Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 11:34:15

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 277 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.04 10:27:15 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
szép lehetett! Az én gyári mocimmal tegnap elmentem 3 tankot 4. tank indításánál már éphogy beindult de mihent levettem az izzítótt 1-2 mp. múlva elkezdett hörögni és leállt és ezt minden indításnál eljátszotta.Az alapjáraton is próbáltunk álllítani de ugy sem járt a motor.Ha valaki tudja hogy mi lehet vele az kérem pü.ben válaszoljon

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv:D-Matthew98

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.04 12:24:18 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
d-matthew98 írta:
szép lehetett! Az én gyári mocimmal tegnap elmentem 3 tankot 4. tank indításánál már éphogy beindult de mihent levettem az izzítótt 1-2 mp. múlva elkezdett hörögni és leállt és ezt minden indításnál eljátszotta.Az alapjáraton is próbáltunk álllítani de ugy sem járt a motor.Ha valaki tudja hogy mi lehet vele az kérem pü.ben válaszoljon

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv:D-Matthew98


Gyertya például.
Az egy nagyon stabil motor, sok variáció nincs.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.04 13:19:31 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Köszi megoldódott! Egy kis karburálás és egy r3-as gyertya jót tett neki mivel a négyeshez még túl hideg volt kint.De nagyon ment szerintünk ment olyan 65-70 km/h-val

Üdv:D-Matthew98

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.08 11:11:21 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
d-matthew98 írta:
Köszi megoldódott! Egy kis karburálás és egy r3-as gyertya jót tett neki mivel a négyeshez még túl hideg volt kint.De nagyon ment szerintünk ment olyan 65-70 km/h-val

Üdv:D-Matthew98


Mindezt hány fogas kupplungharangal?

A főoldalon találsz egy sebességkalkulátort, ott az X-Ray XB8-at választva, beállítva a Nanda gyári 46/13-as spur-pinion fogszámát azért elég necces a 70 km/h. A kalkulátor szerint 38500-as fordulat kell a 70 km / h-hoz a gyári 115mm-es kerékátmérővel, ami szerintem a gyári motorral és teflon kuplungal megoldhatatlan. Nem is forog annyit, és a kupplungnál is veszít azért valamicskét.

Onroad kerekekkel, nagyobb harangal rommáforgatva talán megy a 70.
Kép

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.09 18:53:48 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Hali!

Jót autóztam ? :-D :-D

[url]://kepek.rcoffroad.hu/public/2010050921012.jpg[/url]

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.09 20:18:46 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
d-matthew98 írta:

Mivel sikerült így meghajlítani? Nagy volt az ugrató?
Így kell megtörni egy kocsit, jól nézd meg!
http://kepek.rcoffroad.hu/public/lenhardt07crash2.JPG
Ha hiszed ha nem, ez a kocsi fel lett később újítva sufnituningos alu lengőkartartóból, és 50e-ért meg is vették. :) 8) Azért felújítani tudni kell...

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 12:23:22 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Nem is volt ugrató! :) :) a gáz fék szervóm feladta a szolgálatot és csak a gázt tudta húzni fék nemvolt és egy bódé a kocsi elé.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.24 16:32:03 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Sziasztok!

Ma mentem a gyári motorommal és 6-os gyertyával team saxo 16%-os üzivel és nagyon melegedett az azt jelenti hogy 5-6 perc alatt 140°C fokos volt a motorm és sehogysem lehetett rajta lejjebb faragni. Légyszives segítsetek ez ügyben hogy mi lehet a gond vele.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv:D-Matthew98

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.24 16:42:38 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
d-matthew98 írta:
nagyon melegedett az azt jelenti hogy 5-6 perc alatt 140°C fokos volt a motorm és sehogysem lehetett rajta lejjebb faragni. Légyszives segítsetek ez ügyben hogy mi lehet a gond vele.

Szia!

Nincs vele semmi gond, nem is kell "lejjebb faragni".
Miért gondoltad, hogy ez túl meleg a motornak?
Voltak túlmelegedésre utaló jelek? Megszorulás, leálldogálás, gyertya kiégés stb. ?
Amúgy 120 fokon is tönkre lehet tenni egy motort... nem CSAK a mért hőmérséklet a fontos!

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.12 16:36:08 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
No a PÜ-ben kétkedőknek írom hogy bírja a gép a .25-ös motort szépen. A hátsó difi kihajtásai kopnak, de szerintem nem gyorsabban mint a gyári motorral. 14-es harangal (a gyári 13-as helyett) nagyon fickós az autó így.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22 18:37:37 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Mi újság srácok senki nem használja már a Nanda autóját? :o

Én adok neki rendesen, ha jó az idő hétvégenként megkapja a maga kis két literjét.

Sajnos a motor a végét járja, 5 év alatt nem jártam így, de idén sikerült átesni a tűzkeresztségen, port szívott a motorom. Nem örülök neki de jobb mintha a házam dőlt volna össze.., és Csabáék hozattak felújítószettet úgyhogy nincs nagy gond. Csak akkor teszem bele ha végleg feladja, de 30%-os üzivel még megy.

Kép

A másik dolog ami miatt írok, hogy valószínű vevőakku csatlakozási hiba miatt kétszer elszabadult az autóm. Itthon kipróbáltam, ha full gáznál lehúztam az akksit, a szervó úgy maradt. Mivel nem akarom zsákban hazahozni, a Savage egyetlen okos részét bevetettem, a mechanikus failsafe-ek királyát a gáz visszahúzó rugót ;)

Egy forró piszkával egy luk az oldalsó műanyag védőlemezen és máris van hová akasztani.
Kép

Kipróbáltam asztalon, teljes gáznál lehúztam a vevőakksit, úgy visszaállt mint a sicc :lol: Mindenkinek melegen ajánlom.

Sikerült a difi olajakat is számomra ideálissá varázsolni, előre 5000, középre 7000, hátra 3000-es olaj került. Próbálkoztam több megoldással, hátra érzésem szerint a 3000 legalább kell, az 1000 kevés volt, dobálta a seggét még betonon is.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.23 15:38:49 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Hali! Én még használom csak nem volt jó idő hozzá most nálunk egy kicsit kisütött a nap.De amugy le van a mocim kezelve after runnal


Üdv:D-Matthew98

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 16:38:47 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.18 18:56:07
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III. Ker.
reechee írta:

Egy forró piszkával egy luk az oldalsó műanyag védőlemezen és máris van hová akasztani.
Kép

Kipróbáltam asztalon, teljes gáznál lehúztam a vevőakksit, úgy visszaállt mint a sicc :lol: Mindenkinek melegen ajánlom.


Rlég nagy terhelést kaphat a szervód nem?

_________________
HPI Wheely King Crawler


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 16:42:30 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Tesztüzem lesz szombaton, utána nyilatkozom.

Egyenlőre nyújtja mint a kisangyal. Amúgy ez szerintem nem túl nagy terhelés egy papíron 10 kilós szervónak. Ha annyit nem is tud, szerintem nem nagy dolog egy rugót nyújtogatni.

Mindenképp megéri mert az elmúlt 1-2 alkalom tanúlsága szerint az elektromos failsafe természetesen semmit nem ér akksi csatlakozó vagy vevőakksi kapcsoló meghibásodás esetén. Behúzva maradt a gáz, nem is kicsit. Megijedtem rendesen.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 17:02:39 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.19 19:26:28
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Vas, Kemenessömjén
Sziasztok!

Nekem is hasonló rugó volt a Himotom gázszervóján. Az enyém nyugalmi állapotban volt kb 50mm. Egy Futaba S3003-as szervóra volt bekötve. Semmi különöset nem vettem észre a működésében, pedig az csak 3 kilós. Annyi talán, hogy kicsit lassabb lesz, de mivel én csak hobbi célokra vettem az autót nem volt zavaró. Lehet verseny körülmények közt számított volna, mennyi idő alatt ad teljes nyitást a gázszervó. Viszont vétel elvesztése esetén jól tette a dolgát, még egy enyhe féket is tudott húzni az autónak. Ismerősömnek egy enyhe ugrató után "katapultált" a vevőaksija, olyankor csak ez segít, a fail safe elektronika nem. Az talán annyiból jobb, hogy teljes féket húz és hamarabb áll meg az autó. (ha tisztán jelvesztésről van szó)

_________________
Üdv: Ákos
+36306072237
Dragon-Photo
Fotóblog


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 18:29:08 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Versenyen viszont gáz-fék szervónak is általában brutál gyors és erős cuccot használnak, csak hogy ne azon múljon...

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 18:48:12 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.11 19:50:03
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest III.ker
Szeva Reechee, kifejtenéd bővebben hogy milyen rugót használsz, honnan, mennyiért? Köszönöm.

_________________
infernoSOFT-GREEN 2,4GHz
infernoGT-BLUE FM 40.715Mhz
Short Course EP 1:10 2WD Kit
AXIAL AX10


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.24 18:53:24 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Stenzi írta:
Szeva Reechee, kifejtenéd bővebben hogy milyen rugót használsz, honnan, mennyiért? Köszönöm.


Ez egy ilyen "egyikdobozombantaláltam" márkájú és típusú rugó.
Én azt gyanítom hogy rezó rugó valójában.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.26 15:34:55 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
A rugó hibátlanul működik, jelentem. A szervó is bírta, röhögött az egészen, viszont ha full gáznál lerántod az akkupackot visszahúzza a gázkart nemhogy középre, enyhe fékhatás is van. Azért nem mindegy :o

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.17 07:38:07 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
reechee írta:
A rugó hibátlanul működik, jelentem. A szervó is bírta, röhögött az egészen, viszont ha full gáznál lerántod az akkupackot visszahúzza a gázkart nemhogy középre, enyhe fékhatás is van. Azért nem mindegy :o


Sziasztok!

Én változatlanul használom az autót, így fogyogat is ami szokott.
Legutóbbi játék során két kormányszervó, az egyik ráadásul füsthalállal :lol:

Eheti fejlesztés, a gyári sima L alakú légszűrő pipa helyett beleraktam a GS márka CLX autójának spec légszűrőpipáját:
Kép

Picit át kellett rendezni az üzemanyagszűrő és rezógáz hűtő vackokat de remélem megéri, és így hogy a légszűrő az autó hossztengelyével egyirányban áll egyenletesebben fog koszolódni. A gyári elrendezésben az egyik oldal mindíg már tiszta panír volt, a másikfele pedig egész tiszta.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 277 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség