Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 15:21:04

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 72 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LRP
HozzászólásElküldve: 2004.02.16 20:09:20 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
kINKE MI A VÉLEMÉNYE AZ lRP MOTOROKRÓL?
szerintem nem rossz elérhető áron...

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.23 20:49:15 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Látom túl vagytok tájékoztatva!!! nemugyvanaz

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.23 22:18:37 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Nekem csak 1 LRP motorom van, mivel én nem elektromosozok, és az az 1 is hajós. Íme:
Kép
De túl sok tapasztalatom nincs. Annyit azért elmondhatok, hogy amikor ezt a motort vettem, ez tűnt az egyik legjobb ELÉRHETŐ (még mielőtt valaki beleköt) árú és legjobb teljesítményű motornak. Igaz, nem sokat mentem vele, de tényleg olyan erős motor, mint ahogy írták.

Gyurici majd biztos többet mesél, tőlem ennyi telt (nem sok).

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.02.24 06:21:40 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Kössz,az infót!!!
lehet hogy én most fogok bele szagolni a jobb LRP motorokba,ezért szeretnék többet tudni róluk... :mrgreen:

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.05.27 22:16:18 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.11 23:59:23
Hozzászólások: 108
heló!
nekem van egy LRP GT2-es motorom és szerintem elég hatásos!
én Tamiya TA03-ba használom. Igaz, hogy már a 3-dik szénkefét vettem bele, de azért mert nem tisztítottam eleget!
egyébként nagyon jó :lol:

_________________
üdv: rumos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.06.06 18:09:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.11 23:59:23
Hozzászólások: 108
Heló Tucsok!

Továbbra is csak alátámasztani tudom azon véleményemet, miszerint elég jók az LRP motorok! Sőt nem csak jók, de iszonyatosan strapabírók is, ugyanis éppen ma hevítettem túl egy kicsikét egy GT2-est és hát igen csak kompletten leolvadt az egyik oldali szénkefetartó részleg! De visszaraktam és pompásan működik! hurra
Képeket is csináltam ezen remek alkotásomról:http://kep.tar.hu/mark987/index.phtml?aid=27652822&beginnum=

_________________
üdv: rumos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.06.06 18:10:36 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.11 23:59:23
Hozzászólások: 108
bocsi, elszúrtam! :ongyilkos
http://kep.tar.hu/mark987/index.phtml?a ... &beginnum=

_________________
üdv: rumos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.06.06 18:26:15 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 16:26:16
Hozzászólások: 2987
Tartózkodási hely: Budapest XXI.ker. Tel:+36-30/9410131
rumos írta:
Heló Tucsok!

Továbbra is csak alátámasztani tudom azon véleményemet, miszerint elég jók az LRP motorok! Sőt nem csak jók, de iszonyatosan strapabírók is, ugyanis éppen ma hevítettem túl egy kicsikét egy GT2-est és hát igen csak kompletten leolvadt az egyik oldali szénkefetartó részleg! De visszaraktam és pompásan működik! hurra
Képeket is csináltam ezen remek alkotásomról:http://kep.tar.hu/mark987/index.phtml?aid=27652822&beginnum=
Hi Rumos !
Te egy gyilkos vagy de szépen rendbe tetted eljen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004.06.06 18:28:20 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
rumos írta:


atya-gatya besz..ás

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.03 19:00:40 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.10.12 18:55:20
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Debrecen
Hello

Nektek mi a véleményetek az lrp gt2 turbo 13x2 motorról.
35900-at pörög a gyári adatok szerint és 193Nm a nyomatéka szerintetek ehez milyen attétel kell.
Ezeket azért kérdem mert gondolkodom,hogy veszek egyet.
Mert a M&H-nál 4990Ft.

Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 13:02:44 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.16 19:29:33
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Budapest (IV. ker, Újpest)
roli írta:
Hello

Nektek mi a véleményetek az lrp gt2 turbo 13x2 motorról.
35900-at pörög a gyári adatok szerint és 193Nm a nyomatéka szerintetek ehez milyen attétel kell.
Ezeket azért kérdem mert gondolkodom,hogy veszek egyet.
Mert a M&H-nál 4990Ft.

Előre is köszi!


Annyit megér. Bár az adatokkal azért "kötözködnék", mert volt nekem ilyen az autómban, és nem volt valami nyomatékos. Nekem legalábbis kevés volt, pedig olyan áttételezést használtam, ami egy hasonló motornál ajánlott (Tamiya motornál). Ezeknél a végső áttételezés: 1:6 és 1:7-között kell lennie, de inkább 6-hoz közel.

_________________
Üdv, Tegzi

FF01 full tuning (under construction); TA03R-TRF full tuning (under construction); TA03RS-TRF full tuning (under construction),
T3PK PCM 41.180

30-281-0148


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 14:30:13 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.10.12 18:55:20
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Debrecen
hello

Köszi a választ csak egyet nem értek mi az a 1:6és 1:7-es végső attétel? :oops:
Mert én azt tudom hogy amit adtak attételi táblázatot az alpján ki tudom keresni,hogy melyik kell de ott nincs ilyen 1:6 hanem csak pl:87-es spur és 28-as pinion=6.62.


Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 18:16:51 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.24 19:34:12
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Siófok
Bravó, akkor ki tudod következtetni azt is, hogy a 6,62 a 6 és a 7 közé esik :)
Amúgy itt végáttételről beszélünk, hogy hány motorfordulat okoz egy fordulatot a kerekeken.

Bye!

_________________
Akinek még a fűnyírója is elektromos...:)

"Van aki füvezik, van aki fázik, van aki barom mégis pofázik... " :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 18:36:15 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.10.12 18:55:20
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Debrecen
Köszi szépen! :oops: :oops: :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 22:10:05 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.16 19:29:33
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Budapest (IV. ker, Újpest)
MitsuL200 írta:
Bravó, akkor ki tudod következtetni azt is, hogy a 6,62 a 6 és a 7 közé esik :)
Amúgy itt végáttételről beszélünk, hogy hány motorfordulat okoz egy fordulatot a kerekeken.

Bye!


Így van, pontosan erről van szó. A végső áttételezés a fontos, és mérvadó, általában azt is megadják a leírásnál. Legalábbis annak van több értelme.

_________________
Üdv, Tegzi

FF01 full tuning (under construction); TA03R-TRF full tuning (under construction); TA03RS-TRF full tuning (under construction),
T3PK PCM 41.180

30-281-0148


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 22:14:54 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.16 19:29:33
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Budapest (IV. ker, Újpest)
Tegzi írta:
roli írta:
Hello

Nektek mi a véleményetek az lrp gt2 turbo 13x2 motorról.
35900-at pörög a gyári adatok szerint és 193Nm a nyomatéka szerintetek ehez milyen attétel kell.
Ezeket azért kérdem mert gondolkodom,hogy veszek egyet.
Mert a M&H-nál 4990Ft.

Előre is köszi!


Annyit megér. Bár az adatokkal azért "kötözködnék", mert volt nekem ilyen az autómban, és nem volt valami nyomatékos. Nekem legalábbis kevés volt, pedig olyan áttételezést használtam, ami egy hasonló motornál ajánlott (Tamiya motornál). Ezeknél a végső áttételezés: 1:6 és 1:7-között kell lennie, de inkább 6-hoz közel.


Bocs, egy pici helyesbítés, mert nem figyeltem eléggé, szóval inkább legyen 7-hez közel, mint 6-hoz. Szóval az a 6,62 nem rossz. Ezek persze kb. adatok, de több semmiképpen sem javallott, félő, hogy megterheled a motort nagyon, ami egyrészt a motor erőlködése miatt nagyobb áramfelvételt jelent (gyorsan lemerül az autód), esetleg a motor károsodását ("U" alakba is kophat tőle a kommutátor, aztán mehet a kukába).
Mindig meg kell nézni, aksimerítés közben is eleinte, hogy mennyire melegszik a motor. Ha nagyon megelszik, akkor kisebb fogaskereket kell tenni a motorra.

_________________
Üdv, Tegzi

FF01 full tuning (under construction); TA03R-TRF full tuning (under construction); TA03RS-TRF full tuning (under construction),
T3PK PCM 41.180

30-281-0148


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.04 22:23:59 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.10.23 22:50:14
Hozzászólások: 116
Hmmm, Tegzi, akkor ha leolvad a forrasztott csati a Gravel Houndban, (70 spúr, 19 motorfogaskerék, semmi erőlködés, idiótán gyorsulás, nagyon menés, motorhűtőborda rajtalevés) akkor az túlmelegszik, nem? :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Home-Road R/C Team


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.05 08:20:39 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Úgy van. Az bizony túlmelegedett.
De az éremnek 2 oldala van. Azzal is meg lehet főzni egy motort ha
túl hosszú sz áttétel, és azzal is ha túl rövid.
Egyiknél túlterheled, és a nagy áramfelvétel miatt melegszik túl,
a másiknál meg túlpörgeted és attól döglik meg a kommutátor és
a kefe.

Egyébbként javasolnám a következőt. Hamár motort vesz valaki
adjon ki érte egy kicsit többet, de az a motor legyen csapágyas és
szétszedhető kivitel, hogy lehessen karban tartani.
Így sokkal hosszabb élettartam érhető el.

Az LRP motorok egyébbként kivállóak, én használtam belőlük pár
fajtát. Minőségre is jók, teljesítményre is, és van választék
is olcsóbb és drágább motorok között.

Ha már motorok, nézzézek meg az alábbi linket, van pár eladó
mocim.

http://forum.rcmodell.hu/viewtopic.php?t=7344

Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.05 18:22:20 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.02.16 19:29:33
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Budapest (IV. ker, Újpest)
Kalap írta:
Hmmm, Tegzi, akkor ha leolvad a forrasztott csati a Gravel Houndban, (70 spúr, 19 motorfogaskerék, semmi erőlködés, idiótán gyorsulás, nagyon menés, motorhűtőborda rajtalevés) akkor az túlmelegszik, nem? :mrgreen: :mrgreen:


ÁÁÁ nem hiszem, bizotos csak a tavasz miatt van :-D :-D
Hát igen, az könnyen lehet, hogy megfőzted a motort.
Azért játék közben arra is figyeljetek, hogy nem vizet melegítetek, így nem az az optimális ha a motor eléri a forráspontot :lol: :lol:

_________________
Üdv, Tegzi

FF01 full tuning (under construction); TA03R-TRF full tuning (under construction); TA03RS-TRF full tuning (under construction),
T3PK PCM 41.180

30-281-0148


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.04.27 17:55:48 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.04.12 12:46:26
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Miskolc
Kép31.000rpm
12.000Ft

_________________
msn: sparco15@axelero.hu
hayabusa 27.095 AM
Conrad p190 4wd(subaru03).15szp


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 72 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség