Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.06 19:11:02

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Zircon hőmérséklet
HozzászólásElküldve: 2006.04.05 13:14:51 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.02 23:14:15
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Paks
Kyosho Zircon Shockwave írta:
Hellosztok! Szerintetek egy Kyosho Zircon Shockwave motorjának (2.5) hány fokosnak kell lennie?


annyinak amilyen a hely hőmérséklete ahol van! :lol:


szorri de nagyon magas labda volt....

_________________
Xray T2
Xray M18

Sanwa M8 - 40.975, 40.665, 40.695


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Zircon hőmérséklet
HozzászólásElküldve: 2006.04.05 14:17:59 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
Kyosho Zircon Shockwave írta:
Hellosztok! Szerintetek egy Kyosho Zircon Shockwave motorjának (2.5) hány fokosnak kell lennie?


Hi!

Ugyanannyi kb, mint az összes többi motornak. 100-130 foknak (Celsius természetesen).

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Zircon hőmérséklet
HozzászólásElküldve: 2006.04.10 10:40:49 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 08:27:48
Hozzászólások: 15
sziasztok,
durataxos hőmérőnél figyeljetek oda az emisszió beállítására.
P306-nak igaza van, ha nem megfelelő a beállítás, akkor teljesen rossz adatokat ad.

_________________
Nitro MT2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.10 14:53:39 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2005.07.09 16:02:13
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Göd/Budapest
hello csakos
Mondanál nekem egy jó beállítást? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.11 09:11:51 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 08:27:48
Hozzászólások: 15
szia,
most fejből nem tudom, de ha elolvasod a doksiját, akkor abban le van írva, hogy krómozott felületen nem mér, festett hűtőbordán mi a helyzet, és sima hűtőbordán mire kell állítani.
Most nincs nálam a leírás, de E20 körülre kell állítani.
Ha neked nincs már meg a doksi, akkor este megnézem és megírom pontosan a beállításokat.

Ricsy írta:
hello csakos
Mondanál nekem egy jó beállítást? :oops:

_________________
Nitro MT2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.11 09:13:01 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
A motor hőmérséklete ne haladja meg verseny körülmények között sem a 130 fokot nem egészséges de igazán a 100-120 fokos tartomány a szerencsés.
Sok esetben gondot jelent a helyes karburálás de az is problémát okozhat hogy ha pl egy motort folyamatosan csúcs fordulat közelében tartunk. Az rc-s motorok alapvetően széles fordulat szám tartományban dolgoznak és igánylik is a pálya nyomvanalas autózást vagyis nem szeretik amikor folyamatosan gyorsulási versenyként hosszú egyenes szakaszokon forgatjuk őket. Ezzel nem azt mondom hogy ne huzzassuk ki egy célegyenes erejéig a gépet de utána legyen lassu technikás rész a játékunkba hogy a motornak lehetősége legyen visszahülni a rövid gázadásokkal és fékezésekkel.
A sebességi autók esetén ahol a max fordulatszám közelébe forognak a motorok szinte folyamatosan ezt 1-2 percig teszik 100 fokos hőmérséklettel müködnek.
No persze a mentszél :lol: már ami átjut az illesztési réseken.
Arra szerettem volna kilyukadni hogy az autónak ugy és arra használjuk amire tervezték és próbáljunk meg ilyen körülményeket szimulálni. :lol:

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.24 11:39:42 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 08:27:48
Hozzászólások: 15
sziasztok,
hétvégén autóztunk és a szép időnek köszönhetően felugrott a motor hőmérséklete. MT2 -ben a T15-ös motor üzemel. Dúsan van járatva, mégis jelentősen meghaladta a hőfok a 130C-ot.
Az autóval technikás pályán mentünk és nem volt tartós magas fordulat.
Van valakinek ötlete hogyan lehetne a hőmérsékletet leszorítani?

_________________
Nitro MT2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.24 11:54:54 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
csakos írta:
sziasztok,
hétvégén autóztunk és a szép időnek köszönhetően felugrott a motor hőmérséklete. MT2 -ben a T15-ös motor üzemel. Dúsan van járatva, mégis jelentősen meghaladta a hőfok a 130C-ot.
Az autóval technikás pályán mentünk és nem volt tartós magas fordulat.
Van valakinek ötlete hogyan lehetne a hőmérsékletet leszorítani?


Esetleg kasznit kivágni, hogy át tudjon szellőzni a motor. Milyen üzemanyagot használsz? Az összetétel miatt kérdem, mert a hűtésnél komoly szerepe van ugye (kétütemű motor) az üzemanyaghoz hozzákevert olajnak is. Továbbá a gyertya is számít. Milyen (hányas) gyertyával nyomtátok?


:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.24 12:27:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 08:27:48
Hozzászólások: 15
szia ramses,
a gyári mt2 kaszni, az ablakon kivágva a tanknál.
A gyertya még a gyári, 16%-os tornadó üzivel.
Sajnos nem tudom beazonosítani hányas gyertya lehet, de szerintem 3 vagy 4.

A T15-ön pedig csak low és high speed csavar van. Ezeken nyitottam, hogy még dúsabban járjon és kis illetve közepes fordulattartományban autóztam. Füst és üziköpködés is van.

láma kérdés, de magam is az vagyok:
A gyertya tipusa nem csak indításkor befolyásoló tényező?

_________________
Nitro MT2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.24 13:42:07 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
csakos írta:
szia ramses,
a gyári mt2 kaszni, az ablakon kivágva a tanknál.
A gyertya még a gyári, 16%-os tornadó üzivel.
Sajnos nem tudom beazonosítani hányas gyertya lehet, de szerintem 3 vagy 4.

A T15-ön pedig csak low és high speed csavar van. Ezeken nyitottam, hogy még dúsabban járjon és kis illetve közepes fordulattartományban autóztam. Füst és üziköpködés is van.

láma kérdés, de magam is az vagyok:
A gyertya tipusa nem csak indításkor befolyásoló tényező?


Hi!

Nem teljesen. Általában kb ezek az "ökölszabályok":
- ha magasabb a külső hőmérséklet, akkor hidegebb gyertya kell
- minél kisebb a motor, annál melegebb gyertya kell.
- ha melegebb az idő, akkor hidegebb gyertya kell
- ha sok a hosszú egyenes, és kevesebb a technikás rész, akkor hidegebb gyertya kell

Továbbá a nitro% is befolyásolja, bár ez már kevésbé (magasabb nitro%, hidegebb gyertya). A te .15-ös motorodhoz én inkább 5-6-7-es gyertyát javasolnék (figyelembe véve, hogy monstanság elég meleg van).

Ja, és még valamit. A melegebb a kisebb szám, ugyanis minél kisebb a gyertya száma, annál vékonyabb a szál a gyertyában.

:Ramses Ramses :Ramses

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25 06:39:22 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 08:27:48
Hozzászólások: 15
köszi a tippet,
hétvégén megpróbálom 5-ös gyertyával és majd írok a fejleményekről.

_________________
Nitro MT2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 31 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség