Na végre időt szakítottam rá és lefényképeztem a kasztnit, sőt azóta csináltam még egyet
1.) Az első a full fekete lett, de mivel a sablon egy darbból készült, ezért sajnos nem tudtam rendesen kiszedni a kasztnit és inkább ezt törtem, mint a sablont. Ezt persze hibátlanul ki lehet javítani, ami meg is történt, kis esztétikai hibaként jelentkezik a bal elején, a mi festésnél el is tűnik.
http://www.kepfeltolto.hu/?img=4cbf
2.) A másodikat lángnyelvesre akartam, de közben rájöttem, hogy az ecset vastag lesz hozzá, ezért szisztémát váltottam és 3 színűre csináltam. Itt már óvatosabb voltam, a mocitetőn kilógó motordarabot kihagytam azt később ragasztom majd be.
http://www.kepfeltolto.hu/?img=4cbe
A héten ha lesz időm elmegyek és veszek még piros illetve zöld gélt és a következőket azzal próbálom, vagy megpróbálkozok ismét a lángnyelvekkel vékony ecsettel.
Ma egyébként teszteltem a 3 színű kasztnit, és szerintem nem lesz gond vele. Bár kicsit nehezebb, mint a gyári, de szerintem lényegesen masszívabb is és jobban védi az autót a sérülésektől. Betonon felborítottam és bár lehorzsolta róla egy kicsit a felső réteget (ez a gél, ez adja a színét), de nem vészes. Ha ezt homokon, földes talajon csinálom vele, akkor szerintem nem sérül szinte semmit.
Még mindig keresek 23-as hex-et, hogy fel tudjam tenni a másik két ProLine felnimet is! Vagy jöhet akár valami jó felni is egy garnitúra.