Runner írta:
Ez már nem egy utcai motor és ha ezt beleraknád a SavageX-be kiváncsilennék a végeredményre,de amúgy nem fikázni akarom a hpi mert télleg jó a savagex is csak itt ott a gyári alkatrészek minőségével van egy kis probléma,és nem véletlenül mert a tuning cumókkal már egész korrekt autót kapsz.
Üdv:Runner
Szia Runner,
Olvasgatva a rengeteg hülyeséget amit írkálsz kicsit elszomorodok.
A belinkelt OS moci a savagevel semmit se csinálna, kicsit jobban menne mint a gyári 25-ös és ennyi. Egyébként nem véletlen hogy a buggy mezőnyből csak 2en mennek ezzel a mocival!! 25 nevezőből. 3 liter után ereszt az első csapágynál, 5 liternél szétrázza a hátsót! Egy 28-as mocit meg se közelítene erőben.
Másik dolog az MBX5t-t, és az X1CRt-t ne hasonlítsd a savagehez. Mindkét autó verseny kategória, míg a savaget hobbyra fejlesztették ki.
Óriási különbség a terhelések közt. Míg a te autód attól megy szét hogy az utcában neki mész a villanyoszlopnak, addig nekünk a 30 perces futamokon kell teljesítenie.
A savage a buggyknál 60%-al a truggyknál 30%-al nehezebb. Ha emellé párosul egy, alul brutál erős moci (28-as) akkor az eredmény hamarabb kopó, fogyó alkatrészek lesznek.
Egy kicsit segíthetnél, mond már el mit cseréljek ki a "hajtásláncból" -ha egyáltalán tudod mi az - mert én a gyári difiket használom a gyári kihajtásokkal, és a gyári kutyacsontokkal.
Fogalmad sincs mit jelent a tuningolás!
Egy profi versenygép esetében a menetteljesítmények növelését, lásd x1crt.
Míg a savage esetében (hobby kategória) az optikai élvezet fokozását, és a hibalehetőségek tárházát hozza.
Persze lehet ezt ésszerűen is csinálni, de nem ez a jellemző.
Ma már ha valaki vesz egy savaget egy hét múlva már televan "hasznosabbnál hasznosabb" tunning alkatrészekkel.
Kiváncsian várom a mit kellene kicserélnem a hajtásláncban
szerinted?
Thief