Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 03:47:45

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 275 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21 18:49:16 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.08 21:45:34
Hozzászólások: 298
http://www.rcoffroad.hu/cikkek/motor-beallitas.php
Itt minden le van irva!Látod a csavarokat is.
Járó motorral kell karburálni,finom lépésekben!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.21 19:15:35 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Köszi szépen!

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 09:46:00 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.04 19:59:44
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Budapest
Szia,

és itt a gyári Carburetor Settings oldal:

http://www.traxxas.com/support/kb_search.php?action=artikel&cat=88&id=450


üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 09:50:58 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Köszi szépen neked is Geross!

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.22 20:08:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.02.15 15:48:08
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Pécs
http://rcdocuments.com/index.php?page=1

EBENCZ
Ha már szétszedni is akarod.
Nagyon sok márka robbantott ábrái.

_________________
Traxxas Revo 3.3
Traxxas Revo 1/16 VXL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.23 10:31:14 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Robee írta:
http://rcdocuments.com/index.php?page=1

EBENCZ
Ha már szétszedni is akarod.
Nagyon sok márka robbantott ábrái.


Köszi szépen, neked is!

Már szét szedtem, de azért valamikor lehet, hogy jól fog jönni ez a kis rajz!

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 15:43:47 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Sziasztok!

Az lehetséges, hogy a vevő dobozba be van építve valami alap "fail safe"?
...mert, ha a távban már gyenge az elem, vagy a vevőben, de inkább a távban, akkor a motor leáll!
Kikapcsolom a távot, várok egy kicsit, majd újra bekapcsolom, és beindítom a gépet. Megy-megy, de amikor a távban lévő aksi, megint gyengűl, a gép leáll!

Lehetséges, hogy a vevőben van valami "fail safe" szerű és ha rossz, vagy gyenge a vétel, akkor valahogy leállítja a motort?...mert pontosan ez van!!

Mielöbbi válaszotokat előre is köszönöm(!),

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 15:54:42 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17 09:54:13
Hozzászólások: 54
ebencz írta:
Sziasztok!

Az lehetséges, hogy a vevő dobozba be van építve valami alap "fail safe"?
...mert, ha a távban már gyenge az elem, vagy a vevőben, de inkább a távban, akkor a motor leáll!
Kikapcsolom a távot, várok egy kicsit, majd újra bekapcsolom, és beindítom a gépet. Megy-megy, de amikor a távban lévő aksi, megint gyengűl, a gép leáll!

Lehetséges, hogy a vevőben van valami "fail safe" szerű és ha rossz, vagy gyenge a vétel, akkor valahogy leállítja a motort?...mert pontosan ez van!!

Mielöbbi válaszotokat előre is köszönöm(!),

ebencz

Szia
A te "T-maxxod" ugyan ugy néz ki mint az én s-maxxom volt :shock:,csak nekem szürke hengerfejes volt....nekem semmi fail safe nem volt bent!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 15:57:03 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
budget írta:
ebencz írta:
Sziasztok!

Az lehetséges, hogy a vevő dobozba be van építve valami alap "fail safe"?
...mert, ha a távban már gyenge az elem, vagy a vevőben, de inkább a távban, akkor a motor leáll!
Kikapcsolom a távot, várok egy kicsit, majd újra bekapcsolom, és beindítom a gépet. Megy-megy, de amikor a távban lévő aksi, megint gyengűl, a gép leáll!

Lehetséges, hogy a vevőben van valami "fail safe" szerű és ha rossz, vagy gyenge a vétel, akkor valahogy leállítja a motort?...mert pontosan ez van!!

Mielöbbi válaszotokat előre is köszönöm(!),

ebencz

Szia
A te "T-maxxod" ugyan ugy néz ki mint az én s-maxxom volt :shock:,csak nekem szürke hengerfejes volt....nekem semmi fail safe nem volt bent!


De akkor mitől áll le, ha gyenge a vevő, vagy a táv aksi?

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 16:02:41 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17 09:54:13
Hozzászólások: 54
Ez érdekes, hogy akkor le áll.
De ilyen leállító biztos nincs bent!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kis segítség
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 16:18:48 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
budget írta:
Ez érdekes, hogy akkor le áll.
De ilyen leállító biztos nincs bent!!


Multkór és most is pontosan ez történt:

- Kimegyek a múrvás parkolóba
- Kipakolom a cuccokat
- Kiveszem a gyertyát, megtisztítom, majd megjáratom a motort az ez-starttal és vissza teszem a gyertyát
- Bekapcsolom a vevőt és a távot
- Nitrót szívók fel a flaskával, majd belenyomom az tankba
- Az ez-starttal és a kipufogo befogásával, megszivatom a motort
- Az izzítóval és az ezstarttal beindítom a gépet
- Minden jól megy, még állítani sem kell semmin, és aztán eljön az a pillanat ami múltkór és most is!
- Lemerűl a táv, vagy a vevő aksi, és a gép leáll!
- Kicsit várok, majd újra játszani kezdek és amikor a távon a piros lámpa megint villog, a gép megint leáll!

(lehet, hogy valami lépést kihagytam, de ami a lényag ami miatt írok, az érthető)

Na? Ötlet? ;)

Ui.: Nem baj, hogy akkor leáll, csak nem értem, mert külön nincs rajta fail safe... :-D

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 18:01:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
"(lehet, hogy valami lépést kihagytam, de ami a lényag ami miatt írok, az érthető) "

Szerintem az akkutöltés marad ki mindíg.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 18:22:22 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
sala írta:
"(lehet, hogy valami lépést kihagytam, de ami a lényag ami miatt írok, az érthető) "

Szerintem az akkutöltés marad ki mindíg.


Igen erre már rájöttem :-D , csak az volt a kérdés, hogy ezek szerint van valami fail.safe szerű a evőben, vagy mi?

Ez más T-Maxx-osnál is előfordúlt?

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 19:14:35 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Szia Ebencz!

Szerintem nincs benne fail safe. A fail safe amúgy sem állítja le a motort, csak féket húz, vagy legalábbis a gázkart visszahúzza, ha merül az elem. Itt valami más lehet a bibi. Az viszont mindenképp fontos, hogy minden autózás előtt töltsd fel az akksikat rendesen. Én már futottam elszabadult autó után kb. 1 kilométert a szántóföldön. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 19:37:39 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Sok mindent írtál, csak azt nem hogy milyen a vevő és a táv. :idea:

A fail safe-nek semmi köze közvetlenül a motorhoz. Az a szervókat állítja egy bizonyos helyzetbe. Más fail safe rendszerről nem hallottam, pláne olyanról ami egy robbanómotort állít le valahogy.
Ezek a motorok jó beállítás mellett, amíg kapnak üzemanyagot és izzik a gyertya, addig elvileg nem állnak le. Tehát vagy az üzemanyag áramlást, vagy a gyertya izzását kéne megszűntetni. A harmadik verzió a főtengely (lendkerék) lefogása és így a motor lefullasztása. Ezen felsorolt megoldások közül az autó egyikkel sem rendelkezik, tehát máshol kell keresned a megoldást.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 19:51:11 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
sala írta:
Sok mindent írtál, csak azt nem hogy milyen a vevő és a táv. :idea:

A fail safe-nek semmi köze közvetlenül a motorhoz. Az a szervókat állítja egy bizonyos helyzetbe. Más fail safe rendszerről nem hallottam, pláne olyanról ami egy robbanómotort állít le valahogy.
Ezek a motorok jó beállítás mellett, amíg kapnak üzemanyagot és izzik a gyertya, addig elvileg nem állnak le. Tehát vagy az üzemanyag áramlást, vagy a gyertya izzását kéne megszűntetni. A harmadik verzió a főtengely (lendkerék) lefogása és így a motor lefullasztása. Ezen felsorolt megoldások közül az autó egyikkel sem rendelkezik, tehát máshol kell keresned a megoldást.


Akkor mi lehet a gond?
Akkor ez a távos dolog, mind a kétszer csak véletlen egybe esés volt, de akkor mégegyszer mi?

Lehetséges, hogy ha meleg a motor, akkor leáll valamiért?
Vagy nem megfelelő a fordulatszám?
Vagy megint az alapjárattal van baj?

Mi lehet a baj szerintetek?

Ui.: valószínüleg holnap benyomom a gyári beállításokat a motorra, hogy úgy jó-e... :?

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.27 23:55:23 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.07.26 08:03:55
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: szombathely
Hali
Szerintem az van ,hogy ha lemerül az akku a gázszervó visszaáll alaphelyzetbe és ez az alaphelyzet nálad úgy van beállítva,hogy szerintem teljesen elzárja a karbiban a levegő útját alaphelyzetben és mivel nem kap levegőt a motor ezért leáll.Szerintem ez lehet a bibi.Állíts a trimmen meg töltsd fel az akksit , mert baleset is lehet belőle,de sztem van ezen is gázvisszahúzó rugó.
Üdv

_________________
Traxxas Jato FULL Tuning
Df 36 tuning heli:D
Jumper 25 trainer


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.28 08:19:30 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2007.08.21 14:01:36
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest 17.ker
Nézd meg, hogy ha csak a vevö van bekapcsolva, akkor hogy áll a gáz szervó. Ha elzárja a karbit, akkor vedd le a szervókart és rakd vissza úgy, hogy alaphelyzetben is nyitva legyen a karbi az alapjáratnak megfelelően. Ezután lehet trimmelned kell majd egy kicsit, de lehet, hogy megoldja a problémát.

_________________
Tamiya TNX os .18 tz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.28 17:08:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Srácok ha nem értetek hozzá akkor legalább hülye tanácsokat ne adjatok.

Dani9007
"Hali
Szerintem az van ,hogy ha lemerül az akku (melyik?) a gázszervó visszaáll alaphelyzetbe (most akkor ez egy fail safe nélküli fail safe?) és ez az alaphelyzet nálad úgy van beállítva (melyik vagy milyen alaphelyzet?),hogy szerintem teljesen elzárja a karbiban a levegő útját alaphelyzetben (ismét egy alaphelyzet, ez melyik?) és mivel nem kap levegőt a motor ezért leáll.Szerintem ez lehet a bibi.Állíts a trimmen meg töltsd fel az akksit , mert baleset is lehet belőle,de sztem van ezen is gázvisszahúzó rugó."

Gyurree
"Nézd meg, hogy ha csak a vevö van bekapcsolva, akkor hogy áll a gáz szervó. (pontosan úgy ahogy akar) Ha elzárja a karbit, akkor vedd le a szervókart és rakd vissza úgy, hogy alaphelyzetben is nyitva legyen a karbi az alapjáratnak megfelelően. Ezután lehet trimmelned kell majd egy kicsit, de lehet, hogy megoldja a problémát." (az első fékezésig)

Mi az hogy a gázszervó visszaáll alaphelyzetbe és elzárja a karbit? Ha ez lenne a helyzet, akkor első fékezésnél biztosan leállt volna a motor. Ilyenkor ugye még inkább zárná a karburátort a szervó. Gondolom nem most először volt beindítva a kocsi és fékezett is vele már párat. A belsőégésű motor alapjáratát az alapjárati csavarjával lehet beállítani. Az alapjárati csavar pont erre szolgál. A beállításnak megfelelő helyen befelé megakasztja a csúszkát így nem engedi a kelleténél jobban elzárni a karbit. Tehát ha a motor leáll alacsony alapjárat miatt, akkor az alapjárati csavart befelé tekerve az kifelé tolja a csúszkát így emeli az alapjáratot. A gáztrimmel csak a gázszervó alapjelét állítod el, ami a szervókarra szerelt gáz/fék rudazat helyzetét módosítja.

Ha csak a vevő (analóg vevő failsafe nélkül) van bekapcsolva, akkor nem kap jelet így gyakorlatilag úgy áll ahogy akar. Tehát tök értelmetlen a dolog.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.28 17:41:37 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Sziaztok!

Nem oly rég van meg a gép, használtan vettem, és valószínüleg elálítva használták!
Ahogy írtátok ez előző hozzá szolásokban, ha behúzom a féket, onnantól van a probléma! De ezt most már hála neketek megtudom oldani!

DE!

Az előzőre azt gondoltam, hogy akkor egyenlőre nem fékezek és majd megkérdezem tőletek, hogy mit tegyek a fékkel, de már megírtátok!
...na szóval fékezés nélkűl is leállt, gyári és egyéni motort beállítással is!
Ideges lettem és ma úgy kellett haza jönnöm, hogy kb. 15-20 m-t ment a kocsi összesen :cry: !

De ez sem baj, hisz csak gyűlik a tapasztalatom a nitrósak terén, HISZ itthon újra a garázs elött újra próbálva mindentAzt vettem észre, hogy a kipufogó végét befogva, megpörgetve a motort sem akar mozdulni az üzemanyag csőben egy levegő buborék! Ho-hó, na itt a bi-bi örültem és leszeereltem a tankot, és minden csövet, üzemanyag szűrőt megnéztem és végűl...
...Az üzemanyag tank volt eldugulva!
Amit múltkór megírtam nekettek, hogy nem csak kívűlről, hanem belűlről is megragasztottam a tankot, na ez volt a baj!
A belső ragasztást a nitró szét marta és kicsi ragasztó darabok úszkáltak az üzibe! AMikor már nem volt tele a tank, akkor lejjebb mentek a darabkák és néha-néha az üzemanyag kivezető nyíláshoz jutottak és így néha-néha eltömítették! (így nem kapott a motor üzit!)
Kimostam, kitisztítttam és holnap írok, hogy jo-e, vagy se!

Azért köszönök mindent ;) ,

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 275 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség