Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.01 13:47:42

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 15:01:39 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
HAMAROSAN!!!!
Kép Kép
Kép Kép

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.25 17:26:29 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
KépKép
KépKép
KépKép

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.05 14:40:41 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
A hazai forgalmazó jóvoltából bemutató cikksorozatunk, következő tagja a Caster Racing K8T Truggy Factory Kit 1/8 méretarányú "Black and Sliver" edition kiadása.
A járgány tetszetős dobozban érkezett és a szokásoktól eltérően 70%-osan összeszerelt állapotban kínálják a modellezők részére.

A doboz tartalma:

70%-osan összeszerelt modell
4 db keréktárcsa
4 db grip mintás gumi
4 db tömés a kerekekbe
1 db antenna cső
1 db egy hátsó szárny
1 db festett lexan body
1 db kézikönyv az összeszereléshez, beüzemeléshez és a beállításokhoz
1 db matrica set
4 db imbuszkulcs
2 zacskó apróbb alkatrész
1 db lengéscsillapító készlet darabokban

KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép



Ami nincs a készletben, de szükséges az üzemeltetéshez:

Kétcsatornás távirányító (adó és vevő)
Két darab szervó (kormány és gáz-fék)
Motor
Kipufogó (rezonátor) és leömlő cső

Az indításhoz az alábbi kellékek megléte szükséges még.

Üzemanyag
Elemek vagy akkuk a távirányítóba és vevőbe
Tankoló flaska
Izzító
Amennyiben nem berántós a motor, rotostart vagy startpad


Az előreszerelt váz az alábbi extra komponenseket tartalmazza, melyeket a gyártó, kimondottan versenycélra használt, fokozott igénybevételű modelljébe szánt.

acél verseny differenciál fogaskerekek 20F+10F
első/hátsó/középső CVD kihajtások
első/hátsó stabilízátor
CNC 7075-T6 Al - alumínium alváz
CNC 7075-T6 Al - alumínium rugótornyok
CNC 7075-T6 Al - alumínium kerékösszetartás állító: F-1D+R-3D
CNC 7075-T6 Al - alumínium első és hátsó lengőkar tartó
CNC 7075-T6 Al - alumínium merevítők
CNC 7075-T6 Al – rádió tálca


Mint a felsorolásból látszik, a gyártó nem fukarkodott a tuning alkatrészek beépítésével. Aki ezt a modellt választja, biztosan nem fog sok pénzt költeni tuning alkotó elemek (alkatrészek) vásárlására. A Center Difi tartót és a hátsó kerék csapágyházat lehet alumíniumra cserélni, ugyan az eredeti kompozít elemek is funkciójuknak megfelelően működnek.



Annak ellenére, hogy a modell 70%-ig összeszerelt állapotban érkezik, nem ússzuk meg a szerelést, ugyanis a differenciálművek semmilyen kenőanyaggal nincsenek feltöltve, vagyis teljesen szárazak. De ez a PRO és Factory Kit kiadásoknál már más gyártóknál is megszokhattuk, hogy az összeszerelés öröme ránk marad. Így mindenki a saját szája íze szerinti anyagokkal töltheti fel difiket és gátlókat, valamint saját kedvére való beállításokkal indíthatja első útjára a gépet.

Elsőként a két futóművet szereltem le, és feltöltöttem a bennük található difiket olajjal. Elfogadtam gyártó Standard ajánlását előre 5000-es, hátra 1000 olaj került.
A futóművek le/fel, szét/össze szerelésénél semmilyen rendellenességet nem tapasztaltam. A gyári összeszerelés kifogástalan minőségben sikerült, még a csavarok is megfelelően meg voltak húzva, nem volt szükség után húzásra.

KépKép
KépKép
KépKép
Kép




Ezután következett a központi meghajtó egység megműtése. A fékek megfelelően voltak beállítva itt sem volt szükség után állításra. A difibe itt is a standard ajánlást fogadtam el, így ide is 5000-es olaj került.

KépKép
KépKép



A lengéscsillapítók összeszerelése, semmiben nem tért el az eddigi gyakorlattól. Előre 500-as hátra 450-es olaj került. Ezután felszerelés és gyönyörködés…… Kezdett „autó” formát ölteni a járgány.

A szárny felszerelése percek alatt megtörtént, hiszen a szárnytartó készre szerelt állapotban érkezett. Így két furat a szárnyra hat csavar és már hajén is volt a hasznos aerodinamikai elem.

Kép


Ezután következett a kerekek összeszerelése és ragasztása, valamint a festett kaszni kivágása.

Itt gyakorlatilag befejezettnek tekinthető a dobozban érkezett technika összeszerelése.



Mivel a kit motor és elektronika nélkül érkezett ezért kiszereltem az előző modellemben már bizonyított motort, vevőt és szervókat. Ezen az alkotóelemeknek a tulajdonságairól és beszerelésük módjáról, e cikk keretében nem írok, hiszen itt nem cél a bemutatásuk.

A járgány futómű ellenőrzés céljából beállító setup padra került, de az alapban ajánlott értékek pontosak voltak, ezért utána állításra nem volt szükség. Úgy látszik a gyártósoron odafigyeltek az apróbb részletekre is.

Meglehetősen sok modellel rendelkeztem az utóbbi évek során. Eddigi tapasztalataim azt súgják, hogy ár/érték arányban egy nagyon ütős modell érkezett a magyar piacra.

Az idei évben ezzel a modellel indulok a hazai versenysorozatokban. Remélem ezen a nyáron is sikerül nemzetközi szinten is megmérettetni magam és a Caster Racing K8T Truggy Factory Kit 1/8 méretarányú "Black and Sliver" edition gépét.

Bízom benne, hogy az új modell sok felehetetlen percet fog okozni az idei versenyszezonban.

Hazai forgalmazó: http://www.casterracing.hu/
Gyártó: http://www.casterracing.com/


KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép
KépKép

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.19 19:31:06 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
Egy gyors kérdésem lenne!
Az RTR-ben a piros rugo az keményebb mint ebben a kék?
Szal hasonlit a mugen jelöléshez a rugo erősség?
Mert pirosom van de jóval puhábbra lenne szükségem.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.19 19:50:17 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Dévid írta:
Egy gyors kérdésem lenne!
Az RTR-ben a piros rugo az keményebb mint ebben a kék?
Szal hasonlit a mugen jelöléshez a rugo erősség?
Mert pirosom van de jóval puhábbra lenne szükségem.


A kék a keményebb, piros a puhább. A többit nem ismerem.

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.21 13:38:15 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.01.09 15:16:17
Hozzászólások: 18
Helo!
Ebben a járgányban van középső center difi?

_________________
Üdv:kori


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.21 13:41:47 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.05.17 16:13:39
Hozzászólások: 171
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Kép alapján is kiderül, hogy igen van benne!

_________________
Savage 25
Tuned by: Carbon chassis,GRP,Mugen,LRP engine,3 gang,Hellfire suspension, Hellfire body


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség