Üdv Mindenkinek!
Ebbe a topicba nem jó írni, remélem, most teszem utoljára!
Na a viccet félretéve megosztom a délutáni afféromat,amiben majdnem rámégett az egész autó. És nem az RC!!!
Szóval Kosina Peti barátom meghozta a majd 3,75l-es 33-as TEAMSAXO-mat pestről. Átadta a motyót, majd én a már hétvégi jászberényi RCOR-ra bepakolt cuccok mellé beraktam a csomagtartóba. Nem sok hely volt már, így oda raktam, ahol a beszélgetés mellett talált neki helyet a kezem. Hát persze, hogy a strartpad mellé sikerült elhelyezni.
Na gurulok hazafelé, amikor megcsapott egy laza füstszag. Ilyet kilóméterenként érehet az ember leengedett ablakkal, szóval én is azt hittem, kintről jön. Viszont amikor már a lábamnál némi füstöt is láttam, akkor már éreztem, hogy itt nagyobb a baj. Gyorsan félreálltam és látva, hogy nem a beltér és a motortérből jön, szaladtam hátra. Nyitom fel az ajtót és mit látok? Széééépen lobog a tűz a kis Mazda hátuljában. (akkor nem voltam ilyen vicces és nyugis hangulatban
!!!)
Égett a startpad, égett a Mazda-s szervízeszsák, égett a nitrós doboz oldala, égett a kárpit és olvadt a sörsátor zsákja. Dobáltam kifele mindent, majd oltani kezdtem a kárpitot a kezebe akadt, lapos szerelő dobozzal. Sikerült!
Két ujjam elég komoly, valamint a többi viszonylag kisebb égésével, egy rommá égett startpaddal, egy kidobható szervízzsákkal és egy szintén szarrá égett pótkerék feletti kárpittal megúsztam.
A tűz okozója több, mint valószínű, hogy a startpad hegyes sarka volt. Az kiszúrta egy gombostűnyi részen, a nitró belefolyt, zárlat és tűz.
Most lehet, hogy sokan azt mondják, "hülyegyerek, minek rakod oda"?, de én azért saját bőrömön tapasztalva leírom ,hogy:
1.: A LEHETŐ LEGKÖRÜLTEKINTŐBBEN KELL ÜZEMANYAGOT ELHELYEZNI AZ AUTÓBAN, MINDENFÉLE ÉLES, SZÚRÓS TÁRGYTÓL ELSZEPARÁLVA.
2.: POROLTÓ LEGYEN AZ AUTÓBAN (NEKEM SEM VOLT)