Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 00:29:50

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ha az izzítóra fekszel indításkor...
HozzászólásElküldve: 2009.03.28 20:47:16 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Nem is valódi törés, vagy baleset, de szerintem ez nagyon fontos tanulság, főleg a kezdőknek.

A minap bejáratás közben Rush Evo-nk új O.S. motorjának 3. tankjánál (itt már elkezdünk kis gázzal járkálni) a motor túl dús járás miatt lefulladt. Haverom izzítót rátette majd arra támaszkodva indította a motort. Be is indult, de gyanúsan köpködött a gyertya mellet. Motor leállít, gyertya meghúz. Na ez volt a baj. Ugyanis indításkor "megbicsaklott" az izzító és valamilyen módon oldalra mozdította kicsit a gyertyát. A motor látszólag jól ment véget ért a nap.

Ma mentünk kb 3 tankot a kocsival. A 3. tankál kb. a 78°C fokos motor (most akartuk rendesen belőni, mert gyárilag dús volt ugyebár) elkezdett fuldokolni, állítgattunk de lefulladt. Ugyanez 2 indítás után. Gyertya le, húzogatás, gyertya vissza... ha menne, ugyanis itt döbbentünk rá, hogy a tegnapi derformálódás (lövésem sincs hogy) nem engedte vissza a menetbe. Erőszakolás, tekerés... Semmi. Ennyi volt a mai nap, itthon motor szét. Látszik is rendesen a menet deformáltsága, ill. a gyerta tegnapi bedőlésének nyoma. A motor (a belehullott törmelék miatt) gyorsan szét lett szedve és ki lett tisztítva.
Valószínúleg jó ideig fogjuk keresgélni a hengerfejet, mert eddig sehol sem találtunk. :cry:
A beteg alkatrész, alatta nagyfelbontásban:
Kép
http://kepek.rcoffroad.hu/public/hengerfej_07.JPG
A menetek számát érdemes megfigyelni...

:idea: :!: Ha valaki tud segíteni: O.S. GO18 a motor típusa, 3 ccm. (Németországból van) ;)

Ennyi a mi kis történetünk.
Ui.: a BMW (onroad-osított Carson Specter) nagyon szépen ment, párszor sikerült is keresztbe tenni. Kiéleztük, kipörgettük akadásig, kompresszió csodás, a max hő pedig csak 97°C volt. Úgy látom legalább az én motorom megölhetetlen :-D

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség