A széttört Inferno kuplung harang rövid története:
Elkoptak az alu papucsok a kuplungszerkezetben, így az spriálrugó, mely összeszorította őket is elkezdett kopni. Ennek az eredménye az lett, hogy szépen elszakadt a rugó. Semmi gond - gondotam magamban - míg nem jön meg az új kuplung, addig egy erős gumival szorítom össze a papucsokat. Működött is a dolog, bár nem volt elég a szorító erő (alapjáraton is haladt a gép), de lehetett vele normálisan (ésszel) autózni. Kb 4 tankot autoztam így vele, míg végül (teljes gáznál) nagy reccsenést hallotam, a motor egyből lefulladt a verda pedig satufékkel megállt. Eléggé betojtam, először azt gondoltam. hogy beállt a motor. "Szerencsére" nem ez történt, amint leszedtem a kasztnit a gépről láttam, hogy a kuplung harang darabokra tört (a motornak szerintem nem történ baja, bár azóta még nem indítottam be). Valószínű, hogy a rugót helyettesítő gumi nem bírta tovább, elszakadt, és a nagy centrifugális erő, valamint a szakadás okozta dinamikus "lökés" következtében a papucsok szétvetették a kuplung harangot.
Végeztem egy két számítás, hogy mennyi is lehet a motor fordulatszáma, max sebességnél. Méréseink szerint az autó végsebessége 54 km/h, ehhez a sebességhez tartozó motor fodulatszám ~32800 ford/perc. Na itt kicsit elhűltem. Tudtam, hogy ezeknek a motoroknak magas a fodulatszáma, de hogy ennyire... Így már annyira nem csodálkozom, hogy a kopott harang így széttört: