Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 10:52:36

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Super Stock Bz 23T
HozzászólásElküldve: 2007.01.12 08:45:37 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.11.09 15:22:20
Hozzászólások: 17
Sziasztok egy napos a motor szerintem nagyon megy

Azért nyitottam e topicot mert nagyon lehuzták ezt a motort valamelyik forumon.

Szerintem kár volt tényleg nagyot megy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2007.12.14 18:21:25 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27 18:57:48
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Komarno
Be lehet szerezni ezekhez a motorokhoz kulon forgo reszt? tz hez kellene,
honnan lehet ezeket a motorokat leholcsoban beszerezni mert magyarorszagon kicsit tul vannak dragitva

_________________
http://rckomarno.tym.sk

Asso B44, gtb,BL5.5 ontheroad
on thasso RC18T, mamba 8000,
Futaba 3pk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.17 09:46:22 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.23 19:02:52
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Kisvárda
Engem is érdekelne a forgórész BZ-hez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2007.12.18 17:54:38 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.12.02 14:31:36
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
djdevil írta:
Be lehet szerezni ezekhez a motorokhoz kulon forgo reszt? tz hez kellene,
honnan lehet ezeket a motorokat leholcsoban beszerezni mert magyarorszagon kicsit tul vannak dragitva

Sziasztok, az a helyzet hogy ez így egy kicsit vad megfogalmazás.
Igen külföldön olcsóbb, de idehaza, le kell vámolni, áfát kell fizetni,boltot kell fentartani, stb...
Szóval nem ilyen egyszerű.
Ha pedig meg nézitek külföldön is a motor több, mint 80% -ába kerül a forgórész külön. Kérdem szerintetek ha a forgórész itthon 8000 Ftba kerülne kb., megvennétek?

_________________
DF 03
TRF 414 MII széria
TRF 414 MII WC Replica


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.02.29 20:14:30 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.12.02 16:58:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szeged
Helló
A Bz-t onn roadba is lehet használni? Nekem van egy TT-01-em, vettem egy Bz-t és beleraktam, nem hozta a várt eredményt :(
Lassúbb lett mint a gyári mocival, normális ez? Vagy a mocival lehet baj?
21/61-es áttétellel próbáltam és a moci nem melegedett.
Ha valaki tud kérem segítsen!
Köszi
Üdv: Imre

_________________
TT-01 Drifft Subaru
TT-AT10 Truggy akár utánfutóval is
Sok sok repülő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.29 21:15:39 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Szia

ezekszerint megkaptad a motort. :)

Szerintem áttétel problémád lessz....
Én baggyban használtam a motort,télen bent teremben is mentem vele és akár hiszed akár nem olyan tempóban tudtam menni mint az 5 körös bl pályaautók. Persze nekem 2x akkora volt kanyarban a tapadásom. :lol:
Több szemtanu is van rá lehet még videó is,tehát a motor szerintem jó.

Próbálgasd az áttételt de nemigazán pályaautóba való motor inkább nyomatékos mint pörgős. BZ= buggyba RZ,TZ=pályaautóba.

üdv.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 19:12:23 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27 18:57:48
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Komarno
arra a videora kivancsi lennek ahol lehagyod vagy birod kovetni a full gazon meno pro kocsit, enszerintem mart lehetetlen kovetni az onroad kocsikot ugyan ilyen motorral, igaz hogy van tapadasod de azert az onrod jobban megy

_________________
http://rckomarno.tym.sk

Asso B44, gtb,BL5.5 ontheroad
on thasso RC18T, mamba 8000,
Futaba 3pk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 19:15:18 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27 18:57:48
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Komarno
balimi75: szerintem valami attetel vagy valami elektronikai hiba lehet pl szabi,

Ujonnan vetted a motort? mert ha nem akkor lehet hogy csak meg kellene esztergalni


bocsi hogy kulon irtam

_________________
http://rckomarno.tym.sk

Asso B44, gtb,BL5.5 ontheroad
on thasso RC18T, mamba 8000,
Futaba 3pk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 19:33:14 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
djdevil írta:
arra a videora kivancsi lennek ahol lehagyod vagy birod kovetni a full gazon meno pro kocsit, enszerintem mart lehetetlen kovetni az onroad kocsikot ugyan ilyen motorral, igaz hogy van tapadasod de azert az onrod jobban megy


Szevasz

Létszives ne mutasd be hogy mit lehet meg mit nem,van 4.5 körös pályaautóm is úgyhogy van viszonyitási alapom.
Párdon ismered a debreceni terempályát?
Sajnos nem találtam meg a videót de ha gondolod tudok 2-3 embert innen a fórumrol aki látta és alátámassza az állításom.
üdv.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.04 16:21:35 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2006.03.05 21:02:16
Hozzászólások: 690
Runner írta:
djdevil írta:
arra a videora kivancsi lennek ahol lehagyod vagy birod kovetni a full gazon meno pro kocsit, enszerintem mart lehetetlen kovetni az onroad kocsikot ugyan ilyen motorral, igaz hogy van tapadasod de azert az onrod jobban megy


Szevasz

Létszives ne mutasd be hogy mit lehet meg mit nem,van 4.5 körös pályaautóm is úgyhogy van viszonyitási alapom.
Párdon ismered a debreceni terempályát?
Sajnos nem találtam meg a videót de ha gondolod tudok 2-3 embert innen a fórumrol aki látta és alátámassza az állításom.
üdv.


SZia Runner!

A kanyarban a sebességet a tapadási együttható ill. a tömeg határozza emg nagy részben. Egyszerüsítsük msot le erre a 2 dolgora a problémát és hagyjuk figyelmen kívül a többi változót.
Egy tuning autó jóval könyebb, mint egy buggy, a buggynak viszont jóval nagyobb a tapadása a kanyarban. Mivel a kanyarban nem a max. sebesség számít, ezért kanyarban gyakorlatilag minden autó sebessége ugyanakkora, mert ahogy az eleéjln is írtam a sebességet a kanyarban a tapadás és a töemg határozza meg.
Mi a helyzet az egyenessel? Hát itt bizony azt állítani, hogy egy 5 körös pályautó és egy 23 körös motorral szerelt autó sebessége megegyezik, az azért ez nagy butaság, remélem te is belátod. Főleg, annak tudatában, hogy a BZ egy nyomatékos, nem poedig pörgős motor.
Hiába mutatsz nekem akármilyen videót, egy jól beálított 5 körös pályaautó és egy jól beállított 23 körös motorral szerelt buggy közül, az egyenesbe mindig a túrauautó fog győzni. Hozahtsz nekem szemtanúkat is, de az is csak azt fogja alátámasztani, hogy a túraautóval valami gond volt...
Gyere el egyszer egy versenyre pl. nagydorogra, mert ott van buggy és pro is és akkor saját magad győződhetsz meg róla, hogy mi is a gyorsabb egy 23 körös motor, vagy egy 5 körös BL.
Egyébként egy dobozból kivett Tamiya 23 körös motor 140W körül van, foprdulatszáma terheletlenül 27.000 körül van. Ezt olyan 170-180W köré tudod hozni 1-2 fortéllyal, míg egy 4,5 körös BL 528W és 56.000-et forog.

Üdv

_________________
Tamiya TA-05, DF-03, TNX, TT-01, Porsche Turbo RSR 934
Sanwa M11
06705251994


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.04 18:19:16 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Sráááááácoooooooook!
Azért érdemes lenne vázolni a DB pályát.....
Nem egy nagy méret.......a célegyenes sem hűde.....
TT 01 alapmocival indultam 24/58 éttét, a 17 körös autók között.....5. helyre beértem(10ből),szóval ott a sebességnek semmi szerepe.
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.04 19:34:58 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21 21:19:24
Hozzászólások: 178
Idézet:
A kanyarban a sebességet a tapadási együttható ill. a tömeg határozza emg nagy részben. Egyszerüsítsük msot le erre a 2 dolgora a problémát és hagyjuk figyelmen kívül a többi változót.
Egy tuning autó jóval könyebb, mint egy buggy, a buggynak viszont jóval nagyobb a tapadása a kanyarban. Mivel a kanyarban nem a max. sebesség számít, ezért kanyarban gyakorlatilag minden autó sebessége ugyanakkora, mert ahogy az eleéjln is írtam a sebességet a kanyarban a tapadás és a töemg határozza meg.
Mi a helyzet az egyenessel? Hát itt bizony azt állítani, hogy egy 5 körös pályautó és egy 23 körös motorral szerelt autó sebessége megegyezik, az azért ez nagy butaság, remélem te is belátod. Főleg, annak tudatában, hogy a BZ egy nyomatékos, nem poedig pörgős motor.
Hiába mutatsz nekem akármilyen videót, egy jól beálított 5 körös pályaautó és egy jól beállított 23 körös motorral szerelt buggy közül, az egyenesbe mindig a túrauautó fog győzni. Hozahtsz nekem szemtanúkat is, de az is csak azt fogja alátámasztani, hogy a túraautóval valami gond volt...
Gyere el egyszer egy versenyre pl. nagydorogra, mert ott van buggy és pro is és akkor saját magad győződhetsz meg róla, hogy mi is a gyorsabb egy 23 körös motor, vagy egy 5 körös BL.
Egyébként egy dobozból kivett Tamiya 23 körös motor 140W körül van, foprdulatszáma terheletlenül 27.000 körül van. Ezt olyan 170-180W köré tudod hozni 1-2 fortéllyal, míg egy 4,5 körös BL 528W és 56.000-et forog.

Üdv


Hello

Természetesen én sem úgy gondoltam hogy legyorsulja a bz az 5 körös motorokat de ez akár hiszed akár nem így volt,eggyütt mentem a pályaautókkal,természetesen az egyenesben úgy otthagytak mint a huzat de mivel nagyon pici és teknikás a pálya ezért a többi részen tudtam nekik annyit adni hogy versenyben maradhassak velük.Ez csak hétvégi bohóckodás volt semmi verseny.Azért ne forgassuk ki egymás szavait. :-D
Mint írtam nekem is van pályaautóm sok száz wattal, és tudom mi a különbség,csak olyan meglepően viccesnek tünt mindenkinek a helyzet.
Egyépként tőlem vette meg Balimi75 a bz mocit és ezért írtam ezt de úgymond viccnek szántam,amiben van némi igazság is.(természetesen a pályának köszönhetően)

na!:lol: :lol:
üdv.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.13 20:47:33 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.12.02 16:58:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szeged
djdevil írta:
balimi75: szerintem valami attetel vagy valami elektronikai hiba lehet pl szabi,

Ujonnan vetted a motort? mert ha nem akkor lehet hogy csak meg kellene esztergalni


bocsi hogy kulon irtam


Köszi a válaszodat, frissen volt esztergálva!
Lehet hogy be kellett volna járatnom?
Két óra alatt megette a keféket is, pedig csak driftre használtam :(
Kezdőként elég tanácstalan vagyok mit kellene tennem?
Addig is a gyári mocit használom
Üdv

_________________
TT-01 Drifft Subaru
TT-AT10 Truggy akár utánfutóval is
Sok sok repülő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.13 21:28:40 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.12.13 15:36:16
Hozzászólások: 263
Üdv!
Nem a pöcögtetett gázkar a kefe és akksi legnagyobb ellensége?
Persze ha jól gondolom,hogy driftelni úgy kell........ :oops:
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.13 21:52:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.12.02 16:58:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szeged
Birinyi János írta:
Üdv!
Nem a pöcögtetett gázkar a kefe és akksi legnagyobb ellensége?
Persze ha jól gondolom,hogy driftelni úgy kell........ :oops:
Jani


Mi KPE-csővel driftelünk!
Nem eszi az aksit, mocit!
Abból gondoltam hogy én voltam a béna hogy:
-frissen esztergált motort vettem jó fél kefékkel
-betettem a Buggyba, lassúbb volt és gyengébb mint az alap moci
-kipróbáltam TT-be is hátha
- hát a staturn a 21000-es fordulatával lepipálta
-azt hallottam csiszoljam össze a kommutátort a kefékkel, megtettem(2000-papírral)
-visszaraktam a TT-be (az volt közelebb nem a buggy) nagyon ment két akksit és látom hogy szikrázik
-kivettem és látom hogy a rugók nem bírják a keféket a kommutátorra szorítani olyan kicsik a kefék
Tehát szerintem nem a driftel van a baj!
Annyi lenne a kérdésem hogy esztergáltassam újra?
Ha igen utána bejáratás?
Ha igen hogyan járassam? Csak két cellával vagy két cellával víz alatt?
Kicsit hosszú lett de ha valaki segíteni tud annak Köszi
Üdv: Imre

_________________
TT-01 Drifft Subaru
TT-AT10 Truggy akár utánfutóval is
Sok sok repülő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.13 21:59:35 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2006.03.05 21:02:16
Hozzászólások: 690
balimi75 írta:
djdevil írta:
balimi75: szerintem valami attetel vagy valami elektronikai hiba lehet pl szabi,

Ujonnan vetted a motort? mert ha nem akkor lehet hogy csak meg kellene esztergalni


bocsi hogy kulon irtam


Köszi a válaszodat, frissen volt esztergálva!
Lehet hogy be kellett volna járatnom?
Két óra alatt megette a keféket is, pedig csak driftre használtam :(
Kezdőként elég tanácstalan vagyok mit kellene tennem?
Addig is a gyári mocit használom
Üdv


Szia!

Ha nem volt bejáratva esztergálás után és nem voltak új kefék, a 2 óra teljesen normális.
Egyébként a tamiya kefék nagyon kopnak, cserébe nagy áramot képesek átadni...
Én 10-12 akku után kidobom a kefét, mondjuk én folyamtosan szerrátolom (minden esztergáláskor) őket és 3-4 akkunként esztergálok.
Nem tudom mit jelent nálad a megevett kefe, én kb. 2-3mm kopás után dobom ki.
A rossz áttételezés, a nem megfelelő minőségű szabályzó, ill a motor rossz karbantartása is koptatja a keféket.
Ha gyorsan kopnak, ajánlott beszerezni ezüstkefét...

Üdv

_________________
Tamiya TA-05, DF-03, TNX, TT-01, Porsche Turbo RSR 934
Sanwa M11
06705251994


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.13 22:10:34 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2006.03.05 21:02:16
Hozzászólások: 690
balimi75 írta:
Birinyi János írta:
Üdv!
Nem a pöcögtetett gázkar a kefe és akksi legnagyobb ellensége?
Persze ha jól gondolom,hogy driftelni úgy kell........ :oops:
Jani


Mi KPE-csővel driftelünk!
Nem eszi az aksit, mocit!
Abból gondoltam hogy én voltam a béna hogy:
-frissen esztergált motort vettem jó fél kefékkel
-betettem a Buggyba, lassúbb volt és gyengébb mint az alap moci
-kipróbáltam TT-be is hátha
- hát a staturn a 21000-es fordulatával lepipálta
-azt hallottam csiszoljam össze a kommutátort a kefékkel, megtettem(2000-papírral)
-visszaraktam a TT-be (az volt közelebb nem a buggy) nagyon ment két akksit és látom hogy szikrázik
-kivettem és látom hogy a rugók nem bírják a keféket a kommutátorra szorítani olyan kicsik a kefék
Tehát szerintem nem a driftel van a baj!
Annyi lenne a kérdésem hogy esztergáltassam újra?
Ha igen utána bejáratás?
Ha igen hogyan járassam? Csak két cellával vagy két cellával víz alatt?
Kicsit hosszú lett de ha valaki segíteni tud annak Köszi
Üdv: Imre


SZia!

A csiszolás tette tönkre. Kommutátort csak esztergálunk!! Ha esztergálsz, utána érdemes új keféket berakni, vagy megszerrátolni a kefét. Van kifejezetten kefe tisztító is, esetleg azt is használhatsz.
Ahogy írod, hogy fél kefék voltak. A fél kefe, az nem kefe... Azt már rég ki kellett volna dobni. Javaslom, hogy esztergáltasd meg újra és rakj bele ezüst keféket.
Mi a Tamiya 23-mas motorokkal majdnem olyan időt megyünk, mint a 17-es motorok. SZóval nincs ezekkel baj, nálad leeht a probléma.

Üdv

_________________
Tamiya TA-05, DF-03, TNX, TT-01, Porsche Turbo RSR 934
Sanwa M11
06705251994


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.14 14:34:45 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.12.02 16:58:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szeged
Szia

Gondolom hogy nálam van a probléma...
Én úgy vettem esztergálva és kopottas kefékkel!
Mit jelent az hogy szerrátolni?
A haveromnak Rz-je van és esztergálás után bejáratta, azóta benne van 15-akksi(4200-as) és még jól megy!
Én is szeretnék egy jó mocit összehozni, nem versenyzésre csak szórakozásra...
Köszi


Ui: A megevett kefe azt jelenti hogy a rugó nem tudta a kommutátorra szorítani a keféket mert a kefetartó kitámasztotta a rugókat[/quote]

_________________
TT-01 Drifft Subaru
TT-AT10 Truggy akár utánfutóval is
Sok sok repülő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: hello
HozzászólásElküldve: 2008.03.14 15:46:19 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27 18:57:48
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Komarno
sziasztok

nekem is volt hogy 3 aksi utan megetta kint a porban a kefeket/roszul volt leesztergalva/
most siman nagydorogon 2-3 futamot megyek eszterga es kefe csere nelkul es meg mindig elegge nagy a kefe/tamiya/
Szeratolni-az az hogy becsiszolni?
ha igen akkor mivel szokjatok csinalni vagy hogyan? ezzel a mocival meg lehetne csak a masik mocimba V s kefek vannak es azt nemtudom mivel megmunkalni

THX

_________________
http://rckomarno.tym.sk

Asso B44, gtb,BL5.5 ontheroad
on thasso RC18T, mamba 8000,
Futaba 3pk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.14 16:11:12 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2006.03.05 21:02:16
Hozzászólások: 690
A szerráétolás, az a kefe bevágását jelenti horizontális csíkokban. Az ezüst kefék nagy része gyárilag megvan szerrátolva. Erre külön szerszám kapható.

Ha nem aakrsz sokat bajlódni a kefékkel érdemes ezüst kefét beszerezni.

Üdv

_________________
Tamiya TA-05, DF-03, TNX, TT-01, Porsche Turbo RSR 934
Sanwa M11
06705251994


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 65 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség