Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 11:01:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 277 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.18 08:58:51 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.25 19:01:02
Hozzászólások: 35
ÉS elfér úgy a kasztni alatt a légszűrő?:O


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.18 13:36:56 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
NRB-3 Whozykaa írta:
ÉS elfér úgy a kasztni alatt a légszűrő?:O


Határeset.

Délután tesztelem játék közben.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.18 17:33:15 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Na elférni elfér de így ez nagyon szar.

Sokkal előbb koszolódott el a belső szivacs, fogalmam nincs miért de gyári pipa vissza.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.05 19:15:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.25 19:01:02
Hozzászólások: 35
Sziasztok!

Lenne 1-2 kérdésem az autóval kapcsolatba.

1.Úgy sejtem a motor sokat kap, de nem merek sokat zárni rajta nehogy túl melege legyen.
Mit gondoltok erről, meddig lehet szegényíteni a keveréket hogy még jó legyen a motor hőfoka?

2. Alapjárat melett csilingelés haladszódik. Talán a motorba kotyog vmi és az csilingel? A motor 2 éves és azóta csak kuplungcsapágy volt cserélve.

Mien gyakran és hogy kell karbantartani az ilyen motorokat??

Válaszotokat előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.05 20:20:08 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
1. Ha füstöl vagy fullad zárjál rajta. Hőmérő legyen nálad.
Ahogy fogy a kompresszió úgy kell azért utána zárogatni hogy menjen. (meg növelni a nitrót)
Ne legyenek illúzióid, a kompresszió egyszer el fog fogyni. Ha folyamatosan túl dúsan jár az ugyanúgy nem jó az okosok szerint. Interneten keresztül nem fogjuk bekarburálni. Hány liter van benne? Milyen anyaggal használod?

2. Csilingelni tud több dolog, pl ha nincs jól kihézagolva és a kuplungharang előre-hátra táncikál, ehez 300 forintos hézagolószett kell.

A kuplungcsapágy minőségtől függően 5-10 litert bír. Nem érdemes megvárni amíg távoznak belőle a golyók mert akkor szétverheti a kuplungharangod. A gyári nanda kuplungcsapágy 1350 HuF, cseréld ha már kopott.

Karban tartani nemigen kell / tudod, a légszűrő legyen tiszta mindíg, több gondozást nemigen igényel. Télre ha lerakod after run.

Az Én nanda gyári 3,5-es motorom 28 liter után még mindíg ment, még kompressziója is volt, de igazán jól már 30% nitrometánnal ment.

http://www.youtube.com/user/MrReeChee#p ... ptjb5BBHyA

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.06 17:22:37 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Sziasztok!

A héten újra életet leheltünk az NRB-m be :-D Nagyon nehezen tudtuk beinditani de megfenyegettük és beindult :) nagyon jól Ment karburálgattunk Nagyon jól sikerült beállítani nagyon ment normálisan füstölt és nem si melegedett, a jó beállítást NRB-3-Mat barátom tudta megtalálni Köszi Mat :)
Este 7 fele 4-es gyertyával maximum 125 fokos volt a motor semmi probléma nem volt vele ugyhogy Új nevet kapott :-D Kis Szörnyeteg :twisted: De kb 15 liter lehet a mociban és csak kuplung lett benne cserélve ugyhogy jó lett nagyon.

Üdv:D-Matthew98

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.07 12:33:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.25 19:01:02
Hozzászólások: 35
Köszi a válaszodat.

Azt még megtudod mondani hogy 300 forintos hézagolószettet hol tudok venni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.07 17:30:38 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
NRB-3 Whozykaa írta:
Köszi a válaszodat.

Azt még megtudod mondani hogy 300 forintos hézagolószettet hol tudok venni?


Én a Sylkában vettem de kell lennie mindenhol.
Ezek végülis kis alátétek, 5mm belső, 8mm külső átmérővel, csavarboltban is lehet hogy kapsz.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.08 18:35:15 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Na gyerekek 17 liter után kezdődő hibát sikerült elhárítanom.
Ilyen ez a gép állandóan csak a szerelés van vele

A hátsó difi kúpkereke kezdett elkopni, köszönhetően a bejutó por + ottlévő zsír által alkotott csiszoló duónak. Az autó még hibátlanul ment, de néha-néha ha kézzel tekertem a hátsó kereket akkor megakadt és hangos kattanásra forgott tovább. A kúpkerék másik oldaláról nem jött le a kihajtás, gyanúm hogy oda lett ragasztva, (azért nem tudom pontosan mert ezt az autót tartaléknak vettem, aztán végül elkezdtem használni mert jobb volt mint a sajátom) ezért aztán komplett hátsó difiház, kúpkerék és kihajtás csere volt. [egy komplett autó van tartalékba szétszedve, ha bárkinek bármi kell és nincs írjon]


A fenti problémára van megoldás is a gyár részéről, dust pad a difiház és az alváz közé:
Kép
[BB2173]

Nem olcsó de jó lehet.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.08 20:21:07 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.12.12 22:11:28
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Győr
reechee írta:
A fenti problémára van megoldás is a gyár részéről, dust pad a difiház és az alváz közé:
Kép
[BB2173]

Nem olcsó de jó lehet.


Sziasztok,

ha olcsóbb megoldást szeretnétek, akkor összeszerelés előtt bekenitek a
bulkhead alját
és az alvázat (ahol illeszkednek) zsírral és utána csavarozzátok össze. Én
versenyen is így használtam,
szerintem tökéletes megoldás. Egy porszem sem került a fogaskerekek közé.

Üdv:
Szabics

_________________
Tamiya TRF 416 WE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.08 21:00:45 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
És milyen zsírt használtál Szabics?
Valamint Te a kúp és fogaskereket zsíroztad?

Van aki szerint oda nem kell zsír, van aki tesz oda mindenképp.
Én a kettő közt lavírozok, épphogy teszek különben durva hangja van.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.09 08:35:36 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.12.12 22:11:28
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Győr
Szia,

a bulkhead aljára megfelel a gépzsír is. A kúp és tányérfogaskereket
pedig szintén minden esetben zsíroztam ezzel:

http://shop.modell.hu/product_info.php? ... s_id=39797

Üdv:
Szabics

_________________
Tamiya TRF 416 WE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.09 11:59:22 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Én a 2 bulkhead darab találkozásánál is zsírozni szoktam, gondom még nem volt por miatt.
Idézet:
reechee
A hátsó difi kúpkereke kezdett elkopni, köszönhetően a bejutó por + ottlévő zsír által alkotott csiszoló duónak. Az autó még hibátlanul ment, de néha-néha ha kézzel tekertem a hátsó kereket akkor megakadt és hangos kattanásra forgott tovább.

Ha néha kattan a difi az általában a rossz összeszerelésből adódik, azaz ferdén "áll" a tányérkerék a difiházon, magyarul nyolcas van benne és nem megfelelő a foghézag sem. Vagy lóg a kúpkerék stb.. Ha érzed, hogy kezd kopni a fogaskerék akkor érdemes "utánamenni" a hézagolással és akkor még sokáig jó lehet!

Kép

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.09 15:38:31 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a bizalmat, nem tudom hogy lehet ferdén összerakni, mindenesetre ez nem volt ferde. Viszont ahogy írtam rengeteg por ÉS zsír volt bent.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.18 16:14:05 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Kép

Srácok jelentem kinyírta a TowardPro MG996R szervót úgyhogy csak óvatosan.

Ez nem esett jól, ugyanezen a napon a Nemesringen meghalt a kormányszervóm is.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.18 19:54:24 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.25 19:01:02
Hozzászólások: 35
Én nem csináltam meg ezt a rugót de aznap a nemesringet az én gáz/fék szervóm is füstbe állt.
Szerencse hogy apám nandájából ki tudtuk szedni, így nem volt totális kudarc az a nap.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kormány
HozzászólásElküldve: 2010.11.18 07:06:00 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
A maradék Nanda NRB-3-al autózó kolléga figyelmét felhívnám arra hogy a GS autók kormányművébe való csapágy pontosan jó az NRB-3 kormányművébe a réz gyűrűk helyére. Alkalmazásával lehet segíteni a kormányszervó dolgát.

http://www.sylkamodell.hu/6x10x3-csapag ... 90005.html
6x10x3 csapágy GS kormánymű csapágy /GSC-690005/

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.22 07:58:41 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.17 10:13:13
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Hali. Eléggé kivan halva a téma. Valaki NRB-zik még? Én speciel igen. Az alap 21c-s mocimban 27liter van kb. és még mindig kivállóan megy, eszméletlen kompresszió van benne.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NRB-3
HozzászólásElküldve: 2011.08.22 10:59:07 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.04.25 19:01:02
Hozzászólások: 35
Hello.

Hát én nekem is van egy ilyen kicsi kocsim de sajna pálya hiányában nemtudok elmenni vele autózni. Amúgy az enyémbe is még a gyári motor van 2. év után. (másfél évig aktivan használtam)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.22 19:39:33 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Én még mindíg használom az autóm, igaz ez 3,5 szezon után már a második, de az elsőt is elhasználtam alkatrészként amennyire tudtam, nomeg ami tört azt folyamatosan cseréltem.

3 motor sorrendben:
Nanda gyári .21 - 30 liter előtt nyugdíjaztam kicsivel, csapágyas volt már és igazán jól csak 30%-os anyaggal ment de még ment. Csak dícsérni tudom. Rossz beállítást nem bünteti leállással inkább szenved. Kb 15 liter után első csapágyas lett de ezenkívül semmi.

SH PT .25 - 4 cc "pro" motor.
Rengeteg szívás, stabilan csak 25% nitró fölött ment, igazából mai napig nem sejtem mitől de 5-6 liternél már kompressziószegény volt. 15 liter után komplett felújítás következett és kb hasonló életpálya... (viszont fogyaszt mint egy disznó)

RB Killer 10 - az RB második legegyszerűbb 3,5cc motorja.
Bika kompresszió, 4 liter után hidegen még megszorult a dugó a felső holtpontban :lol: csak előmelegítéssel használom, kb 11 liter után még mindíg jól sürít, igaz a hajtókarja már lóg egy kicsit. Még pár liter és felújítás következik.

Összességében kb 70 liternél járok, típushibája nincs az autónak szerintem, a mai versenygépekhez képest egy korszerűtlen és túlsúlyos autó de hobbira szerintem kiválló. Gondolkodom egy új üres roller beszerzésén és elektrmossá alakításán is, de elnézve az akksiárakat nem sietek.

Aki ezt választja, ajánlom neki a következő tuningokat:
-első és hátsó toronytámaszok cseréje alura amint lehet
-gyári silány csavarok cseréje, Én kemény változatú imbuszokat használok
-big bore teleszkópszett (a pro-n már ez van alapban persze)
-kormányszerkezetben lévő réz perselyek csapágyra cserélése, csodákat tesz :-)
-gyári szárny elég hergya, nekem a HongNor bírja a legjobban eddig
-dustpad az első és hátsó difiház alá, kint tartja a port, baromijó

Kb ennyi amit mindeképp érdemes, nekem a második autóm pro-ra sikeredett így elég sok minden carbon meg erősített (tornyok), de nem mindnek látom értelmét.

Visszanézve a topikot ami nyűgöm volt az leírtam, lefényképeztem, de azért azt hozzátenném hogy Én inkább gyepálom mint szerelgetem, nomeg ami tönkremegy azt megpróbálom az itthoni készletből pótolni, tehát pl a használhatatlant egy középszarra cserélem :oops: (éljen a válság :o )

Telente érdemes az összes csapágyat kicserélni (20 darab), nomeg igazából mindent ami kopik. A kopás meg attól függ mennyire használod, aki a gyárinál sokkal erősebb motort rak bele az számítson a difi kihajtások és egyes csapágyak gyorsabb kopására.

Kérdés esetén keressetek.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 277 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség