Hi!
Csak így tovább, jó is az acél kaszni!!!
Én is csináltam egyet a savagemre, hát
néhány paraméter:
lemez vastagság 1,5-2mm amit éppen találtam
a műhelyben
Az összsúlya így 3,8kg
Csak viszonyításul mondom, hogy ez a kocsid súlya
mégegyszer.
Tapasztalatok: nem mész vele gyorsan és nem mész vele
jól, a savyn az összes rugómat meg kellett dupláznom a
telókon mire kicsit kordában tarthatóvá vált a paripa.
A fék - dupla acél tárcsás - ragyogóan megfogja, de mint majd a
videjó tanulságán láthatjátok, nem hosszú életü a dolog.
Első-hátsó difi reccs, annyira, hogy a vadi új csapágyakat -
amiket a "Nagy teszt" előtt közvetlenül raktam be -
megette reggelire. Savynél mondom, acél spúr kerék
vagy az indulással is gondok lesznek.
Nekem egy LRP .28 as mocim volt akkor benne és az az
alap műanyagot megette igen hamar.
Nem a kedvedet akarom el venni, csak annyit szeretnék
hozzá tenni a témához, hogy óvatosan a gázzal fékkel
mert ha belegondolsz, hogy 100g helyett lesz rajta 3kiló
az nem egészséges. Én már elkezdtem másik alvázat építeni
a savage alá, mert más gyártó difijeit többre tartom,
és akarok majd vele mászkálni.
ime néhány régi forumozó számára ismerősnek tűnő kép:
[url]http://forum.rcoffroad.hu/viewtopic.php?t=3815
_________________
Savage CE /Chicken Edition/
HN Ultra onroad/
GWS C-47 Skytrain /darabos
HPI MT2 .21 Big Blokk edition