Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.07 13:08:54

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1447 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 73  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.11 15:03:13 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.05.01 15:04:03
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Nagyon tökös a videó... :shock:
Savage-el én is próbáltam triálozgatni, (persze a lehetőségekhez mérten 8) ) de a motorhőmérséklet aggasztóan magas lett...
Ilyenkor az ember elrántja a kormányt és elmegy vadúlni :twisted:

_________________
RcOffRoadCenter
SeRoK's Savage


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.13 11:38:52 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kicsit dolgozik a motor észre sem veszed mikor vált fel a váltó csak ha iszonyatosan fülelsz akkor is talán harmadikra veszed észre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.13 12:25:23 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
KEM írta:
Kicsit dolgozik a motor észre sem veszed mikor vált fel a váltó csak ha iszonyatosan fülelsz akkor is talán harmadikra veszed észre.


Hi KEM!

Figyi, nem tudtok feldobni valahova egy videot? Amit ti csináltok a saját REVO-tokról. Kíváncsi lennék! Nem zenésre gondolok, csak pár gyorítás, meg ilyenek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.13 13:28:36 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Rendben készítünk egy kisfilmet. Ha jól emlékszem láttad Mistu E-Maxx gépét pontosan ugy ugrik hátsókerékre rővid megindítás és gázadás után de még nem karburáltunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.13 16:15:31 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Az enyém is képes rá..... :-D

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.15 08:01:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Szia Zsolt!
Remélem is hogy jó a géped :lol:
A váltást szinte lehetetlen észrevenni teljesen sima az átmenet nincs megtorpanás fordulatszám visszaesésé és ez az indulást követő 10 m belül megtörténik úgy hogy folyamatosan gyorsulsz és húz az autó. A féket nem szabad bedurvitani hozzá. A gyári leírás szerint a távot át kell állítani 1/2 gázútról 2/3 gázutra. Ma szeretnénk bekerburálni a bejáratás után de itt esik az eső ugyhogy valószínü holnap lesz forgatás.
Egyik modellező társunk most vett egy teljesen azonos REVO autót ( még a szine is azonos) megpróbáljuk elkészíteni ugy a filmet hogy mindkét autó benne legyen. Gondolom már Ő is végzett a bejáratással.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.18 20:10:13 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.03.23 10:11:14
Hozzászólások: 299
Ma nekem is két kerékre rakta magát a vas... :P :P

_________________
Üdv:

Pedro

Trinity 1/16 NEXT Nitro Truggy
Kyosho Inferno MP777 SP2 RB WS7
HPI BAJA 5B
+ egy világbajnok hajó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.18 21:46:15 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.03.23 10:11:14
Hozzászólások: 299
Ha minden jól megy akkor a jövő hét szerdán az én autómban is ez dolgozik.
Kép
További információ:http://acehardwarehobbies.com/2.2/catalog/product_info.php?cPath=108_146_407&products_id=9614

_________________
Üdv:

Pedro

Trinity 1/16 NEXT Nitro Truggy
Kyosho Inferno MP777 SP2 RB WS7
HPI BAJA 5B
+ egy világbajnok hajó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 12:17:03 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 14:53:23
Hozzászólások: 1483
Tartózkodási hely: Gyömrő
Es meg amerikaba se kell menni erte:
http://www.kemmodell.e-page.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 12:58:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.04.08 12:36:59
Hozzászólások: 474
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.novo-iram.hu/rb/ a teljes lista és akció itt található

_________________
Serpent 960
Serpent 950
GS Storm CL-1
Traxxas Bandit
Hot Bodies Cyclone
Serpent Excel MK2
+sebességi autók


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 13:10:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Igy van és természetesen a hozzá tartozó háttértámogatást is adjuk akár telefonon is Vasárnap. Szerencsére ezt már modellező társaink megtapasztalhatták hogy ha valamely problémájuk adódik bátran hivhatnak bennünket megpróbálunk segíteni.
Mindenesetre javaslom hogy az RB által kimondottan a motorhoz javasolt üzemanyaggal használd.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 14:43:20 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Ezt a motort a Savageba is beletehetem, vagy abba a 28-ast ajánlják?

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.19 17:01:19 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
A Savage reszere van 2 motorunk is a TM szeriabol egy 5 es egy 7 felomlos verzio. A TM 323 kimondottan a Revo es T-Max reszere lett fejlesztve. Ha javasolhatom inkabb az lenne hasznos a Savage autoba. A motorok mellett jelolve van a csillagok szama mely a motorok erejet tukrozi ebbol lehet kovetkeztetni mire kepes a motor. A csiilagjelolest www.rbproducts.com
talalod meg. Ha tovabbi infora van szukseged keress nyugodtan.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.22 20:11:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.03.23 10:11:14
Hozzászólások: 299
Godzi köszi a jótanácsokat a váltó ismét a régi... :P :P :P

_________________
Üdv:

Pedro

Trinity 1/16 NEXT Nitro Truggy
Kyosho Inferno MP777 SP2 RB WS7
HPI BAJA 5B
+ egy világbajnok hajó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.22 21:21:10 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
pedro írta:
Godzi köszi a jótanácsokat a váltó ismét a régi... :P :P :P


Sorry, ha nem voltam annyira egyértelmű a telefonban. Robi mondta, hogy még nem nagyon csináltál ilyet. Ennek tudatában persze kicsit részletesebben magyaráztam volna. De a lényeg, hogy sikerült és nem volt baj, csak be kellett állítani!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.27 21:56:57 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Hi KEM!

Két kérdésem lenne:

1. Meghalt a mikro szervomban (nem kellett volna kézzel tekergetni) egy fogaskerek. Van-e javító szett? A gond lehet, hogy nagyobb, ugyan is a szervó meg sem nyekken/mozdul... akkor sem, ha kiveszem a törött (felülről a 2.) fogaskereket.

2. Hallottam valakitől, hogy állítólag az easy starterben meghalhat egy IC, és akkor nem megy az izzitó rész. Lehet nálam is ez áll fent, mert nem, vagy csak ritkán hajlandó a beépített izzió működni. Állandóan külsőt kell alkalmazni. Tesztelés képpen kitekertem a gyertyát, rádugtam a kébelt, és hozzáérintettem a hengerfej bemarásához (nem eloxált rész) és nem égett a "Glow plug" led. Persze nem is izzított. Külső izzítóval viszont igen. Hogy lehet ezen segíteni?

Köszi!
Godzi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.28 02:21:01 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.05.20 22:51:58
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Pest
Sziasztok!

Nekem is lenne egy problémám :(
Megnézegettem a REVO-mat alulról és a difik kihajtásainál bal oldalon hátul és jobb oldalon elöl olajsáros a kardánkeresztek töve :(
Tapasztalt már valaki valami hasonlót, vagy néztétek-e már az adott helyeket? Mi lehet a baj? Nem hiszem hogy a szimering ennyi idő alatt kiment volna...
Az autó amúgy 8 tankot futott eddig annak is nagyrészét betonon meg a kaposújlaki tali füvén ütést vagy hasonlót még nem kaphatott.

Marczy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.28 07:58:09 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Marczy írta:
Sziasztok!

Nekem is lenne egy problémám :(
Megnézegettem a REVO-mat alulról és a difik kihajtásainál bal oldalon hátul és jobb oldalon elöl olajsáros a kardánkeresztek töve :(
Tapasztalt már valaki valami hasonlót, vagy néztétek-e már az adott helyeket? Mi lehet a baj? Nem hiszem hogy a szimering ennyi idő alatt kiment volna...
Az autó amúgy 8 tankot futott eddig annak is nagyrészét betonon meg a kaposújlaki tali füvén ütést vagy hasonlót még nem kaphatott.

Marczy


Pedig bizony az a baj. Folyik az olaj a difiből.Mielött tovább használod menképpen javítsd meg!

Godzi...nekem is kifeküdt a mikroszervóm, de szereztem bele egy másik típust és azóta tökéletesen működik....

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.28 14:52:22 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.05.20 22:51:58
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Pest
Igen erre én is gondoltam, hogy meg kéne javítani :) Már csak az a kérdés, hogy mit kell megjavítani mert ahogy elnézegettem a rajzokat (már amit sikerült megtalálnom róla) nincs szimering a hátsó difiben. Ha pedig a csapágyak illesztése mellett folyik az olaj akkor tényleg nagy gáz van :(

Nincs valami ötletetek, hogy mit kellene megnézni mielőtt szétkapom az egészet?

Köszi

Marczy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.28 17:09:07 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.04.16 03:11:37
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Kaposvár
Nekem is könnyezik a difimből a cucc, de én nagyon nem foglalkozom vele... szerintem egyszerüen az a dolog áll fenn, hogy a gyárban nagyon megtömték cuccal és a felesleget nyomja ki. Ha megfigyelitek a csapágyakból is könnyezik az olaj, szoktam is törőlgetni szorgalmasan!

_________________
Serpent Impulse SX12
Serpent 720: SX12 SS 5P-T MS
Serpent Impact M2 Rex ET-15
Cen GST 7.7
És egy kincs! BMT 891, PiccoMega .21 LS (veterán)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1447 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 73  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség