Sziasztok srácok!
Télleg nem beleszólni akarok de ha télleg ennyire fiatalok vagytok(ha mégse akkor bocs) nem ajánlom hogy ilyen 1/8-as verdákkal kezdjetek mert ezek már versenyben elindulhatnak és ezt olyan frappánsan talákták ki hogy ha már van pénzed egy verseny méretarányos verdára akkor ara is hogy drágábban vedd meg hozzá az alkatrészeket.
Most ott van egy ilyen Hong Nor télleg nem leszólni akarom, ez meg sem fordult bennem mert télleg odavág a márka azért rendesen.
Most gondolj bele hogy mennyi lenne ehhez a márkás géphez az alkatrész mert leeht hogy nem fogyna rajta túl gyakran de ha meg odáig jutsz hogy fel kell újítani a komplett diffit majdnem seggreülsz az árától.
Az alkatrészellátottságát magyaroroszágon nem ismerem a hong nornak de ha nincs nagyon raktáron hozzá semmi akkor jobb ha felkészülsz a hetes várakozásokra.
Ha télleg most kezdenétek bele az autómodellezésbe és nitrossal akartok kezdeni szerintem inkább maradjatok az 1/10-nél azon belül a HPi és a Hot Bodies márkánál.
Ezekhez elég sok alaktrészt lehet kapni a M&H-ban és ráadásul raktáron van. Nektek ami fontos szempont lehet az autóválasztásnál az az hogy:
1.Olcsó, megbízható legyen a verda
2.Viszonylag könnyen lehessen szerelni
3. Legyenek hozzá alkatrészek itthon is és minnél olcsóbban.
Most csak egy példának felhozok egy buggy-t ha annál cserélni kell a diffiben a tányér illetve a kúpfogaskerekeket akkor nem úszod meg 6 rugóból kb. Akor még ráadásul ki kell helyesen hézagolni a diffiket stb stb.
Nézzetek utánna az új MT2-nek meg mondjuk a lightnig 10 sport-nak.
ezekről is elég pozitív visszajelzések jöttek itt a forumon, az áruk is elég kedvező. Ráadásul van hozzá szinte minden gyorsan foyó alkatrész raktáron és nevetséges összegekért.
Mondom nektek inkább a minnél nagyobb szórakozánon kell lennie a hangsúlynak.
Persze szerelni is meg kell tanulni de csak szépen, mértékkel fokozatosan.
Az elöbb emlitett autóknál ha már nem jön be se a roto se a berántó akkor még midig tudtok váltani egy startpadra.
Viszont a savage TVP alvázának köszönhetően maradhatsz a roto-nál amivel elég sokat szívnak mert hól elcsúszik a szabadonfutó hól nem.
(Személyes tapasztalat)
Ráadásul nehézkes a savage szerelése is.
Nah szerintem ennyi kezdésnek elég lesz
Meg ha azt nézzük akkor ha tönkremegy valami mondjuk az MT2-ben nem kell azonnal venni az új alkatrészt hanem ha kicsit gondolkoztok rajta meglehet bütykölni azért ezsem utolsó dolog szerintem
Sok szerencsét a kezdéshez!
Hello!
Ha ti asztmondjátok,hogy elektormossal kezdjek akkor a Minizilla RTR Chevrolet SSR jólenne?