Sziasztok!
Volt szerencsem kiprobalni a D8-ast az apaji nyilt napon, 19.-én.
Direkt huplis palyara keszultem, ezert a gyari ajanlast csak reszben vettem figyelembe, es a gatlokat 400as olajjal tettem ugyan ossze de az 1,3as furatu tanyerok helyett az 1,4est raktam be. Jol dontottem.
Az auto minden tekintetben hasonlit a rivalis marka. Ugy ugrik, ugy mozog mint jozsika
Az autoval kapcsolatban ket eszrevetelt osztanek meg azokkal, akik ezt az autot valasztjak:
- a gatlok also rogzito csavarja rendkivul otletesen kulonbozo, egyik jobb menetes a masik bal menetes. Ezt az tudja igazan ertekelni akinek a verseny alatt a ki-be mozgo gatlo mar kicsavarta a rogzito csavart. Erre vannak kulonbozo megoldasok (pl kis hernyoval rogziteni a veget, vagy sulyesztett feju csavart tekerni melle), de ennel otletesebb es egyszerubb megoldast meg senki nem alkalmazott. Csakhogy
az osszeszerelesin rosszul van feltuntetve szerintem az oldalhoz illo csavar, szerintem pont forditva kell berakni.
- a masodik eszrevetelem ennel kicsit kellemetlenebb, ezt mindenkepp fogadjak meg a leendo D8 tulajok! A porvedok illesztese a rugotanyer felhelyezese utan nem tokeletes es az apro porszemcsek bejutnak a gatloszarhoz, es onnan sajnos lassan de biztosan a gatlohazba, ahol az olajat megszennyezve egy csiszolo elegyet alkotnak es koptatjak a haz oldalat. Ezt en ugy probaltam orvosolni, hogy a rugotanyer nyilasat kicsit megnagyobbitottam, hogy konnyebben raferjen a gatloszarra, ezenkivul a porvedo gumi also reszere egy apro gumigyurut, vagy kis darab lufidarabot raktam a rugotanyer ala, igy sikerult elzarnom a por utjat.
Sajnos ez csak azert lehet, mert nem vettek figyelembe a gumi torzulasat a rugotanyer felhelyezeset kovetoen. A rivalis marka ezt ugy oldotta meg, hogy a gatloszar gomb befogoja rendelkezik egy kis kiallo haromszoggel, amivel megakadajozza a rugotanyer elforgasat !!ES!! kifesziti a gumiporvedot igy elzarja a por utjat.
Tehat ha ezt a kis kellemetlenseget egy kis kreativizassal megoldjatok egeszen biztos egy kivallo, megbizhato verseny adottsagokkal biro autotok lesz.
D8-as testvíreim, talalkozunk jovore a versenypalyakon