Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2020.08.13 12:29:38

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 44 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.26 21:53:51 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.02.15 20:43:05
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV ker.
Szevasztok!

Hallotatok már erröl? /"Center Differential" Part #5414/ :o
Ez most nem a hátramenet kívételéhez kell? :oops:
Vagy az valami más?
Mire jó?
JA nekem is sokat rosszalkodik a hőmérőm... :x !!
(Fogyó eszköz?) :twisted:

_________________
:pyro REVO 3.3 :pyro
Tamiya XB Nissan Nismo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.26 22:14:51 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.01.16 18:12:58
Hozzászólások: 641
Tartózkodási hely: Bp xv.ker +3620 575 23 61
Ákos75 írta:
Szevasztok!

Hallotatok már erröl? /"Center Differential" Part #5414/ :o
Ez most nem a hátramenet kívételéhez kell? :oops:
Vagy az valami más?
Mire jó?
JA nekem is sokat rosszalkodik a hőmérőm... :x !!
(Fogyó eszköz?) :twisted:


a center difi akkor kell, ha truggy-vá alakitod a vasat!

az a lényege, hogy a hátramenet és a két sebesség kiugrik
és lesz benne egy központi difi, ami elosztja az erőt az első és hátsó kerék között! (mint a truggy-ban)

meg kell venni hozzá a dupla féket is ami külön fékezi az elejét és a hátulját! (mint a truggy-ban) csak akkor van értelme!

ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:

Kép

_________________
Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már szinte gömb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 08:09:48 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.08.20 14:29:40
Hozzászólások: 451
dobby írta:
a center difi akkor kell, ha truggy-vá alakitod a vasat!

az a lényege, hogy a hátramenet és a két sebesség kiugrik
és lesz benne egy központi difi, ami elosztja az erőt az első és hátsó kerék között! (mint a truggy-ban)

meg kell venni hozzá a dupla féket is ami külön fékezi az elejét és a hátulját! (mint a truggy-ban) csak akkor van értelme!

ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:


A központi difitől megmarad a 2 sebesség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 15:03:13 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
A Center differential - től megmarad az autóban a kétsebesség.
Elosztja az erőt, de csak 100wt vagy nagyobb difiolajjal használható.

Ezeket külföldön használják a Monsterekben mind a középső difit,
mind a fékrendszert.

De úgy gondolom hogy csak verseny célra érdemes használni,
nem hobby autózásra.

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 16:15:02 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.02.15 20:43:05
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV ker.
Köszönöm a hasznos hozzá szólásokat.
Azt sejtettem, hogy marad a 2 sebesség :)
Arra gondoltam, hogy a váltóban ezzel lehet "ki venni a hátramenetet".
Sajnálom, hogy itthon ilyennel nem lehet indulni.. :)
Nagyon kipróbáltam volna!
Bár a két féktárcsát nem hiszem, hogy ki tudnám használni! :lol:



Kapuera írta:
A Center differential - től megmarad az autóban a kétsebesség.
Elosztja az erőt, de csak 100wt vagy nagyobb difiolajjal használható.

Ezeket külföldön használják a Monsterekben mind a középső difit,
mind a fékrendszert.

De úgy gondolom hogy csak verseny célra érdemes használni,
nem hobby autózásra.

_________________
:pyro REVO 3.3 :pyro
Tamiya XB Nissan Nismo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 17:01:21 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.04 19:59:44
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
dobby írta:


ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:



Sziasztok!


Megnéztem a 2006os monster szabályzatot. Sehol nem írnak olyat, hogy center difivel ne lehetne indulni. Honnan van az infó?


Üdv:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 17:15:13 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
geross írta:
dobby írta:


ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:



Sziasztok!


Megnéztem a 2006os monster szabályzatot. Sehol nem írnak olyat, hogy center difivel ne lehetne indulni. Honnan van az infó?


Üdv:



Nézd meg jobban,figyelmesebben.
Egy monster ben minimum 2 sebességes váltonak kell lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 18:36:22 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.08 20:50:55
Hozzászólások: 174
Tartózkodási hely: Bp
Krisz25 írta:
geross írta:
dobby írta:


ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:



Sziasztok!


Megnéztem a 2006os monster szabályzatot. Sehol nem írnak olyat, hogy center difivel ne lehetne indulni. Honnan van az infó?


Üdv:



Nézd meg jobban,figyelmesebben.
Egy monster ben minimum 2 sebességes váltonak kell lennie.


Ez OK, de a Revo 3.3 ba berakva a central diffit megmarad a két sebesség, csak a hátramenet esik ki. Ha jól tudom. Ha ez így van, akkor lehet használni?

_________________
Danoxx74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 18:48:17 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.04 19:59:44
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
Krisz25 írta:


Nézd meg jobban,figyelmesebben.
Egy monster ben minimum 2 sebességes váltonak kell lennie.


Szia!

Megnéztem figyelmesen!
De a Revo 3.3-ba becsattintom és megmarad a 2 sebó. (ahogy elöttem is már írták)
Gondolom így a versenyeken is használható.


Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 19:53:14 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.01.16 18:12:58
Hozzászólások: 641
Tartózkodási hely: Bp xv.ker +3620 575 23 61
Gergely írta:
dobby írta:
a center difi akkor kell, ha truggy-vá alakitod a vasat!

az a lényege, hogy a hátramenet és a két sebesség kiugrik
és lesz benne egy központi difi, ami elosztja az erőt az első és hátsó kerék között! (mint a truggy-ban)

meg kell venni hozzá a dupla féket is ami külön fékezi az elejét és a hátulját! (mint a truggy-ban) csak akkor van értelme!

ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:


A központi difitől megmarad a 2 sebesség.



igen! én tudtam rosszul! a centerdifit technikailag be lehet rakni a két sebbességes váltó mellé! elnézést, akiket megzavartam!

_________________
Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már szinte gömb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 20:24:40 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.02.15 20:43:05
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV ker.
Na ez most teljesen jó volt!!
Sikerült felpezsdíteni a fórumot!
Szóval Difire fel!!
Köszönöm a sok hasznos infot!



dobby írta:
Gergely írta:
dobby írta:
a center difi akkor kell, ha truggy-vá alakitod a vasat!

az a lényege, hogy a hátramenet és a két sebesség kiugrik
és lesz benne egy központi difi, ami elosztja az erőt az első és hátsó kerék között! (mint a truggy-ban)

meg kell venni hozzá a dupla féket is ami külön fékezi az elejét és a hátulját! (mint a truggy-ban) csak akkor van értelme!

ezek már régota létező kiegészitők!
Monster kategóriában a használata tilos! :idea:


A központi difitől megmarad a 2 sebesség.



igen! én tudtam rosszul! a centerdifit technikailag be lehet rakni a két sebbességes váltó mellé! elnézést, akiket megzavartam!

_________________
:pyro REVO 3.3 :pyro
Tamiya XB Nissan Nismo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 21:19:05 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Ha meghalgatjátok egy savages véleményét akkor elmondom miért nem volt az idei szabályzatban ilyen kikötés. A munkapéldányban 2 difi szerepelt, és központi fék, nem tengelyenként fékezhető. De mivel még nem volt kapható egy autóhoz se központi difi, ezért nem is raktuk bele a szabályzatba. Így az induló autók kb azonos feltételekkel indultak. De fejlődik a tecnika és kitalálnak mindenféle átalakítót. Sajnos van ami már nem a monster kategóriáról szól és nem fér bele. Más újítások pedig engedélyezettek.
Nagyon jó példa a tiltásokra, hogy idén a ROAR szabályzata szerint 2740gr minimum súlyal indulhattak 20-as motorig a monsterek, de már jövőre 4000gr lesz az alsó súlyhatár, nem véletlenül. (úgyhogy ésszel könnyíteni) Nem lehet irreális külömbségeket megengedni. Ilyen a központi difi is.
Úgyhogy a központi difi marad a buggyk, és a truggyk előnye, mi pedig nyomjuk direkt hajtással.
Ha monster kategóriában gondolkodtok akkor, van sok sok egyéb tunning amit érdemesebb belerakni a revóba. Én a helyetekben jól megkérdezném Dobbyt, és Kapuerrát biztos segít.
A hozzászólásomat nem vita indítónak szántam ;)

Thief

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 21:22:06 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Nem valószínű hogy jövőre indulni lehet Center diffivel.

Jővőre már bennelesz a szabályzatban!!!

Külföndön azért használják már például Small Block-ban /ez egy kategória/ csak Revók indulnak.
TEHÁT MINDEGYIK AUTÓNAK EGYENLŐ ESÉLYE van mert mindegyik Revoba beletehető.

Idén Monster kategóriában 2-3 Revo volt amely rész vett az összes MB-n.

A Savagekba és a többi Monsterhez ilyen lehetőségek nincsenek.

A fék és a központi difi nagy előny lenne, nem igazságos.

Ne CSAK azon muljon hogy kinek mennyi pénze és hogy milyen fajta autója hanem azon is hogy valakinek milyen kezevan.

Én is magam ellen szólok, én is Revóval versenyzem.

Így jövőre belelesz írva a szabályzatba VALÓSZÍNŰLEG.


Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.27 21:26:15 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.01.16 18:12:58
Hozzászólások: 641
Tartózkodási hely: Bp xv.ker +3620 575 23 61
aki nem szeretné magát felesleges kiadásokkal terhelni, annak javaslom, hogy várjuk meg a jövő évi roar és természetesen a Magyar versenyszabályzatot, hogy engedéjezett lessz-e!

_________________
Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már szinte gömb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28 13:27:14 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.04 19:59:44
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
Kíváncsian várom a jövő évi kiírást. Egyébként a maximálisan kiegyenlített erőviszonyokhoz a motor méretek alapján is elférne két kategória monster-en belül. Főleg a súly határok átalakítása után. Mostantól nem lesz lehetőség a kis köbcentis autókon a súly csökkentésével játszani, hogy eredményesebb legyen az ember.
Hiába jó a kezem a .15-ös motorommal, ha valaki mellém áll egy majd kétszer akkora blokkal, nincs sok esélyem. Erőből lenyom. (kivéve ha egy kanyart sem tud bevenni :) ) Szerintem, ha így nézzük már nincs akkora előnye a center difi-nek.
Kicsit egy irányúnak érzem a szabályok átalakítását. Ezek szerint jövőre, a külföldi big-block kategória lesz csak itthon.

Amúgy árban a center difi beruházása eltörpül az autók értéke mellett.

Szóval szerintem nem annyira egyértelmű a dolog. Vagy hagyni kellene a fejlődést vagy komolyabban szétbontani a mezőnyt.
Nem haza beszélek mert nem revo-val szeretnék jövőre indulni.


Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28 14:06:57 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Nyugalom Urak!

ne feltetelezzunk. lesz rajta modositas, de majd meglatjuk hogyan.

egy biztos, modellezok erdekeit szem elott tartva a legveksokig, nem pedig autotipusokat preferalva kerulnek modositasok a szabalyzatokba.

idoben tudni fogtok mindenrol.

udv,
Csacsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28 14:38:15 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
geross írta:
Kíváncsian várom a jövő évi kiírást. Egyébként a maximálisan kiegyenlített erőviszonyokhoz a motor méretek alapján is elférne két kategória monster-en belül........ Vagy hagyni kellene a fejlődést vagy komolyabban szétbontani a mezőnyt.
Üdv.


Az nagyon jó, hogy ötleteltek már a 2007-es esztendőn. De ne akkor ne csak a műszaki oldalról próbáljátok megközelíteni a dolgokat, hanem gyakorlati részét is tegyétek be a szempontok közé.
Az idei év során Monster kategóriában az MB-re összesen 23 versenyző nevezett, ebből csak 6 volt aki minden versenyen ott volt.
Kár lenne ezt a mezőnyt szétbontani, mert nagyon alacsony lenne az egy-egy versenyen indulók száma.
A másik kérdést az, hogy ki vállalná be a versenyek bonyolítását. Az idei bajnokságot lebonyolítása sem volt kis feladat a rendező klubbok számára.
Meggyöződésem, hogy a Monster kategória szétszedése, nagy hiba lenne. Eltünnének az ellenfelek. A rendező klubbok feladatai szaporodnának. Az idei évben is , nagyon feszített volt néhány verseny lebonyolítása.
Már valamilyen szinten dolgozunk a jövő évi szabályzaton. Biztos vagyok benne, hogy a modellezők elé kerülő változat elfogadható lesz mindenki számára.
Köszönet a gondolatokért, és bátran írjatok ha eszetekbe jut valami értelmes dolog. Igérem foglalkozni fogunk vele.
F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28 18:59:50 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
A motorra nem lehet fogni mivel a Revónak jóval alacsonyabban van a súlypontja a beállítási lehetőségekről ne is beszéljünk.
Így amikor mondjuk egy Savages hatszor elveszi a gázt a
és megáll hogy bevegye a kanyart te addig a futóműved adottságaival lazán beveszed minden erőlködés nélkül.

ja és nem csak a Center difi tuning létezik.
A kismotornak vannnak előnyei is nem csak hátrányai.

De az sajnos tény hogy ebben a sportban nem mindenki gyári autóval áll a rajthoz.
Bizony itt is eljutottunk odáig hogy már a pénztárca is számít.
Az első évadban még full gyári autóval is lehetett nyerni.
Idén az első hely gyári autóval szinte már megközelíthetetlen volt.

Kevés az idő, nincs elég ember, nagyon nehéz a megszervezés nincs lehetőség még több kategóriára szerintem.


Én azt mondom olvasgassatok, gondolkozzatok nagyon sok lehetőség rejlik a Revóban, nem azzal fogsz vele nyerni hogy ha beleraksz egy olyan motort amivel csak 2 keréken lehet menni.

De most térjünk vissza az eredeti témához
TRAXXAS REVO-hoz ne a szabályzatot ne itt vitassuk meg

üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.28 19:02:58 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
A középső difi pedig majd a szabályzatból kiderül hogy lehetséges e.

De úgygondolom nem attól kell várni hogy fölrakjon az 1-ső helyre. :lol:
Azt azért hogy jól kitudd használni, ügyesen kell vezetni.

Tehát eredeti téma, Traxxas Revo.

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29 09:22:51 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.04 19:59:44
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
A kis motoroknak csak hátránya van egy .28 as mocival szemben ha a súlyhatár 4Kg. Nekem maxx-om van amin vígan faraghatnék ahogy akartam is és szanaszét tuningolhatnám. Most majd nem tehetem, ha valóban így marad minden ahogy írtátok. Vagy veszek egy nagy motort, kit-el mindennel, (ami ugye több a már emlegetett technikánál) vagy egy másik autót ha eredményes akarok lenni. Mert hiába „játék” azért csak nyerni szeretne az ember egy versenyen.
Azt viszont nem gondolom, hogy figyelembe kellene venni egy szabályzat megalkotásakor, hogy a felépítése geometriája alapján melyik a fürgébb egy kanyarban. Olyan márkát kell választani, ahol az innováció nem csak a nagy lózungokról szól hanem valóban csinálnak is valamit a gyárban, hiszen ezen a részén a kocsinak kevéssé lehet csak alakítani utólag. Vagy igen költségesen.

Amúgy én is azt gondolom, hogy a tudás hatalom és a kezeden sok múlik. De ahogy már lentebb írtam csak egy darabig.

Egyébként kíváncsi lennék rá, hogyan áll össze egy ilyen OB szabályzat. Hogy és hol kerülnek megvitatásra a dolgok és hogyan tudunk mi „játékosok” is érdemben beleszólni ötleteket adni?

(ennek a pár sornak már nem akartam külön topic-ot nyitni)

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 44 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség