Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.23 09:50:54

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 42 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 17:36:06 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Áron! megmértem: 2,36. Gumik nélkül, motor nélkül, elektronika nélkül, kaszni nélkül. Ennek így nem sok értelme van de majd hozok fel szervókat, motort, kutyafülét és megmérem úgy is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 19:20:14 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
pontosítok:

3590 gramm, tokkal vonóval

a tok tartalma: :-)

4 gumi+felni+tömés
RB WS7II 3x+leömlő+rezó+légszűrő komplett
LIPO vevőakksi+2 darab Futaba szervó+egy vevő
kasznival

Az autó tehát ennyit nyom a fenti cuccokkal, vagyis menetkészen.

Van verzió, ami érdekelne? Addig mond, amíg nálam a vas. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 19:37:16 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Hi!

Köszönöm, ez így tökéletes info, hasonló motyókkal operálok én is.
(Esetleg annyit még mondanál, hogy mekkora a Lipo akksiva számoltál, és
hogy BEC-et számoltál el bele?)

Köszi!

Áron

Csacsi írta:
pontosítok:

3590 gramm, tokkal vonóval

a tok tartalma: :-)

4 gumi+felni+tömés
RB WS7II 3x+leömlő+rezó+légszűrő komplett
LIPO vevőakksi+2 darab Futaba szervó+egy vevő
kasznival

Az autó tehát ennyit nyom a fenti cuccokkal, vagyis menetkészen.

Van verzió, ami érdekelne? Addig mond, amíg nálam a vas. :lol:

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.07 07:39:33 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
LRP 79925 LiPo RX-Pack, 2/3A Hump, 2300 - 7,4V
Size 55x32x34.5

http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_produkt ... _79925.jpg

regulatort is volt, méghozzá ez:
Art. no.: 45000
LRP LiPo RX Regulator 6V/5A

http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_produkt ... _45000.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.07 09:54:00 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Üdv!

Ez a súly kérdés érdekes, és meglepett egy icipicit.
Régóta vitázunk és agyalunk azon hogy mennyire befolyásolhatja az
autóink működését a súlytöblet vagy éppen hiány.
Egyesek szerint csak a forgótömegek súlya számít, az összsúly mindegy.
Mások szerint már 100 grammal könnyebb autó is jobban vezethető.
És van aki szerint a nehezebbet könnyebb vezetni, mert kevésbé borulékony, stb.
Az enyém is nehéz, 3650g volt az idei versenyeken. Én szeretném levinni
3500 alá, mert az én véleményem is az hogy könnyebb autó rugalmasabb,
kisebb terhelés a motornak, jobb gyorsítás, esetleg kicsit magasabb sebesség,
kanyarokban a súlytömegek áthelyeződése kicsit kisebb dőléssel járhat
ami miatt gyorsabb lehet kanyarokban.
De úgy látszik most ez az elmélet ismét megdőlni látszik. Hara D8-asa sem lehetett sokkal könnyebb, hacsak nem a magnézium hengerfejes OS
miatt egy picivel. Tudtommal a Losi-k például 3400-3450 körül mozognak menetkészen. Tehát nem sok múlik azon a 150 grammon.
Érdekes, hacsak a Forma 1-et vesszük alapul, tele tank és üres tank között másodpercek is lehetnek körönként.

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.07 10:37:44 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
gyurici írta:
Érdekes, hacsak a Forma 1-et vesszük alapul, tele tank és üres tank között másodpercek is lehetnek körönként.


F1-ben a teli tank kb. az autó össz (nem üres) tömegének 1/4-e. Egy kör általában több 90 sec körül mozog, ezért a körönkénti, kb. 2 másodperces különbség.

Ezek az arányok az RC-ben sokkal kisebbek.
Kb. olyan mintha 1 litert tankolnál és 900 méter körül lenne a pálya hossza. :lol:
Próbáld ki mennyi lesz a különbség!

Számtan az egész!

Üdv:

F_Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.07 10:54:55 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Igen, meg is lepődtem - még soha nem mértem meg - hogy mennyi a motor valójában (lendkerékkel,kuplunggal, haranggal,mindennel) mennyi a két szervó, az akkupack külön.

a 4 kerék magában 450 gramm volt, amit rápróbáltam.

Az autó önmagában könnyű, de a sok cuccal elég jó súlyba került.

Na mindegy, szeretnék már ott tartani, hogy tizedre azonos köröket nyomjak egy autóval mondjuk fél órán át. Amikor ez sikerül, jöhet a legkönnyebb autó, hogy tovább tudjak fejlődni.

A D8-ban egyébként kifejezetten gyúrtak arra, hogy kevesebb kötőelem ( - értsd csavar) legyen a vasban.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csacsi 2008.10.11 21:19:05-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.10 17:43:24 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.27 22:17:55
Hozzászólások: 1656
Tartózkodási hely: Budapest, Lehel u. 62.
Az autó árát sikerült kicsit lejjebb szorítani, holnaptól a webáruházunkban is látható.

A konkurencia autóit használó építő jellegű hozzászólóknak csak annyit, hogy elég jó autónak kell annak lennie ahhoz a D8-nak, ha világbajnok tudjon lenni és ráadásul összesen 4 autó volt ebből a típusból a döntőben.

Előbb-utóbb lehet, hogy Ti autóitok gyártója is nyer majd világbajnokságot, ígérem nem fogom a topicba írni, hogy miért csak első lett :lol:

Végh Tamás

_________________
www.modell.hu
HotBodies, HPI, Mugen-Seiki, Futaba, KoPropo.
Világbajnok autók, tartozékok, hobbi és verseny célra egyaránt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17 16:08:28 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.04.05 13:45:02
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Győr
Összeraktam Parketta barátomnak egy HB D8 paripát.
Szerelhetőségre, masszivitásra nagyon meggyőző a vas. Hétvégén élesben teszteljük a graz-i Cool Down-on.
Jövő héten beszámolok, hogy milyen érzés egy világbajnok autót vezetni. :lol:

u.i.: A Palla Csabi meg az MBX6-t nyúzza!

_________________
MUGEN MBX-5T, NINJA, GRP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17 19:22:48 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Üdv!

Mindíg örvendetes tény ha Magyar fiaink bizonyíthatják tudásukat külföldi versenyeken, úgyhogy hajrá, mindent bele!!!

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17 19:41:40 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.04.05 13:45:02
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Győr
Mire végeztem az autóval......
Kép
.....Sanyi festett hozzá egy bódét! Nekem nagyon bejön!
Kép

_________________
MUGEN MBX-5T, NINJA, GRP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.17 20:17:04 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Attila.

A motorról lenne egy kérdésem! Mennyi % nitróval fog menni, és ehhez a hengerfej alátétekből menniyt raktál bele?

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.18 05:29:37 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.04.05 13:45:02
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Győr
gyurici írta:
Attila.

A motorról lenne egy kérdésem! Mennyi % nitróval fog menni, és ehhez a hengerfej alátétekből menniyt raktál bele?

Gyurici


Szia!

A GRP topicba már leírtam, de akkor mégegyszer: Mugen 25%, LRP 7 gyertya, és az összes hézagolo /2db/ amit mellékelnek a motorhoz.
A többit a motor topicjába.

Üdv.

_________________
MUGEN MBX-5T, NINJA, GRP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.21 09:48:37 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
egy kicsit bővebb bemutató, képekkel a vasról

http://www.rcoffroad.hu/leirasok/HB-D8.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.29 20:59:55 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.02 18:26:20
Hozzászólások: 407
Tartózkodási hely: Budapest XII
Sziasztok!

Volt szerencsem kiprobalni a D8-ast az apaji nyilt napon, 19.-én.
Direkt huplis palyara keszultem, ezert a gyari ajanlast csak reszben vettem figyelembe, es a gatlokat 400as olajjal tettem ugyan ossze de az 1,3as furatu tanyerok helyett az 1,4est raktam be. Jol dontottem.
Az auto minden tekintetben hasonlit a rivalis marka. Ugy ugrik, ugy mozog mint jozsika :)

Az autoval kapcsolatban ket eszrevetelt osztanek meg azokkal, akik ezt az autot valasztjak:
- a gatlok also rogzito csavarja rendkivul otletesen kulonbozo, egyik jobb menetes a masik bal menetes. Ezt az tudja igazan ertekelni akinek a verseny alatt a ki-be mozgo gatlo mar kicsavarta a rogzito csavart. Erre vannak kulonbozo megoldasok (pl kis hernyoval rogziteni a veget, vagy sulyesztett feju csavart tekerni melle), de ennel otletesebb es egyszerubb megoldast meg senki nem alkalmazott. Csakhogy :) az osszeszerelesin rosszul van feltuntetve szerintem az oldalhoz illo csavar, szerintem pont forditva kell berakni.
- a masodik eszrevetelem ennel kicsit kellemetlenebb, ezt mindenkepp fogadjak meg a leendo D8 tulajok! A porvedok illesztese a rugotanyer felhelyezese utan nem tokeletes es az apro porszemcsek bejutnak a gatloszarhoz, es onnan sajnos lassan de biztosan a gatlohazba, ahol az olajat megszennyezve egy csiszolo elegyet alkotnak es koptatjak a haz oldalat. Ezt en ugy probaltam orvosolni, hogy a rugotanyer nyilasat kicsit megnagyobbitottam, hogy konnyebben raferjen a gatloszarra, ezenkivul a porvedo gumi also reszere egy apro gumigyurut, vagy kis darab lufidarabot raktam a rugotanyer ala, igy sikerult elzarnom a por utjat.
Sajnos ez csak azert lehet, mert nem vettek figyelembe a gumi torzulasat a rugotanyer felhelyezeset kovetoen. A rivalis marka ezt ugy oldotta meg, hogy a gatloszar gomb befogoja rendelkezik egy kis kiallo haromszoggel, amivel megakadajozza a rugotanyer elforgasat !!ES!! kifesziti a gumiporvedot igy elzarja a por utjat.

Tehat ha ezt a kis kellemetlenseget egy kis kreativizassal megoldjatok egeszen biztos egy kivallo, megbizhato verseny adottsagokkal biro autotok lesz.

D8-as testvíreim, talalkozunk jovore a versenypalyakon ;-)

_________________
:cola fuj ez nem sör!

SANWA M11
HB D8/ Ninja JX21B
HB D4
LOSI XX-4 WE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.05 12:10:23 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.09.24 19:21:38
Hozzászólások: 500
Sziasztok.
Jön a Hot Bodies D8T
http://www.redrc.net/2009/02/toy-fair-2 ... odies-hpi/

_________________
Carson Specter Race Factor SH Engines
AM.40.735


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.05 12:13:33 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.09.24 19:21:38
Hozzászólások: 500
http://www.hotbodiesonline.com/d8t/

_________________
Carson Specter Race Factor SH Engines
AM.40.735


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.12 10:42:16 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.12.06 13:13:57
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Győr
Ezek a Hot-Bodies-os fiúk megint kitaláltak valamit..

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13 08:30:56 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.09.20 09:58:30
Hozzászólások: 438
Tartózkodási hely: miskolc
:shock: :shock: :-D

_________________
HotBodies,
LRP Accesories,Mugen,OS,Futaba,Kopropo,GRP,
Tourex tyres,JConcepts
Erdészeti,kertészeti kisgépek-> www.fur-mot.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.13 09:34:56 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Nitrorush írta:
http://www.hotbodiesonline.com/d8t/


Ez valami brutális lett!
Érdekes a hajtás megoldása a hátsó difi felé, ezek mindíg újítanak valamit.

Ezt a nagyobb kerék dolgot nem értem, ha lehetett, a többi cég miért nem használta ki a lehetőséget?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 42 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség