Hali,
pár megjegyzés, mint digitaszervó párti :-). Elöljáróban annyit, hogy én hajózom, az autó csak játszani van. Szervóból meg CSAK Hitec-et használok, nekem ez jött be (ár/teljesítmény)
1. analóg szervót ks szögben elfordítva "simán" fisszafordítja a modell, mert nem képes olyan forgatónyomatékot kifejteni kis elfordulásnál, mint végkitérésben. A digit szervó 0-végkitérés között közel egyenletes nyomatékot biztosít
kanyarban nem libeg a modell, mert a szervó nem bírja irányban tartani.
2. fogyasztással nem értek egyet, annyira kicsi a különbség a két típus között, hogy nem fogod észrevenni (persze azonos Ncm szervók esetén). Nekem 30 percet simán teker a hajóban döntőben, 1700mAh-s akkuval és 5 cellával. Ha lemerült esetleg (2szer volt idáig) az az én ökörségem miatt
nem töltöttem fel futam előtt.
3. teszteltem közel azonos Ncm szervókat (Hitec HS645MG vs HS5645MG), ua körülmények között. A digit szervó magasan felülmúlta az analógot (azonos szervókarra súlyokat akasztottam, kitéréseket mértem, áramfelvételt, stb)
4. programozó tényleg csak annak kell, akinek a rádiója nem tud ilyesmit.
5. MULTIPLEX SZERVÓHOZ VAN PROGRAMOZÓM (off-topic)
6. autóban még nem próbáltam, mert nem versenyzem, de feltételezem, hogy ott sem hátrány ha kanyarban arra megy a modell amerre akarod és nem a szervón múlik a dolog... Főleg nagyobb és/vagy gyors modelleknél hatnak néha brutális erők a szervókra (monster truck, 1/8 buggy, 1/5 pályaautó, stb).
7. Igaz, hog ydrágábbak, de az áruk rohamosan csökken, Hitec-nél egy év alatt kb 35%-ot (nemtom, hogy kishazánkban is csökkent e ennyit, én mindent külhonból rendeltem/vettem).
Összegezve: én csak javasolni tudom. Az emlegetett HS5645 4 cellával 10.3Ncm, 0,23sec/60fok tud. A sebességén esetleg lehet vitatkozni, de eddig nem vettem észre, hogy azon az egytized másodpercen múlott volna a dolog
.
Üdv,
Hici