Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.02 22:22:46

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 52 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hyper7 -9
HozzászólásElküldve: 2009.05.30 20:42:06 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.04 17:00:36
Hozzászólások: 6
na tehát van a hyper 7-es típus meg a hyper 9 es és én úgy láttam hogy a hyper 9 es képeken hosszabb mint a hyper7-es de nekem hyper7-esem van és lehet hogy csak amiatt tűnik annak hogy a hyper9 es kicsit hosszabb
vagy ez szerintetek is így van ???? (tudom hogy mint kettő 1/8-as de nekem a hyper 9 es kicsit hosszabbak tűnik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.31 18:41:00 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Valszeg hosszabb. Emlékeim szerint 4mm-el. Jó szemed van. :) :-D

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.19 13:30:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Sziasztok,

Május 30-án megfutottuk az Off-Road Magyar Bajnokság 2. fordulóját. A versenynek
ezúttal a vadonat új Modellcentrum létesítmény adott otthont. A Modellcentrum
vadonatúj, egyedülálló pályakomplexum magyarországon, gyakorlatilag egyetlen, jól
szervezett ingatlan, amely egy lendületből egy gyönyörű on-road és off-road
pályának is otthont ad.

Csapatunk már péntek délután tiszteletét tette a pályán. Ennek oka az volt, hogy mozgó
főhadiszálásunkat – ami egy a vadonatúj csapatkamion.... helyett... egy 17 éves
lakókocsi ☺ - beparkoljuk a helyére, és megszemlézzük a pályát. ☺

Csapatunk ezúttal is a szokásos összeállításban szerepelt:
- Juhász „H8almindigodaérek” Gábor – Team driver, fluker
- Hackl „Metanolvagyokhjúston” Albert – Team mechanic, radio specialist, condom tester
- Tőzsér „Csakmostneálljonmegbármárténylegmindegy”Áron – Team driver, enginetuner ☺

A pálya a megelőző karbatartási munkálatoknak köszönhetően tükörsima,
konstrukciójából fakadóan – döngölt kavics zuzalék –viszont meglehetősen kavicsos
volt. A nyomvonal alapvetően, szűk, sűrű visszafordítókból, és egy hosszú
egyenesből áll, így a helyes venturi választás némi tökölést vett igénybe. ☺

A reggeli szabadedzésen egy pár utolsó finombeállítást eszközöltünk,
és rövid tesztelést követően a ProLine Holeshot gumi mellett döntöttem.
Motorom a már jól ismert Picco – Nosram 21 RR volt, ami a helyes venturi
megtalálását követően kiegyensúlyozott, 125 fokos hőmérsékleten repesztett
mind az egyenesben, mind a szűk technikás szakaszokon.

Az időmérők már jól mutatták, hogy az autó beállítása remekül sikerült, az időmérő
kör végére kevés lemaradással, a második helyen kvalifikáltam magam, az első
helyről induló Tóth Bence mögé. Az időmérők alatt egy-egy zápor is
tiszteletét tette, így a fokozatosan fellazuló és használódó pályának köszönhetően
szép lassan átváltottunk a ProLine Revolver gumijára.

A vasárnap a reggeli szabadedzésen még egy hangyányi állítást eszközöltünk
az autón, így sikerült belőni az autó viselkedését kis tapadással/kopott gumival is.
Mint kiderült, ez a finomhangolás megérte. Mire a mi elődöntőnk következett,
elkezdett esni az eső, alaposan csökkent a tapadás, jól jött, hogy az autó semleges
maradt csúszós talajon is.

A futam előtt még egy rövid egyeztetés a szervezőkkel, akik rövid mérlegelés
után még használhatónak ítélték a pályát, így elengedték a mi futamunkat is.

Gyors gumicsere a nagyobb bütykökkel szerelt CrimeFighterre, a Revolver apró
mimintája már nem tudta volna üríteni magából a sáros, ragadós földet.

A beázások elkerülésének elkerülésére, a futam előtt becsomagoltuk az autót tetőtől talpig üvegszálas ragasztószalaggal.
Még MacGyver is megkönnyezte volna, annyi szallag volt az autón, csak a mozgásából
tudtam, hogy az ott az én H9-esem... :)

Az én döntőmben Tőzsér, Orsovai, Szebellédi rajtsorrendben indultunk. A rajtot
tisztán vettem, sikerült az első kör végére egy viszonylag megnyugtató előnyre
szert tennem. Az autó remekül szuperált, pár körön belül sikerült 29,462-vel sikerült megfutnom a futam
leggyorsabb körét is. A tankolások simán, fennakadások nélkül zajlottak.

Az áztató eső szép lassan egyre mélyebb tócsákat
hozott létre azokon a helyeken, ahol az autók lyukakat ütöttek a pályába.
Kb. a 15. percig különösebb izgalmak nélkül autóztam, amikor is a motorom alacsony
fordulaton elkezdett furcsa szívóhangot hallatni, és elkezdte nehezen felvenni a
fordulatot. (Kuplunghibának gondoltam, az is volt, de erről később. ☺ )

Ezzel párhuzamosan a hátsó hajtásom is elkezdett szorulni, fokozatosan lassulni
kezdtem. Az egy kör előnyöm a 20. percre szép lassan elapadt, a mezőny eleje újra
egy körön volt már. Már épp ki akartam állni – hogy a szoruló hajtás
miatt ne főjjön meg a motor – amikor lentről felszóltak, hogy a motor jól van, 120 fok
körül megy, még egy beütést küzdjek végig, mert mindjárt vége.

Ez a 120 fok a beütésre fokozatosan felkúszott 150-re, de végül tartós károsodás
nélkül beértem az első helyen. Kiderült, hogy egyszerűen telement sárral
a diffiházam, (a csapágyakon keresztül... ☺ ) és az megfogta a hajtást. Ettől a kuplung
megmelegedett, és a félig olvadó, eltorzult alu kuplungpofa ráfogott a harangra. ☺
Ettől jött a hülye hang, kis fordulatú gyorsításkor. A motornak az égvilágon semmi baja nem lett,
sőt, azóta Juhász spori dobott vele a legutóbbi RCOR Kupán egy problémamentes ezüstöt. ☺

Tekintve, hogy az elődöntő közepétől már áram sem volt, a pályán is állt a víz (néhol
az autó is eltűnt a pocsolyákban), a szervezők a verseny leintése mellett döntöttek,
vagyis az eddig lefutott eredmények alapján hirdettek eredményt. Így az elődöntők
összefésülése után buggyban Tőzsér, Csekő, Schweizer végeredmény született.
Kép

Juhász sajnos elektronika beázás miatt volt kénytelen kiállni, kisFranciinak pedig
a döntő elejétől motorproblémái adódtak.

Köszönet a Modellcentrum építőinek, tulajdonosainak, hogy ilyen remek létesítményt
építettek, és kösz a szervezőknek, hogy – végül ilyen mostoha körülmények között is
– megszervezték/lebonyolították a versenyt.

No meg kösz a Mechások metanoljának (Sys-aknak), hogy ilyen profin végigcsináltuk
a hétvégét! ☺

Cső!

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.06 19:15:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.05 19:40:30
Hozzászólások: 20
Sziasztok ! Megvettem hobao hyper 9 -t az autó nagyon meggyőző, nagyon tetszik , csak jókat olvastam róla ha valakinek vannak tapasztalatai vele kapcsolatban megköszönném ha megírná előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23 13:00:22 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.05.11 17:25:49
Hozzászólások: 4
sziasztok!

Magyarországon ki árul a hyper 9-hez alkatrészt? Nem találtam senkit.

Off: ennyire elhalt ez az egész? Debreceni vagyok, nem volt időm az elmúlt két évben az rc offroad-al foglalkozni. Szomorúan tapasztalom hogy a 2-3 évvel ezelőtti életnek semmi nyoma. Itt is, 2-3 hónappal ezelőtti utolsó hozzászólások, másfél éve frissített honlapok ahol előtte virágzott minden. Mi lett? Váccság volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23 17:05:14 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.05.17 20:12:37
Hozzászólások: 106
Szia!

A Modell Hungária forgalmaz HOBAO-t, kérdezd meg náluk!!!

Üdv:zosy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02 13:14:23 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.09.25 11:09:24
Hozzászólások: 3
hmjt írta:
sziasztok!

Magyarországon ki árul a hyper 9-hez alkatrészt? Nem találtam senkit.

Off: ennyire elhalt ez az egész? Debreceni vagyok, nem volt időm az elmúlt két évben az rc offroad-al foglalkozni. Szomorúan tapasztalom hogy a 2-3 évvel ezelőtti életnek semmi nyoma. Itt is, 2-3 hónappal ezelőtti utolsó hozzászólások, másfél éve frissített honlapok ahol előtte virágzott minden. Mi lett? Váccság volt?


Hello.nekem volt Hyper 9 esem és van még pár dolog amit nem adtam el belöle.csak most nem tudom mik vannak mert nem vagyok otthon és fogalmam sincs mi van még a háti zsákban amiben a Hyper cuccok vannak.
de ha érdekel a dolog akkor ezen a számon elérsz és felvehetjük a kapcsolatot 06302171580
üdv Micsko Tibor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.07 16:38:27 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.12.18 12:07:31
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok,

Lesz esetleg a 9-esnak újabb változata ez a 2008-as után?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.07 16:39:34 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.12.18 12:07:31
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Azt tudjátok hogy a Version A és B között mi a különbség?
Melyiket lehet kapni? Én csak B-t látok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.08 01:36:46 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Tudomásom szerint a hyper star a legújabb változat, tavaly jött ki.

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.08 13:32:52 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.12.18 12:07:31
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
dtr írta:
Tudomásom szerint a hyper star a legújabb változat, tavaly jött ki.


Azt néztem, abban megint Pivot-os az első futómű, ez nem csak a Hyper egy egyszerűbb változata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.09 00:16:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Nem tudom, itt nézz körül először, én nem ismerem a részleteket.

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 52 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség