Sziasztok!
Én még mindíg használom az autóm, igaz ez 3,5 szezon után már a második, de az elsőt is elhasználtam alkatrészként amennyire tudtam, nomeg ami tört azt folyamatosan cseréltem.
3 motor sorrendben:
Nanda gyári .21 - 30 liter előtt nyugdíjaztam kicsivel, csapágyas volt már és igazán jól csak 30%-os anyaggal ment de még ment. Csak dícsérni tudom. Rossz beállítást nem bünteti leállással inkább szenved. Kb 15 liter után első csapágyas lett de ezenkívül semmi.
SH PT .25 - 4 cc "pro" motor.
Rengeteg szívás, stabilan csak 25% nitró fölött ment, igazából mai napig nem sejtem mitől de 5-6 liternél már kompressziószegény volt. 15 liter után komplett felújítás következett és kb hasonló életpálya... (viszont fogyaszt mint egy disznó)
RB Killer 10 - az RB második legegyszerűbb 3,5cc motorja.
Bika kompresszió, 4 liter után hidegen még megszorult a dugó a felső holtpontban
csak előmelegítéssel használom, kb 11 liter után még mindíg jól sürít, igaz a hajtókarja már lóg egy kicsit. Még pár liter és felújítás következik.
Összességében kb 70 liternél járok, típushibája nincs az autónak szerintem, a mai versenygépekhez képest egy korszerűtlen és túlsúlyos autó de hobbira szerintem kiválló. Gondolkodom egy új üres roller beszerzésén és elektrmossá alakításán is, de elnézve az akksiárakat nem sietek.
Aki ezt választja, ajánlom neki a következő tuningokat:
-első és hátsó toronytámaszok cseréje alura amint lehet
-gyári silány csavarok cseréje, Én kemény változatú imbuszokat használok
-big bore teleszkópszett (a pro-n már ez van alapban persze)
-kormányszerkezetben lévő réz perselyek csapágyra cserélése, csodákat tesz :-)
-gyári szárny elég hergya, nekem a HongNor bírja a legjobban eddig
-dustpad az első és hátsó difiház alá, kint tartja a port, baromijó
Kb ennyi amit mindeképp érdemes, nekem a második autóm pro-ra sikeredett így elég sok minden carbon meg erősített (tornyok), de nem mindnek látom értelmét.
Visszanézve a topikot ami nyűgöm volt az leírtam, lefényképeztem, de azért azt hozzátenném hogy Én inkább gyepálom mint szerelgetem, nomeg ami tönkremegy azt megpróbálom az itthoni készletből pótolni, tehát pl a használhatatlant egy középszarra cserélem
(éljen a válság
)
Telente érdemes az összes csapágyat kicserélni (20 darab), nomeg igazából mindent ami kopik. A kopás meg attól függ mennyire használod, aki a gyárinál sokkal erősebb motort rak bele az számítson a difi kihajtások és egyes csapágyak gyorsabb kopására.
Kérdés esetén keressetek.