versenyre készülni). A legutóbbi "osztákiában" tartott Tornado Challange-en második helyezett lett, ott is egy gyári versenyző tudta csak megelőzni (ugye?).
Gratulálunk így utólag is.
Bővebb infó a versenyről pedig
itt van.
Ramses
Köszi :-)
Igazából a Serpentnél a versenyzők két kategóriába vannak sorolva, vannak a nemzetközi es nemzeti "gyári" pilóták. A nemzetközi kategóriába csak egy pár "kiváltságos" jut el, a nemzeti kategóriában pedig az adott ország legjobb (Serpent) pilótái vannak, akiket általában az adott ország disztribútora támogat. A két kategória közötti különbség elég nagy. Dehát nem lehet mindenkiből Michael Salven
Az illető pedig akit sikerült tavaly év végén a Hungaroringen megelőzni, de most Kirchbergben nem, Peter Grandinger. Ő "national team driver".
Az embernek véleményem szerint mindig 1 lépcsővel magasabb célért küzdenie, különben a dolog ellaposodhat, és esetleg tévhitbe kerül...