Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.05 21:37:07

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 157 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.17 14:30:10 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 14:44:51
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
egy kérdés azokhoz akiknek ilyen járgányuk van és emlékeznek még a leg első inditásra: a dvd szerint az elsö inditáshoz a karburátor ideális beállitása az, hogy a magasfordulatit zárjuk el teljesen, és a zárt pontból nyissunk 3 fordulatot, az alacsonyforulati csavar fejének meg egy szintben kell lennie a foglalatával. tehát ezt javasolja a gyár. de mivan ha ők tavasszal forgatták ezt a dvd-t, én meg 10 fokban akarom beinditani életében elöször az autot. ezt felejtsem el?
(mer akkor behányok)
:D

_________________
-- HPI Rush EVO --
-- DuraTrax ST Pro --
-- HPI Micro RS4 --
-- nitrometán az agyamba --


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.17 15:03:42 
Offline
Diótörő
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 19:09:39
Hozzászólások: 5338
Tartózkodási hely: Abu Simbel
szinusz írta:
egy kérdés azokhoz akiknek ilyen járgányuk van és emlékeznek még a leg első inditásra: a dvd szerint az elsö inditáshoz a karburátor ideális beállitása az, hogy a magasfordulatit zárjuk el teljesen, és a zárt pontból nyissunk 3 fordulatot, az alacsonyforulati csavar fejének meg egy szintben kell lennie a foglalatával. tehát ezt javasolja a gyár. de mivan ha ők tavasszal forgatták ezt a dvd-t, én meg 10 fokban akarom beinditani életében elöször az autot. ezt felejtsem el?
(mer akkor behányok)
:D


Nem. Szerintem akkor is jó. Hidegben ugyanis lehet,hogy még inkább majd zárni is kell rajta, mivel az istennek nem akar még 60 fok fölé sem menni.

R

_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van gyilkos is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.17 15:03:43 
Offline
RCR Team Driver
Avatar

Csatlakozott: 2005.11.08 13:42:33
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Bp.
F_Gyuri írta:
String írta:
kiderül hogyaz alapbeállítás nemolyan jó mert sokat kap, és mindig lefullad....


Az alapbeállítás mindig dúsra van állítva, hogy a bejáratás kezdetén gazdagon kapjon kenést a motor. Később fokozatosan kell zárni, ahogy a cikkben le van írva........... Már legalább 15 db motort járattam be, de az alap beállítások, eddig mindig jók voltak!
F_Gyuri


Csak egy ellenpélda: tavaly vettem egy RS4-et, az olyan dúsra volt állítva gyárilag hogy be sem indult, egyébként ez nem jellemző, a többi motorom hibátlanul indult, és járt alapjáraton!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 12:49:05 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.04.03 14:44:51
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
miért van az hogy az alapjáratom akkora, hogyha jáccani akarok akkor szinte csak fékezgetnem kell az autót, anélkül hogy a gázt húznám a távirányiton?

_________________
-- HPI Rush EVO --
-- DuraTrax ST Pro --
-- HPI Micro RS4 --
-- nitrometán az agyamba --


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:07:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.10.24 15:51:01
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: 13ker
:? és ha csak simán megy a motor akko az autó nem indul meg enyhény? me ha igen akko elég sokat kéne visszaveni az alapjáraton az enyém mindig akkora volt az alapjárat hogy ép hogy nem ált le a moci van itt a forumon egy jó kis átfogó karbi leírás ott van kép meg minden arról hogy mimi és hogy kell álitani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:20:24 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Pont ez a probléma van az enyémmel is...elment benne 3 tank..utána megvolt a JÓ alapjárat...nem ment előre, semmi egyhelyben állt, nemfulladt le, utána az 5 tank után megint elkezdett menni magától

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:25:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.10.24 15:51:01
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: 13ker
sztem kirázodot a csavar elöfordul sztem próbáld meg csavar rögzitözni bár én még nem próbáltam ugyhogy ide egy veterán segítségét várnánk hogy szabad e ilyet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:28:40 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Amikor megnéztem a dvd-n a fék és alapjáraton a karbin 1mm hézagnak kell lennie...nekem nemígyvan, alapon 2mm fékezve 1mm nemtudom mi baj lehet, már a szervo gáz karját is próbáltam arrébrakni egy foggal, de már nincstöbb fog :roll: :roll: :roll:

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:33:55 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
lehet a rádion vissza kellene tekerni a gáztrimmet nem?? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:34:25 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Az már legjobban teljesen vissza van tekerve

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 13:34:51 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
String írta:
Az már legjobban teljesen vissza van tekerve


- legjobban :roll: :roll: :roll:

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 18:31:07 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.10.24 15:51:01
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: 13ker
String írta:
String írta:
Az már legjobban teljesen vissza van tekerve


- legjobban :roll: :roll: :roll:


akkor szed le a servokart és rakd egyel arébb pl.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 19:52:09 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
NA megoldottam...akinek ilyen problémája van ezt tegye:
-a szervo-n lévő csavart lecsavarozza
-vegye le a legfelső kart
-azt lelehet szedni arról a rúdról ami a karbihoz vezet
-azt a kis rudat tekerje kifelé(balra) 3 egész fordulatot(vagy kisérletezzem minen 360 fokos fordulatnál visszateszi a helyére, és akkor hogy áll)

FÉK ÉS ALAPJÁRATNÁL 1mm -nek KELL LENNIE!

AMIKOR EZT CSINÁLJÁTOK LEGYEN BEKAPCSOLVA AZ AUTÓ MEG A TÁV!!!

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 19:54:18 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
AZ lenne a kérdésem még hogy a rush evo-ba a fék alapból elég szerény...azt lehet állítani a kapcsoló alatt lévő tekerővel...nemis ez a lényeg, hanem

alapjáraton nembaj ha bevan egy kicsit húzva a fék? mert amikor fékezek csak így fog...másképp nem
amikor adok neki egy kis gázt akkor már ki is enged

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 20:38:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.05.16 14:21:12
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Budapest X.ker
String írta:
AZ lenne a kérdésem még hogy a rush evo-ba a fék alapból elég szerény...azt lehet állítani a kapcsoló alatt lévő tekerővel...nemis ez a lényeg, hanem

alapjáraton nembaj ha bevan egy kicsit húzva a fék? mert amikor fékezek csak így fog...másképp nem
amikor adok neki egy kis gázt akkor már ki is enged


Így Hát sokkal hamarabb elkophat a féktárcsa, ha folyamatosan hozzér kicsit a fékpofa, és nem is lesz valami tüzelőanyag-takarékos az üzemeltetés sem. Meg ahelyett, hogy gurulnál amikor az kell hamar meg fog állni. Engem zavarna.

_________________
SAVAGE28 Hemicuda (msn: spongyabob@vipmail.hu)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.19 21:51:33 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23 12:28:56
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Aha igazad van
akkor visszaveszek...de ha valaki tudna fém tárcsát a rushhoz (más gyártótól is jöhet) akkor szóljon már légyszives mert ilyen fékkel elég rossz "közlekedni"

_________________
Üdv.: Ákos
Abbahagyta a modellezést.
Hong nor x1 crt pro Truggy eladó:
viewtopic.php?t=11750


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Rush Evo vagy Nitro MT2
HozzászólásElküldve: 2007.08.27 08:02:45 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.20 18:01:45
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Helló!
Lenne egy kérdésem. Szerintetek egy Rush Evo vagy egy Nitro MT2-es lenne a jobb.
Nem vagyok e téren jártas csak eggyik nap felvillant ez az ötlet hogy már egy elektromos autóm beszerzek mellé egy benzinest.

Előre is köszi! :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Rush Evo vagy Nitro MT2
HozzászólásElküldve: 2007.08.27 09:38:53 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Rc Racing írta:
Nem vagyok e téren jártas csak eggyik nap felvillant ez az ötlet hogy már egy elektromos autóm beszerzek mellé egy benzinest.
Előre is köszi! :-D

Egyik sem benzinnel üzemel, hanem alkohol alapú üzemanyaggal.

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Rush Evo
HozzászólásElküldve: 2007.08.27 10:59:26 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.20 18:01:45
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Igen tudom :-D :-D :-D :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Rush Evo vagy Nitro MT2
HozzászólásElküldve: 2007.08.27 11:06:50 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Rc Racing írta:
Helló!
Lenne egy kérdésem. Szerintetek egy Rush Evo vagy egy Nitro MT2-es lenne a jobb.
Nem vagyok e téren jártas csak eggyik nap felvillant ez az ötlet hogy már egy elektromos autóm beszerzek mellé egy benzinest.

Előre is köszi! :-D


Ezt a kérdést neked kell eldöntened. De tudtommal a Rush csak a hátsó kerekei hajtottak, az MT-nek pedig mind a négy. Kérdés, hogy ezt (hátsőkerekes) szereted-e vagy sem? Szerintem nézd meg élőben mindkettőt, vagy ha erre nincs lehetőséged, akkor keress videókat a neten: www.google.com


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 157 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség