Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.07 13:36:42

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1447 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 73  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.30 22:09:34 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2004.01.22 22:49:52
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Budapest, XVI.ker.
Az autómata izzítás probléma nálam is előjött. Igazából még nem volt időm foglalkozni vele (sok a munkám), de már tervbe vettem, hogy ripityára szedem azt a starter egységet és úgy átalakítom, hogy az anyukája se ismer rá. ;) A LED-ek elhelyezése se túl szerencsés. Igénytelenül le kell hajolnia a modellezőnek, hogy lássa műxxxik-e az izzítás. Napsütésben még kézzel árnyékot is kell csinálni.
Na neee. Ide fogok betenni vmilyen többszörös fényű ledet, ami a starter alján látszik (Lábbal berúgva is látni lehet).

Na ezt most viccesre vettem, de nagy átalakításokra van szükség ennél a modellnél is. Pedig, szerintem igen magas színvonalú a Revó!

A másik, hogy észlelt-e vki sípolást, süvítést mikor húz egy gázt neki és gyorsul a Revó? Én most figyeltem fel erre, de nem tudom mi lehet...

_________________
KépTraxxas REVO www.solarklimacad.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.06.30 22:19:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2004.04.16 03:11:37
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Kaposvár
Peti! túl erős a géped 8)

az izzító tényleg nagyon gyenge pont. volt nálam olyan, ha kicsit megszivattam a gépet első indításnál akkor az istenért nem akarta berobbanni a saját izzítóval. külső izzítóval simán elindúlt.

_________________
Serpent Impulse SX12
Serpent 720: SX12 SS 5P-T MS
Serpent Impact M2 Rex ET-15
Cen GST 7.7
És egy kincs! BMT 891, PiccoMega .21 LS (veterán)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 00:16:24 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.03.23 10:11:14
Hozzászólások: 299
LM358-as DUAL DIFFERENTIAL INPUT OPERATIONAL AMPLIFIERS ic a ludas. 2-ből 2-nél ez volt a probléma. (elvileg nem szabadna de mégis meghal).

K...
mIjAgE[/quote]

Szerintem nálatok is ez a probléma az izzitásnál.
Próba csersznye...

_________________
Üdv:

Pedro

Trinity 1/16 NEXT Nitro Truggy
Kyosho Inferno MP777 SP2 RB WS7
HPI BAJA 5B
+ egy világbajnok hajó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 07:42:24 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
pedro írta:
LM358-as DUAL DIFFERENTIAL INPUT OPERATIONAL AMPLIFIERS ic a ludas.


Ha bemegyek egy elektro boltba, akkor kapok ott ilyet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 08:53:47 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Hetvegen megyunk a versenyre megnezzuk. A nalunk vasarolt termekek eseten azt tudom mondani hogy kicsereljuk es
visszakuldjuk az indito egyseget kompletten, ez az allasfoglalas nem javitunk de nagysegrendileg 200 Ft-os alkatreszrol van szo. Megfigyelesek alapjan akkor szokott gond lenni ha az inditas idotartama tul hosszu es tulmelegedes kovetkezik be.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 10:10:36 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Peti írta:

A másik, hogy észlelt-e vki sípolást, süvítést mikor húz egy gázt neki és gyorsul a Revó? Én most figyeltem fel erre, de nem tudom mi lehet...


nálam is előjön.... talán a turbó? :-D

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 10:21:30 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.03.23 10:11:14
Hozzászólások: 299
Godzilla írta:
pedro írta:
LM358-as DUAL DIFFERENTIAL INPUT OPERATIONAL AMPLIFIERS ic a ludas.


Ha bemegyek egy elektro boltba, akkor kapok ott ilyet?


Igen lehet kapni elektro boltban.
Kb 200 Ft.

_________________
Üdv:

Pedro

Trinity 1/16 NEXT Nitro Truggy
Kyosho Inferno MP777 SP2 RB WS7
HPI BAJA 5B
+ egy világbajnok hajó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 14:24:14 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
pedro írta:
Igen lehet kapni elektro boltban.
Kb 200 Ft.


Köszi, szuper! Két kilót megér egy próba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 16:01:28 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Hátrány a jó szervó?

Az a tapasztalatom, mióta a gyári 5,5 kilós alapszervó helyett betettem az erősebb fémfogas Airtronics szervót, hogy nem tudom jól beállítani a kormány alaphelyzetét.

Az új távval tesztelgettem a szervókat. A régi szervók esetében trimmelésnél 5 gombnyomás után mozdult meg fogaskerék, az új szervóknál pedig mindegy egyes gombnyomásra elmozdult picit. Így, ha csak egy szervó van bekötve a kettőből, már akkor is "cicereg", mert ha picit is eltér az alaptól, akkor megpróbálja kiegyenlíteni. A réginél nem volt probléma, hiszen 5-ször akkora eltérést érzékelt csak.

Ezt lehet még tetézni azzal, hogy ha bekötésre kerül a másik szervó is, mert ebben az esetben már egymás ellen is tudnak dolgozni.

Hogy lehetne ezen segíteni?

Aki már szedte szét a kormányművet, utána sikerült teljesen jó összerakni?

Zsolt, neked nem csinálja az erősebb szervőkkal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 19:35:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Az erősebb szervó nem feltétlenül jelent jobb szervót az erősebb szervók lassabbak is A digitális szervok jobbak ill vannak olyan szervók melyek kimondottan kormányszervónak készültek igy kiküszöbölik ezen problémát ha jol feszülésmentesen beállítod az összekötőket. Ha megemeled az autót ,megmozgatod a kormányt akkor is fennáll a jelenség?

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.01 23:05:19 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Godzilla írta:
Hátrány a jó szervó?

Aki már szedte szét a kormányművet, utána sikerült teljesen jó összerakni?

Zsolt, neked nem csinálja az erősebb szervőkkal?


Én is állítottam rajta vagy egy napig folyamatosan aztán végre sikerült belőnöm. Azóta nem csinálja, vagy csak nagyon nagyon ritkán ha úgy rakom le, hogy feszűl a kormány és utánna kapcsolom be az elektronikát.

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.02 18:45:56 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
KEM írta:
Az erősebb szervó nem feltétlenül jelent jobb szervót az erősebb szervók lassabbak is A digitális szervok jobbak ill vannak olyan szervók melyek kimondottan kormányszervónak készültek igy kiküszöbölik ezen problémát ha jol feszülésmentesen beállítod az összekötőket. Ha megemeled az autót ,megmozgatod a kormányt akkor is fennáll a jelenség?


Azt aláírom, hogy az erősebb nem feltétlen jobb, de szerintem ez igen: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XTT13&P=ML

Gyors (0,1 sec) és erős (14.4 kg.) is. Sokkal érzékenyebben reagál mindenre, mint a gyári szervó, ebből gondolom, hogy jobb.

Sajnos fennáll akkor is, ha terhelés nélkül kormányozok. Visszaáll alaphelyzetbe, de zizegnek a szervók. Nem mindig, de legtöbbször igen. Ha kicsit trimmelek rajta, akkor abbahagyja, de amikor újra kormányozok és megint visszaáll alaphelyzetbe, akkor megint elkezd zizegni. Mondjuk 10-ből egyszer nem csinálja


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.02 18:46:59 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
zsolt írta:
Godzilla írta:
Hátrány a jó szervó?

Aki már szedte szét a kormányművet, utána sikerült teljesen jó összerakni?

Zsolt, neked nem csinálja az erősebb szervőkkal?


Én is állítottam rajta vagy egy napig folyamatosan aztán végre sikerült belőnöm. Azóta nem csinálja, vagy csak nagyon nagyon ritkán ha úgy rakom le, hogy feszűl a kormány és utánna kapcsolom be az elektronikát.


Köszi Zsolt. Ma én is állítgattam egy pár órán keresztül, valamivel jobb is lett, de nem az igazi. Kissé tanácstalan vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.09 07:37:34 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hogy mire is képes a Revo....? Okuljatok
Remélem hamarosan itthon is kapható lesz minden az uragade.hez..


http://www.traxxas.com/support/pub/revo_rock_crawler.htm

Ez sem rossz

http://www.traxxas.com/support/pub/revo_performance_part_two.htm

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.09 17:26:16 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.05.20 22:51:58
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Pest
Beszámolnék a 7vége kb 20 perces Revozásáról hátha valakit érdekel:

Miután az első és hátsó difimből továbbra is dőlt az olaj a féltengelyek becsatlakozásánál úgy döntöttem orvosolom a problémát. Szétszedtem az elejét és láss csodát, az a szimering ami engedte az olajat cseppet sem hasonlított gyermekkori önmagára. Tojás alakja volt kör helyett és itt ott picit be volt szakadozva. Jobb híjján visszaraktam, de most mugen zsírt kapott a difi. Ami viszont érdekes volt hogy a régi olaj (zsír) ami benne volt erősen tele volt apró fémforgácsokkal :( A difiben található csapágyakról nem szólnék, mert kritikán aluli a minőségük! :(

A másik huncut dolog hogy kb 5 percnyi játék után, sík aszfaltúton, az autó elhagyta a fékből a ferrodort. Elment a fék hipp-hopp, aztán nézegettem hogy mizu és végül kiderült h azért nincs fék mert a hátfó fékpofáról leszakadt a betét. Aztán ez el is tűnt valahol azon a 100 m-en amig az autó visszaért hozzám...

Belefutott már valaki valami hasonlóba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.09 19:09:50 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Marczy írta:
Belefutott már valaki valami hasonlóba?


Én még nem hallottam róla sankinél, de ahogy beszéltük, holnap adok ilyet neked. Aztán ha sikerült szerezned, akkor visszapasszolod! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.10 21:11:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
Ilyen problémával még mi sem találkoztunk Revo esetében ilyennel a Savage és az MT2 -nél szembesültünk és ott is olyan modellező társnál aki néha vizzel lemosta az autot azon kivül pedig nem foglalkozott vele és ezt a csapágyak nem birták.
Melyik csapágy ment tönkre 5117 vagy 5118 vagy 5119?
5365 a fékpofa pár száma de ennek a leszakadását sem tapasztaltuk ill nem érkeztek róla beszámolok. Lényeges hogy amikor állítod be a fékpofákat hagyj megfelelő játékot a tárcsának és a pofáknak hogy tudjanak szabadon mozogni.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.11 05:53:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.01.26 16:04:13
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Savagét vízzel lemosta és nem bírta???Hát ezt nem értem .Latyakos hóban szakadó esőben aztóztam(nem keveset) és mindig vízzel mostam a Savagét és semmi baja nem volt sosem- ebből kifolyólag,és 1 másik kollégámnak sem...De lehet,hogy szerencsénk volt.

_________________
FG Baja buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.11 11:26:47 
Offline
Fotóriporter
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:29
Hozzászólások: 936
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Ugye ezt is megnéztétek??
http://www.traxxas.com/ftp/revo_mov/trx_video_revo14.htm

_________________
MUGEN MBX-6 ECO
BAJA SS
E REVO 1/16
Futaba 3PM
Kyosho Mini Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.07.11 12:15:17 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.02.13 15:09:21
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Kaposvár
A csapágyak szó szerint rozsdás sárral voltak tele és szétdölve.

_________________
RB Products
Traxxas
Jamara
A-Tech
Mantua


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1447 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 73  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség