Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 21:24:40

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 139 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Milyen motor??
HozzászólásElküldve: 2005.08.28 10:59:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.08.20 15:50:13
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Sándorfalva
Helló!

Még kezdő vagyok ebben a témában.
Megszeretném kérdezni hogy megtudná-e mondani valaki hogy ez milyen motor:
csak ez van ráírva: RC-260RA
2670


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.08.28 13:18:06 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.10.12 18:55:20
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Debrecen
Hello

Gondolom valami szénkefés 260 mm hosszú matt szinü elektromos motor.
Nem valami nikko autóbol szedted ki mert sok ilyen motor van 1/18-as és ilyesmi méretü nikko autókba.Vagy legalábbis az én nikko autómban ilyen motor van .De azért nem könnyü megalapitani kép nélkül hogy milyen motorról van szó,de szerintem valami ilyesmi lehet.


Roli

_________________
Roland
www.drct.atw.hu
www.rcparts.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.08.28 15:28:36 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.08.20 15:50:13
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Sándorfalva
Hello!

Ahogy mondtad 26mm-es motor.
Azt megtudnád mondani hogy hány körös lehet?
Itt egy kép:
http://./view/050828/ ... edited.jpg

Sajnos nem túl jó a kép sajnos a mobilomon nincs megapixel. :cry:
Nééhány nap múlva tudok felrakni talán jobb képet.

_________________
Üdv.: noad


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.12.07 19:41:51 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.07.10 17:06:59
Hozzászólások: 35